2018-03-13, 11:02
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Blanda Tegretol och Iktorivil vad händer?

Vad händer om man blandar 200mg Tegretol med 2mg Iktorivil? Eller om man knaprar t.e.x. 200mg Tegretol morgon och kväll och knaprar 8mg Iktorivil på ett dygn? Tacksam för svar. MVH Mysteriousstranger

Har nämligen en polare som går på just exakt den dosen när det gäller Tegretol. Han har inget FB konto så jag får skriva i hans ställe och meddela svar till honom.

MVH Mysteriousstranger
Citera
2018-03-13, 20:15
Medlem
MrSthlm213s avatar
Jag har metadon 20mg, (30 intagna) Tamol-XX 200mg, Diazepam 5mg och rivotril 2mg. Samt den obligatoriska hoken. Kan jag göra något roligt av det här? Helst så högt upp på säkerhetsskalan som möjligt
Citera
2018-03-13, 20:27
Medlem
bioweapons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Vad händer om man blandar 200mg Tegretol med 2mg Iktorivil? Eller om man knaprar t.e.x. 200mg Tegretol morgon och kväll och knaprar 8mg Iktorivil på ett dygn? Tacksam för svar. MVH Mysteriousstranger

Har nämligen en polare som går på just exakt den dosen när det gäller Tegretol. Han har inget FB konto så jag får skriva i hans ställe och meddela svar till honom.

MVH Mysteriousstranger

Händer väl inget speciellt alls!

/Bioweapon
Citera
2018-03-13, 20:29
Medlem
bioweapons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSthlm213
Jag har metadon 20mg, (30 intagna) Tamol-XX 200mg, Diazepam 5mg och rivotril 2mg. Samt den obligatoriska hoken. Kan jag göra något roligt av det här? Helst så högt upp på säkerhetsskalan som möjligt

Ja, blanda metadon och trammen för ett tungt opiatrus med extra "pirr" från seratoninet som trammet utsöndrar, + benz för boost. Anpassa doserna efter tidigare vana/tolerans

mvh
Citera
2018-03-13, 20:38
Medlem
MrSthlm213s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bioweapon
Ja, blanda metadon och trammen för ett tungt opiatrus med extra "pirr" från seratoninet som trammet utsöndrar, + benz för boost. Anpassa doserna efter tidigare vana/tolerans

mvh
Jag har NOLL tolerans. Tidigare idag tog jag 4mg rivo, vid 9 imorse, sen inget annat. Nu har jag 30mg metadon, och baserat på min vikt 60kg och toleransnivå, vad skulle du rekommendera för dos?
Citera
2018-03-13, 21:12
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bioweapon
Händer väl inget speciellt alls!

/Bioweapon

ok då vet jag det /Mysteriousstranger
Citera
2018-03-16, 21:21
Medlem
(Har inte läst igenom tråden och kan ej göra det just nu. Har precis tagit en sömntablett (imvoane 7,5) sen bjöd polarn ut mig på fest och nu är jag jävligt sugen på kokain, farligt?
Citera
2018-03-17, 00:09
Medlem
sminkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkandeproducent
(Har inte läst igenom tråden och kan ej göra det just nu. Har precis tagit en sömntablett (imvoane 7,5) sen bjöd polarn ut mig på fest och nu är jag jävligt sugen på kokain, farligt?

I det absolut flesta fall så är det inte farligt. Men skulle man fråga en doktor så skulle de ju såklart inte "rekommendera" det.

Men det handlar mycket om hur du tar och din tolerans. Har du ändå lite benz tolerans så handlar det bara om att du inte ska ta för mycket koks och alkohol.
Citera
2018-03-17, 11:47
Medlem
pillzdatchillzs avatar
Tjack, alkohol och Tramadol

Hejsan,

Hittade inte riktigt något svar i andra trådar.

Men tänkte kolla med er om det är farligt att ta 200mg tramadol, när man druckit 12 öl mellan 18:00 - 10:30, dragit 1 gram tjack. Tänkte ta en tramadol att landa på.

Tacksam för svar,
Mvh
Citera
2018-03-17, 11:51
Medlem
Jag hade inte gjort det. Tar man fult får man också leva med den hemska ATn. Hellre det än att riskera andningsuppehåll. Har själv en i min närhet som nyligen gick bort i liknande scinario.
Varva ner med en varm dusch och lite käk och låt sömnen komma när den kommer! Max 50 mg tramadol.
Citera
2018-03-17, 21:43
Medlem
Har Attentin, Elvanse, Citodon, Ksalol, Paraflex, Lyrica, Propanolol, Propavan, Alpoxen, Ritalin, Mirtrazapin, Buprenorfinplåster hemma (säkert nått mer smått och gått nån stans..). Brukar även använda Tradolan/Tramadol samt oxy, dricker ibland, men rätt sällan. Min fråga, vad bör man inte blanda av alla olika läkemedel/substanser?

Går dagligen på Attentin (oralt) & Elvanse (snortar) i rätt höga doser, propanolol har jag tagit till och från när hjärtat rusat lite väl mycket. Ksalol har intagits för att dämpa ångesten och lugna de värsta energikickarna nattetid. Inte super stor, runt 170 lång och 50 kg. Opiater har jag knaprat i 10+ år i perioder och CS preparat i ca 2år dagligen.
Citera
2018-03-18, 06:01
Avslutad
Har dragit i mig 2 shottar hennessy 40% 45mg sobril 15mg zoplikon 15mg mirtazapin 25mg propavan + cannabis. Är det farligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in