2016-03-11, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livemannen
rapportera i morgon hur fredags kvällen blev :P

Ska bli dags för lite påfyllning. Har intagit 20mg stess totalt och 2mg ksalol. Men har under tidigare dagen tagit 1mg ksalol. Har för mig att det är helt ofarlig blandning tillsammans med sertralin, har läst att sertralin har bara svag förstärkelse. Skönt med lite boost
Senast redigerad av Nemesiz8139 2016-03-11 kl. 19:07.
Citera
2016-03-11, 22:43
Medlem
MelechMeirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Mianserin öker risken för kramp(serotonergt syndrom)

Intag av SSRI-preparat kan dessutom ge upphov till ett s k ”Serotonergt syndrom”. Detta syndrom kan uppträda efter intag av flera läkemedel som hämmar återupptaget av serotonin i CNS - t ex ett SSRI-preparat och ett analgetikum t.e.x tramdol

ojdå! Är detta samma sak som epilepsianfall?

en viktig detalj som jag glömde. Koffein. hur påverkar koffeinet om man har redan dessa 2 i kroppen? jag antar att det måste förstärka dessa 2 på något sätt?
Citera
2016-03-12, 10:02
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MelechMeir
ojdå! Är detta samma sak som epilepsianfall?

en viktig detalj som jag glömde. Koffein. hur påverkar koffeinet om man har redan dessa 2 i kroppen? jag antar att det måste förstärka dessa 2 på något sätt?

Japp,samma sak i stort sätt,har ingen koll hur koffeinet funkar.
Citera
2016-03-12, 10:25
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Cipralex är det en ssri? Om det är det så ska du vara försiktig med tanke på att tramdol är unik då det är en syntetisk opiod, som påverkar serotoninet. Jag har vänner som äter ssri och kopiösa mängder tram, själv undviker jag mirtazapin (SNRI) de fåtalet ggr jag äter tram.

Eftersom Tramadol Frisätter Serotonin och cipralex förhindrar serotoninet ifrån att återupptas i synapserna så blir det för mycket serotonin i cirkulation vilket kan leda till serotonergt syndrom med Möjligt Dödlig Utgång, du blir förgiftad av ditt egna serotonin mao.

Och ja utöver Det, SSRI i sig sänker kramptröskeln, Tramadol i Sig Sänker Kramptröskeln Markant, 1+1=2=riktigt dåliga odds för er som oroar er över den mycket överhängande risken för epileptiska krampanfall vad gäller Tramadol.
Senast redigerad av heyy 2016-03-12 kl. 10:30.
Citera
2016-03-12, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livemannen
rapportera i morgon hur fredags kvällen blev :P

Var fantastisk kväll var riktigt flöddrad som fan, som om jag vore full på alkohol avkopplad fast på ett annat sätt., tröttare blev man också och Lite yrsel o så, men det gillade jag. Var skönt som fan att lira på new nintendo 3ds osv samtigit man kändes skön i kroppen. Snubblade i köket, farsan trodde man var full fick skylla ifrån mig att det var biverkning.

Blev ca 40mg stess och 5mg ksalol i kombination med 50mg sertralin, tog även 25mg propavan för att hålla dygnet på schack.
Senast redigerad av Nemesiz8139 2016-03-12 kl. 11:09.
Citera
2016-03-15, 01:11
Bannlyst
6 folköl 3,5% + 10mg diazpam + gräs = OK?
Senast redigerad av spray3 2016-03-15 kl. 01:13.
Citera
2016-03-15, 01:15
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spray3
6 folköl 3,5% + 10mg diazpam + gräs = OK?

Det är lugnt.
Citera
2016-03-16, 12:19
Medlem
Boddahs avatar
Hej gott folk!

Jag tog 3 x 300mg Lyrica igår på kvällen runt 21 tiden och sen 2 x 300 vid 07 tiden i morse när jag vaknade. Just nu känner jag mig lite som jag vore full på Lyrican. Det är första gången jag tar Lyrica.

Nu till min fråga. Jag får jag troligtvis hem lite näskaffe aka amfetamin. Är det lugnt att köra på det idag? kAffet är jag van vid då jag festar till det på det nästan varannan vecka och har festbrukat det i ca 16 år.
Citera
2016-03-16, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boddah
Hej gott folk!

Jag tog 3 x 300mg Lyrica igår på kvällen runt 21 tiden och sen 2 x 300 vid 07 tiden i morse när jag vaknade. Just nu känner jag mig lite som jag vore full på Lyrican. Det är första gången jag tar Lyrica.

Nu till min fråga. Jag får jag troligtvis hem lite näskaffe aka amfetamin. Är det lugnt att köra på det idag? kAffet är jag van vid då jag festar till det på det nästan varannan vecka och har festbrukat det i ca 16 år.

Ja det ska vara lugnt
Citera
2016-03-16, 14:20
Medlem
Boddahs avatar
Får ta en liten jamare av kaffet till att börja med och se hur jag mår.
Citera
2016-03-16, 15:05
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boddah
Får ta en liten jamare av kaffet till att börja med och se hur jag mår.

Lyrica å tjack är en jävla fin kombo!
Citera
2016-03-18, 18:07
Medlem
Qusimotos avatar
Juat nu äter jag voxra och sertalin hur är det att ta det och dricka alkohol? Nu dricker jag väldigt sällan men ska ut nästa helg och ta nån öl. Dessa tar jag på morgonen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in