2018-03-11, 21:05
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Har det varit såhär många i finalveckan någon gång? Förra året var det väl Calle, Hasse och Niklas?

Jaså, förstekämpeval redan imorgon. Tror faktiskt att Stefan kommer bli vald till storbonde, svårt att kompromissa genom att välja antingen det den ena eller den andra vill.

De kanske drar lott eller kör sten, sax, påse?
Citera
2018-03-11, 21:07
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purjo123
Så de vill ha en varsin men tar någon de inte vill ha? Isf är de ju helt dumma i huvudet.

I värsta fall får de väl bara Lotta om det. Att skita helt i sina egna kandidater finns ju inte. Robin är ju inte efterbliven
Det handlar inte om det, utan en solidarisk kompromiss. Robin gillar Helena jättemycket, Stella gillar Robin jättemycket, de väljer Stefan som de båda gillar rätt så mycket. Logiskt. Det blir 50/50 istället för 100/0 eller 0/100.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Kanske tävlingsnerver ?
Men jag tyckte det såg ut som Robin till skillnad från rövtvätten hade "kort slaglängd" och utnyttjade inte hela sågbladet medan rövtvätten tog längre tag.

Precis robin körde korta intensiva vilket ger mindre effekt och mer mjölksyra och trötthet. Trist.

JP imponerade dock och skötte sågningen bra.
Citera
Medlem
Hunden007s avatar
höll egentligen på Robin men skall ändå bli kul och se facebook tanterna gråta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Robin är en bluff. Ska inte var möjligt att förlora över JP i sågen.

Svagt.

Robin hade väldigt dålig teknik i sågen. Jp drog långa och snabba drag. Robin korta.

Jp pissade på tönt Robin.
Citera
2018-03-11, 21:09
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
De kanske drar lott eller kör sten, sax, påse?
Det är förstås en bra lösning, men Stellas formulering löd: ”Vi var inte överens så det blev...” vilket låter som att storbonden blev någon ingen av dem hoppades på till 100%.
Citera
Medlem
oppositas avatar
Jaha inte värt att fortsätta titta nu när Robin åkt ut. Pinsamt att förlora mot jp... Sjysst att Helena slog Stella!

Nu hejar jag på Helena. Tvåa kan Stefan få bli och Robert trea. Alexandra och Jp kan lägga sig på gödselstacken.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Robin hade väldigt dålig teknik i sågen. Jp drog långa och snabba drag. Robin korta.

Jp pissade på tönt Robin.

Han var kaxig innan och sa att han var en solklar vinnare i alla grenar. Han till och med hånlog åt JP:s sågningsteknik.

Där sjönk han i mina ögon. Loser.
Citera
2018-03-11, 21:10
Medlem
Norsken förlorade för 1. Han väger garanterat mer än svavelstickan jp och därför blev det garanterat mer vikt på brädorna Norsken satt på och 2. Norsken sågade rakt mot slutet vilket gjorde att brädan inte knäcktes medans jp sågade snett där Norskens tyngd (muskelmässigt) inte var på hans sida.

Jp är förövrigt den mest irriterande beskänkta abderiten och trögaste jävlen jag någonsin sett medverka i tv och jag äcklas verkligen av att bara se hans fula (milt uttryckt) leende tryne i rutan.
Senast redigerad av Krystalwhite 2018-03-11 kl. 21:13.
Citera
Medlem
LittleRoos avatar
HELVETE vad J-P seglade i skyn efter vinsten över Robin, fanfanfan.

Luder vad lack jag är. Nu får gärna Helena eller Sheldon vinna.
Citera
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Ok nu blev det lite tristare. Får väl heja på Stefan nu. Undra om det går att köra defensivt på repen om man känner sig lite svagare. Dvs bara hålla emot medan den andra stångar sig trött o sen bara börja köra.

Det kan nog gå

https://m.youtube.com/watch?v=XWXNBxI2W4Q
Citera
2018-03-11, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det är förstås en bra lösning, men Stellas formulering löd: ”Vi var inte överens så det blev...” vilket låter som att storbonden blev någon ingen av dem hoppades på till 100%.

eller så "....blev lotten som fick avgöra...."

Vi får se i morgon
Senast redigerad av Junketer 2018-03-11 kl. 21:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in