Att få in AfS i riksdagen redan i detta val kommer att hänga på oss lika mycket som partiet.
Därför ber jag alla intresserade att så snart som möjligt bli medlemmar, donera om din ekonomi tillåter osv.
Vi vanliga mäniskor har ett ansvar att ta därför borde alla engagera sig i den mån man kan.
Sprid budskapet på facebook, twitter, reddit, röksignaler osv.
Informera kollegor, familjemedlemmar och vänner om att det finns ett nytt parti.
Hör av dig till partiet och kolla om det finns något dom behöver hjälp med, tex att se till att valsedlar kommer till vallokaler, aktivera dig i såg hög utsträckning du kan.
Den enda chansen AfS har att komma in i år är om vi alla jobbar tillsammans och drar vårt strå till stacken.
Ska AfS kunna göra samma resa som SD en gång gjorde behöver vi, folket och partiet, få igång ett ordentligt aktivism-arbete. Inget kommer gratis.
Hoppas ni alla gör som jag gjorde och tar er en funderare på vad ni kan göra för Sverige.
Första gången jag har planera på att engagera mig i ett politisktparti annat än genom medlemsskap, känns rätt naturligt då mitt första medlemskap var för att stödja SDU när de var under attack för Fhürer Karlsson och hans lakejer