Citat:
De har inga bra förslag på förbättring av det svenska styrelseskicket, hade varit bättre om de inte hade skrivit något om det.
Det jag inte gillar är
-det ska bara bli svårare & mindre lönsamt för invandrare att leva på bidrag.
-skärpta straff.
-mesig politik mot ryssland.
Tror faktiskt det bästa är om Sverige & finland joinar NATO eftersom två nordiska länder redan är med.
Det jag inte gillar är
-det ska bara bli svårare & mindre lönsamt för invandrare att leva på bidrag.
-skärpta straff.
-mesig politik mot ryssland.
Tror faktiskt det bästa är om Sverige & finland joinar NATO eftersom två nordiska länder redan är med.
Undersökningar i Norge, Danmark, Finland och Sverige visar att över 50% av folket i alla länderna vill ha en Nordisk militärallians. Det hade varit bra med ett förstärkt samarbete både med ekonomi, utbildning, forskning, invandring osv. Se till att vi har bra relationer till Ryssland/USA/Storbritannien/Tyskland/V4 osv.
Citat:
SD och Åkesson ska ha all heder, de har fått ta emot perfekta skitstormar. Skulle jag rösta på AfS innebär inte att jag per se avskyr SD, ser på oss mer som kompanjoner i en gemensam kamp, och som god vän kan man även ge en god vän en spark i baken när det det blir alltför uppenbart att det behövs. För övrigt håller jag med dig. Jimmies oförmåga att inse att han inte fungerar längre, Bielers karriär, samt MKs förräderi, det är det som fått mina vingar under fötterna att något tillväxa.
Tack för rättningen. MK ska det vara och inte JK.
Precis, JÅ ska ha all heder för allt han har gjort och tvingats stå ut med. Jag tvivlar dock lite på SD och deras relation till Israel och i förlängningen sionistfrågan. RJ erkänner öppet att han är sionist. Det är ju fullständigt hål i huvudet.
Jag gissar att SD var bra men kapades. Det är bara att hoppas att AfS inte är kapat innan de börjar och att de har ögonen öppna så de inte blir kapade.