Citat:
Ursprungligen postat av
Larmknappen
En sak som slår mig när jag läser den här tråden är hur litet konstruktiva förslag på hur man skulle kunna göra något av AfS partibeteckningsregistrering som postats. I stället för konstruktiva differentieringsförslag typ det om kärnkraften ovan som jag postat så har det snarare handlat om typ att rösta på moderaterna i stället eller samarbeta med Motgift. Rena idiotförslag, alltså.
Det jag skulle vilja se är att postarna i denna tråd försöker hjälpa till med att komma på differentieringsförslag visavi SD som faktiskt kan ge några väljare. Jag tycker inte att det är fel att försöka locka nationella fantaster att rösta på AfS oavsett vad det nu blir för sorts parti. Men om de argument/krav man då använder kan skrämma bort vanligt folk så blir det problem. Slutsatsen blir då att om man skall försöka väcka nätkrigarnas entusiasm så får det inte gå ut över röstfiskandet bland vanligt folk.
Men vad finns det då för grejer man kan använda för att entusiasmera typiska nätkrigare och som inte skrämmer bort vanligt folk? Försök komma på några exempel. Jag återkommer om en stund med ett exempel. Få se om ni också kan klämma fram något.
Efter att du nu har skrivit ca tjugo inlägg om vardera 5.000 ord i denna tråd där du upprepar samma fantasier utan att någon har orkat läsa och svara dig (Annat än du själv) så gör jag här ett inlägg på grund av ren medkänsla.
Det finns ett par saker du måste förstå även om du är autistisk och som du inte behöver upprepa härefter:
1
Nej, det spelar inte ens en liten jävla pytte-roll att MUCF och någon kammarrätt har förklarat att SDU och därmed i förlängningen AfS inte står för "demokrati" eller "för allas lika värde" som du tror eftersom varenda, jag upprepar: var enda, tänkbar väljare till AfS ändå tycker att floskeln "allas lika värde" är kvalificerat skitsnack och vill se den släpad i smutsen och hånad så att de för all framtid slipper höra något så korkat, känslostyrt och infantilt så att det är som något som skrivits på en vaxtavla där "där den svagaste kvinnohand förmådde inrista sina dumheter och infall sprungna ur ett embryonalt intellekt" (Jag påmindes av någon anledning av Strindbergs bevingade ord).
Ingen som kan tänkas rösta på AfS de kommande fem valen tycker heller att alla människor är lika värda - de tycker istället att människor är olika värda beroende på bl a släktstatus och individuella egenskaper såväl som religionstillhörighet, kulturtillhörighet och t o m även eventuellt etnicitet (What! I... What The Fuck!? I Cant even...).
Likaväl skiter de i det som etablissemanget kallar demokrati, det vill säga en urspårad version av den liberala demokratin som har mycket litet med folkstyre, den egenliga demokratins kärna, att göra, och som eliterna nu demoniserar som "populism" eftersom de ostört vill driva igenom sina sinnessjuka projekt: mångkultur, män som blir gravida, antinationalism, tioåringar som är gayikoner, multinationella monopolföretag i den "sociala rättvisans" tjänst, allmänt kaos och degeneration samt kvinnor med penis.
2
AfS kommer inte lämna över partibeteckningen till dig och din kompis med vänsterbloggen så att ni kan gå till val som ett vänsteralternativ till SD så du kan sluta lobba för det nu.
3
Det är inte det minsta konstigt att den här tråden ser ut som den gör och att inga "konstruktiva förslag på hur man skulle kunna göra något av AfS partibeteckningsregistrering" kommit in beror på att alla användare här utom du har förstått och, även om de kanske inte ser det som något positivt som t ex användaren Regulus, så har de åtminstone så mycket vett i huvudet att de i själ och hjärta har accepterat att AfS är och förblir ett nationalistiskt och konservativt högerparti som kommer drivas av Kasselstrand och gamla SDU.
Tråden är nämligen till för att diskutera AfS och inte alla andra möjliga potentiella alternativ till SD, alternativ såväl till vänster som till höger och ovanför och under, utan just AfS. Jag upprepar: Trådtopic är partiet AfS så som det faktiskt ser ut, inte vad det hypotetiskt skulle kunna bli om det gavs till dig och din polare med sin vänsterpolitiska blogg och du fick göra det till sin motsats - och att folk inte vill diskutera detta är inte heller det minsta konstigt.
Jag vill inte vara elak men märker du inte att du inte får någon respons på dina inlägg, inlägg som är på flera tusen ord och som innehåller jättemycket tankar och idéer, och säger det dig ignet?
PS. Till alla andra, ursäkta språket, men vi har troligtvis att göra med en på riktigt neuropsykiatriskt störd människa här så kraftuttrycken behövs sannolikt.