Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-02-11, 08:14
Medlem
Man får anta att de har högre ambition än att plocka avskrädet från Sd. Eller ni hoppas på Kent, Almqvist och vad nu kärringen hette?
Citera
2017-02-11, 08:28
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Det här var ju intressant. 7Klövern kan ju inte tänka sig att prata med SD pga dess historia. Bl.a ska det vid SDs födelse i slutet på 80-talet funnits en då 81-årig farbror som var drivande i processen. Denna 81-årige farbror ska ha haft tvivelaktiga kopplingar till Tyskland under 30/40-talen.

Men av de som startar AfS finns inga kopplingar till 30-talet. Alltså kommer det här bli ett mycket mer rumsrent parti att samtala med. Oavsett vad det kommer stå i deras partiprogram. Intressant, som sagt.
Lita på att MSM gör kopplingarna i alla fall. Om inte annat så kopplingar till kopplingar
Citera
2017-02-11, 08:30
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Jahapp. Extremhögern fragmenteras på samma sätt som kommunisterna tidigare. VPK, APK, KPML(r) etc.

Fram med popcorn och njut :-)

Har tänkt liknande.
Så skedde med Anc i Sydafrika, Plo i Palestina m fl. Söndra och härska. Dylikt brukar vara iscensatt och uppbackat av den styrande regimen.

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Lita på att MSM gör kopplingarna i alla fall. Om inte annat så kopplingar till kopplingar

Alla som är det allra minsta kritiska till den rådande invällningspolitiken är givetvis hemska rasister.
Citera
2017-02-11, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Ja mycket efterlängtat. Vågar man nu hoppas att de landar på 3.99%?

En effektiv blir troligen att Jå får lättare att bli av med slöddret men det får vi bjuda på.
Med din röst så kommer de att nå 4.0%. Eftersom partiet enligt dig skall vara ett parti för slödder så är det ett självklart val för dig!
Citera
2017-02-11, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alipo
Med din röst så kommer de att nå 4.0%. Eftersom partiet enligt dig skall vara ett parti för slödder så är det ett självklart val för dig!

Det verkar inte rimligt. Hur har du räknat?
Citera
2017-02-11, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Man får anta att de har högre ambition än att plocka avskrädet från Sd. Eller ni hoppas på Kent, Almqvist och vad nu kärringen hette?
Almquist hoppas åtminstone jag att dom plockar in.
Citera
2017-02-11, 08:42
Medlem
Undrar när de får igång en hemsida och partiprogram.
Citera
2017-02-11, 08:43
Medlem
Bra initiativ. Det här kan komma att betyda att SD blir tvungna att inte krypa upp i Batras knä för mycket och för ofta.
Citera
2017-02-11, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Almquist hoppas åtminstone jag att dom plockar in.

Fullt möjligt. Jag gissar bara utifrån vilka signaler det skulle skicka. Det är kanske troligt att personliga kontakter o sympatier avgör.

Edit. Jag bara alltid sett sdu som SS och SD svansen som SA. Mest baserat på utseende om jag ska vara ärlig....
Senast redigerad av kalle632 2017-02-11 kl. 08:47.
Citera
2017-02-11, 08:46
Medlem
glimmandes avatar
Det behövs ett nytt parti. SD har tyvärr visat sig vara allt för mesigt/vänskapskorrumperat/M-skadat för att kunna vara den effektiva opposition vi behöver.

Fanns ju redan Medborgerlig samling för oss proteströstare. Nu även AfS. De kommer slåss om samma röster. Får se vilket av partierna som får min röst.
Citera
2017-02-11, 08:47
Medlem
Scrofas avatar
Mycket bra!!

Har länge tyckt att SD mest levererar besvikelser och med tanke på att Kasselstrand är Kasselstrand så har jag höga förhoppningar. Detta gjorde min morgon!
Citera
2017-02-11, 08:51
Medlem
Dom har alltså snott namnet från AfD i Tyskland, fantasilöst.

För övrigt bara ett meningslöst Nationaldemokraterna 2.0 som kommer få max några tusen röster i valet 2018 för att sen läggas ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in