2018-03-02, 11:11
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag tillhör också de som tyckt att Robban varit feg, men jag tycker han tagit ett ordentligt steg fram som storbonde. Mullorna lyssnade han f ö inte på, så han lät sig inte styras av dem vilket jag trodde han skulle göra. Ledartyp eller ej, jag tycker han tar sig. Skönt för mig, som vill kunna heja på Robban men haft lite svårt för det innan.

Han har dock haft gänget med sig nu. Det är skillnad. Skulle de haft motsättningar skulle de varit vedervärdiga mot honom, arbetsstrejkat och hittat på sattyg. Glöm inte att dessa psykopater nu smörar för att de vill ha en allians.
De skäms nog inför arbetssamma Helena och Robin att hålla på med sitt lata, smutsiga, lågvattenmärkta beteende också. Så de har skärpt till sig av den anledningen också.
Inte är det Robbans förtjänst att saker blir gjort nu på gården.
Citera
2018-03-02, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hjulhuset
Jag tror att Dee åker ut på söndag och hon väljer Robin som storbonde. Samtidigt när det ändå är ting så får förloraren Dee då välja en till förste kämpe som väljer andre kämpe. så 2st åker nog ut på söndag.

Tror också två åker ut på söndag. Annars får dom inte ihop det till finalen. Har för mig den som åker ut får välja en ny kämpe, som i sin tur väljer en andre. Sedan är dom 6 kvar, så fler tävlingar förutom tingen måste till innan finalen.
Citera
2018-03-02, 11:39
Medlem
Grim.Fandangos avatar
Kanske dom utan medalj får kämpa mot varandra och där åker JP ut.
Citera
2018-03-02, 12:11
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grim.Fandango

Mycket möjligt. Så har det varit tidigare. Man måste ha amulett för att komma till final.
Citera
2018-03-02, 12:14
Medlem
ZTs avatar
Citat:

Aldrig att dom möts pga av att dom inte har någon amulett. Vore ju helt fel, att någon skall gynnas så här nära slutet. Skulle lika gärna kunna vara fem stycken som inte hade amulett, då hade det heller inte varit någon kamp mellan dessa.
Citera
2018-03-02, 12:16
Medlem
Tror jag vet vem som är vinnaren
Citera
2018-03-02, 12:17
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZT
Aldrig att dom möts pga av att dom inte har någon amulett. Vore ju helt fel, att någon skall gynnas så här nära slutet. Skulle lika gärna kunna vara fem stycken som inte hade amulett, då hade det heller inte varit någon kamp mellan dessa.

Stämmer inte. Har varit utslagstävlingar bland de som inte har någon amulett.
Citera
2018-03-02, 12:19
Medlem
ZTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Tror jag vet vem som är vinnaren

Okey?

Citera
2018-03-02, 12:20
Medlem
ZTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Stämmer inte. Har varit utslagstävlingar bland de som inte har någon amulett.

Vilket år då?
Citera
2018-03-02, 12:22
Medlem
dialektikers avatar
Citat:

Gud, vad skönt det skulle vara att bli av med honom.
Citera
2018-03-02, 13:10
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Ok bra att du gillar han då Du hejar inte på Robin annars då? Blir intressant att se tinget på söndag och hur Robban ska förhålla sig till den övriga gruppen efter att han förlorat storbonde titeln. Själv tror jag att han kommer fortsätta gömma sig bakom Dee.

Eller så åker Dee på söndag mot commando-Stefan och då kanske han får fortsätta sitt storbonde-välde. Fast nja, förmodligen inte. Om Dee ryker så blir nog norrbaggen SB och en ytterst besviken Robert får tala ut framför kamerorna om dolk i ryggen.

Edit. Ser nu jag var tvåa på den bollen.
Senast redigerad av IQpizzasallad 2018-03-02 kl. 13:13.
Citera
2018-03-02, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Eller så åker Dee på söndag mot commando-Stefan och då kanske han får fortsätta sitt storbonde-välde. Fast nja, förmodligen inte. Om Dee ryker så blir nog norrbaggen SB och en ytterst besviken Robert får tala ut framför kamerorna om dolk i ryggen.

Edit. Ser nu jag var tvåa på den bollen.
Det hade jag också gissat på, men just för att hon blir utpekad som backstabber av Stefan så går hon nog emot sina backstabber instinkter den här gången, för att inte förstärka den bilden av sig själv ännu mer
Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-03-02 kl. 13:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in