2018-03-02, 00:49
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag tillhör också de som tyckt att Robban varit feg, men jag tycker han tagit ett ordentligt steg fram som storbonde. Mullorna lyssnade han f ö inte på, så han lät sig inte styras av dem vilket jag trodde han skulle göra. Ledartyp eller ej, jag tycker han tar sig. Skönt för mig, som vill kunna heja på Robban men haft lite svårt för det innan.

Ok bra att du gillar han då Du hejar inte på Robin annars då? Blir intressant att se tinget på söndag och hur Robban ska förhålla sig till den övriga gruppen efter att han förlorat storbonde titeln. Själv tror jag att han kommer fortsätta gömma sig bakom Dee.
Citera
2018-03-02, 00:57
Bannlyst
Tyckte Svinto sa i kvällens program att hon ville liera sig med Robin och Helena och gillade dom bäst, samtidigt som hon smider massa planer med Robert och har gjort en längre tid, märkligt!
Citera
2018-03-02, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
Tyckte Svinto sa i kvällens program att hon ville liera sig med Robin och Helena och gillade dom bäst, samtidigt som hon smider massa planer med Robert och har gjort en längre tid, märkligt!
Hon har varit ensam och med Robert fick hon äntligen en kamrat där i Farmen.
Med hennes sätt att vara så passar hon bäst med de socialt normala personerna-Helena o Robin.
Även Stefan har uppfattats att han väljer Helenas O Robins sällskap
Därför söker sig Robert till mullornas sällskap.
Man blir konfys- som tittare-
och förstår att mullorna springer med lögnaktiga budskap
mellan de olika personerna, för att elda upp spänningarna.
Nu har den behärskade Stefan -börjat visa känslor o då tappar han all kontroll.
Han tror verkligen på bluffen- att Robert frågat vem av dem som är mest välväxt.
Det kan en åsna räkna ut- att den lögnen kommer från J-P.
Citera
2018-03-02, 03:21
Medlem
MauseRRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Lite kul med tjafset om vem som var mest vältranad, då ingen av de ser vältränad ut
Allt är relativt
Citera
2018-03-02, 05:16
Medlem
BreEEeevs avatar
Vet ni vad jag är förbannad på? Lika jävla förbannad som på Dee Sniders jävla språkbruk?
Alla jävla fittidioter som går in på HotLips instagramkonto, livechattar med henne, och ställer frågan ”VEM VANN FARMEN”

Dra åt helvete alla ni jävla fantasilösa missfoster som ställer samma jävla korkade fråga om och om igen.
Ni fattar väl för fan att hon inte avslöjar det!
Citera
2018-03-02, 07:05
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Vet ni vad jag är förbannad på? Lika jävla förbannad som på Dee Sniders jävla språkbruk?
Alla jävla fittidioter som går in på HotLips instagramkonto, livechattar med henne, och ställer frågan ”VEM VANN FARMEN”

Dra åt helvete alla ni jävla fantasilösa missfoster som ställer samma jävla korkade fråga om och om igen.
Ni fattar väl för fan att hon inte avslöjar det!
JP vinner farmen tror jag, glidaretaktiken var lyckad ifrån dag 1.
Fråga : Varför blev Stefan så upprörd över att bli vald, lugnet kokade över för honom? Han betedde sig lite väl förnärmat.
Citera
2018-03-02, 07:12
Medlem
Stefan är en jäkel på kunskap och har en vinnarskalle som ingen annan.
Citera
2018-03-02, 07:15
Medlem
lersaters avatar
Tycker Robin har bleknat när han kom in på farmen.. noll underhållning o se på han
Citera
2018-03-02, 07:37
Medlem
bringeroflights avatar
Vet inte om det är någon mer än Stefan som klagat på Roberts storbonderoll. Stefans har om Robert är nästan obehagligt att se.

Jag tror inte Stefan är ett så stort hot som han själv vill få det att låta. Visst han är händig och bra på hantverk men styrekssigt tror jag han tar stryk av både Robin och Robert. I sågen har han en liten fördel av att vara lättare. Kunskapsmässigt är det svårt att bedömma, handlar ju ofta om farmen specifika frågor och där kan Robin få det svårt med sin kortare tid där.

Måste snart till massutslagning för att få ihop det till final. JP och Helena ligger pyrt till.
Citera
2018-03-02, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lersater
Tycker Robin har bleknat när han kom in på farmen.. noll underhållning o se på han
Han verkar ju vara en av få som är fullt normal där inne, då faller det sig nog naturligt att man backar och inte blandar sig i de redan befintliga konflikterna. Förstår varför han och Helena håller sig för sig själva om alternativet är att integreras i en såpass dysfunktionell grupp.
Citera
2018-03-02, 10:04
Medlem
bagarn29s avatar
Igår efter förstekämpevalet så betedde Stefan sig som en femåring som inte fick igenom sin vilja. Pinsamt för en vuxen man.

Robin är den värdige vinnaren i år. Bara de prestationen att ha Rocco Münchhausen, Psycho Mam och Fakking Gurra under samma tak räcker som motivering. Skulle det inte räcka så lägger jag till Gamnacken och Pawel som också vistades under samma tak utan några bråk.

Helena har jag varit svag för från start, att stå ut med Linda i skogen är en prestation. 10/10 i kunskap ger en guldstjärna i bok.
Citera
2018-03-02, 10:26
Medlem
Hjulhusets avatar
Jag tror att Dee åker ut på söndag och hon väljer Robin som storbonde. Samtidigt när det ändå är ting så får förloraren Dee då välja en till förste kämpe som väljer andre kämpe. så 2st åker nog ut på söndag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in