2018-03-02, 13:20
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZT
Aldrig att dom möts pga av att dom inte har någon amulett. Vore ju helt fel, att någon skall gynnas så här nära slutet. Skulle lika gärna kunna vara fem stycken som inte hade amulett, då hade det heller inte varit någon kamp mellan dessa.

Njaej det vore ju inte alls fel, det vore iaf poetisk rättvisa att Jean-Pierre Margarin äntligen får kliva av sin räkmacka å kämpa lite..
Citera
2018-03-02, 13:45
Medlem
Vardons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Eller så åker Dee på söndag mot commando-Stefan och då kanske han får fortsätta sitt storbonde-välde. Fast nja, förmodligen inte. Om Dee ryker så blir nog norrbaggen SB och en ytterst besviken Robert får tala ut framför kamerorna om dolk i ryggen.

Edit. Ser nu jag var tvåa på den bollen.

Fast jag tror nog dee i så fall sätter helena som SB. Det är väl enda kvinnan som dee skulle vilja se som vinnare.

Fast jag vill även se en överraskningstävling i kunskap mellan de amulettlösa dvs Jp och helena. Utan att jp kunnat vara "sjuk" innan.
Citera
2018-03-02, 14:09
Medlem
Alla som betvivlar att JP är på Farmen på jobb för TV4 kan fråga honom själv.
JP är inte där som riktig deltagare, utan han, Gustav och Stella är helt enkelt
anställda av TV4 för att göra ett bra program. Mycket är på manus men de
har även fått fria händer att snickra till sin medverkan på gården, om än inte helt själva.
JP får inte heller bli vald till första kämpe förän utsatt datum, innan dess är han immun
för att fortsätta göra bra TV.

JP finns i en slags "katalog" över "skådespelare" som jobbar för TV, olika kanaler,
till en billig peng. Han erhöll även en ganska bra summa för det jobb han gjorde
i Ung och Bortskämd, då barn till föräldrar som inte ens är hans egna.
Det programmet var till 100% på manus.

Att de t.ex skulle ingå i två olika pakter (JP och Gustav i det här fallet)
är såklart också sedan tidigare bestämt, och så även deras dispyt och "försoning"
"Varför går du in i mig mannen? Är du fucking blåst jao!?" - Gustav.
Händelseförloppet var 100% ihopsnickrat av produktionsteamet.
De som betvivlar detta kan fråga JP själv och få ett ärligt svar
Han finns på Facebook!

Inte alls lika kul att följa Farmen längre då man nu vet detta.
Och faktiskt förstår, ser sambanden, och inser att det stämmer!

Som sagt, behöver inga svar huruvida detta är skitsnack eller blablabla
innan ni kontaktat JP själva och fått det bekräftat SVART på VITT!
Senast redigerad av mangalam 2018-03-02 kl. 14:44.
Citera
2018-03-02, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
har även fått fria händer att snickra till sin medverkan på gården, om än inte helt själva.
JP får inte heller bli vald till första kämpe förän utsatt datum, innan dess är han immun

JP finns i en slags "katalog" över "skådespelare" som jobbar för TV, olika kanaler,
till en billig peng. Han erhöll även en ganska bra summa för det jobb han gjorde
Även det programmet var till 100% på manus.

är såklart också sedan tidigare bestämt, och så även deras dispyt och "försoning"
Han finns på Facebook!

Jaha polletten har fallit ner nu äntligen och det är dags för operation bortförklaringar för att försöka rädda det lilla uns av hedern som eventuellt kan finnas kvar.
Citera
2018-03-02, 14:29
Medlem
Citat:

Även det programmet var till 100% på manus.

Han finns på Facebook!

Det tror jag inte en sekund på även om J.P påstår det själv. J.P verkar vara en person som gör ALLT för att fortsätta höras och synas lite till.
Han gjorde ju samma sak med Ung och Bortskämd men läste man hela artikeln så framgick det ganska tydlig att han bara hade lurat svt att han var bortskämd, det hade inget att göra med att själva programmet var "fejk" på nått sätt.
Folk är ju tillräckligt idiotiska och underhållande av sig själva, och dessutom ställer upp gratis, det finns ingen anledning att lägga sig i för mycket och betala lön också
Citera
2018-03-02, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Jaha polletten har fallit ner nu äntligen och det är dags för operation bortförklaringar för att försöka rädda det lilla uns av hedern som eventuellt kan finnas kvar.
Exakt han vill rädda sin "heder" och samtidigt få lite mer uppmärksamhet.
Han har sagt flera gånger på farmen "jag vill bjuda på Show" " jag är en sån där ShowDeLaShow person", så han har ju gått runt på farmen och "skådespelat" men det är nått han har gjort valt att göra själv, tror det är ingen som har betalat honom göra det. rätt dumt att vara så öppen med det annars.
Citera
2018-03-02, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheriffenavutah
Exakt han vill rädda sin "heder" och samtidigt få lite mer uppmärksamhet.
Han har sagt flera gånger på farmen "jag vill bjuda på Show" " jag är en sån där ShowDeLaShow person", så han har ju gått runt på farmen och "skådespelat" men det är nått han har gjort valt att göra själv, tror det är ingen som har betalat honom göra det. rätt dumt att vara så öppen med det annars.

På Facebook har han även publicerat den video han skickade tillbaka som svar till TV4 när det tillfrågade honom ifall han var intresserad att medverka på Farmen, på jobb.
Citera
2018-03-02, 14:49
Medlem
På den numera nedlagda "Lunarstorm" communityn så fanns en tråd i "diskus" (forumet) om Ung och Bortskämd, där det riktiga barnet till "JPs föräldrar" beklagade sig över hur folk mer eller mindre mobbat denne för att vara "halvbror med Jean-Spoiled" och försökte övertyga hela Lunarstorm om att hans föräldrar endast gjorde det på jobb och inte ens hade någon som helst relation till JP överhuvudtaget.
Går säkert att gräva fram via Google Cache ifall man vill.
Citera
2018-03-02, 14:49
Medlem
ZTs avatar
Citat:
anställda av TV4 för att göra ett bra program......

Förvånar mig inte..

JP är snart med i Robinson, Fångarna på fortet, Lets dance, Sveriges värsta bilförare och andra program.
Citera
2018-03-02, 14:54
Medlem
https://www.expressen.se/noje/tv/deltagare-i-ung-och-bortskamd-allt-ar-en-bluff/

"Nu avslöjar Jean-Pierre Lopes, 24, att han bara spelar bortskämd för att få synas i tv:
- Allt i programmet är bluff. Jag gick helt enkelt in i rollen, säger han."

"- Jag är inte alls bortskämd, jag är en skådespelare som bara bestämde mig för att bli bortskämd när jag fick förfrågan att vara med, säger han."

Räcker det här eller? Han har gjort TV-jobb förut, och den här gången jobbar han för TV4.

Tror ni något annat är ni på riktigt puckade!
Senast redigerad av mangalam 2018-03-02 kl. 14:57.
Citera
2018-03-02, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Njaej det vore ju inte alls fel, det vore iaf poetisk rättvisa att Jean-Pierre Margarin äntligen får kliva av sin räkmacka å kämpa lite..

Ja så blir det nog. För Stefan vill ha fajt. Robban är immun och Stefan vill han spara till sist, fajten om pengarna och så finns det bara JP kvar.
Citera
2018-03-02, 15:04
Medlem
Citat:
På Facebook har han även publicerat den video han skickade tillbaka som svar till TV4 när det tillfrågade honom ifall han var intresserad att medverka på Farmen, på jobb.
Han är ju en sån där person som dokusåpa produktioner tänker "han kan vi ha med för att försäkra att det inte blir för tråkigt ifall att alla andra deltagare skulle visa sig vara 'vanliga'/'tråkiga' människor" bara för att de vet att han är en person som kommer försöka bjuda på "show". men jag kommer aldrig köpa att det är uppstyrd och planterad på det sättet som han påstår.
Det enda skådespelet J.P har bjudit på är såna larviga grejer som han gjorde med kaninen och att han låtsades vara rädd för den när han skulle ta in den i buren. Och det har han gjort på egen bevåg
Senast redigerad av sheriffenavutah 2018-03-02 kl. 15:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in