Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-02-24, 12:00
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Özz står fortfarande som program på Tv4 i kväll. Obehagligt.

Det är varje medborgares ansvar att maila TV4 programdirektör och klaga på att de indirekt legitimerar en person som hyr in illegal arbetskraft som får möjlighet att stanna och planera terrordåd.

Vilka företag gör reklam ?
Utöver detta hoppas jag att någon som orkar se programmet noterar vilka FÖRETAG som har reklam i avbrotten samt listar dem här. Dessa företag bör var och från måndag sända information kring att de faktiskt sponsrar en person som anlitat illegal svart arbetskraft med fruktansvärda konsekvenser och be dem ta ställning mot detta i sina diskussioner med TV4.

Dessa företag skall givetvis i förväg kontrollera i vilka sammanhang de syns och här tryckt på röda knappen.
Senast redigerad av CapsLock99 2018-02-24 kl. 12:03.
Citera
2018-02-24, 12:04
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Det är varje medborgares ansvar att maila TV4 programdirektör och klaga på att de indirekt legitimerar en person som hyr in illegal arbetskraft som får möjlighet att stanna och planera terrordåd.

Vilka företag gör reklam ?
Utöver detta hoppas jag att någon som orkar se programmet noterar vilka FÖRETAG som har reklam i avbrotten samt listar dem här. Dessa företag bör var och från måndag sända information kring att de faktiskt sponsrar en person som anlitat illegal svart arbetskraft med fruktansvärda konsekvenser och be dem ta ställning mot detta i sina diskussioner med TV4.

Dessa företag skall givetvis i förväg kontrollera i vilka sammanhang de syns och här tryckt på röda knappen.
Mycket bra initiativ.
Citera
2018-02-24, 12:27
Medlem
Kan det verkligen bli reklamavbrott? De sänder nog av i ett svep för första gången i historien för att riskera att bli av med massa TV-reklam framöver.
Citera
2018-02-24, 12:28
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Hur var det förra lördagen? Hur länge innan sändningen innan man bytte ut Özz i tablån?
Citera
2018-02-24, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gold-teeth
Advokatsamfundet utreder en Nackaadvokat rörande Akilovkoppling, står det i en liten notis i Nacka Värmdöposten nr8 sidan 6, angående betalning av oskattad lön till Akilov, står det i pappersupplagan.
Citat:
En advokat boende i Nacka utreds av yrkesorganisationen Advokatsamfundet efter uppgifter om att företag med koppling till advokaten misstänks ha betalat oskattad lön till den terrormisstänkte Rakhmat Akilov.
https://www.nvp.se/Nacka/Nacka/advokat-fran-nacka-utreds-av-advokatsamfundet/

Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Nackaadvokat - nyord 2018?
Om man googlar första meningen av gold-teeths inlägg som jag citerar ovan, rättar Google "Nackaadvokat" till "Nackad Advokat"...
Citera
2018-02-24, 13:52
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Hur var det förra lördagen? Hur länge innan sändningen innan man bytte ut Özz i tablån?

Vid fyratiden på em vill jag minnas.
Citera
2018-02-24, 15:37
Medlem
Under senaste veckan har jag fått chans att fundera lite om både det ena och det andra i livet. Jag har bl a tänkt på detta med att Özz Nujen om bara en vecka, den 2 mars, skall gestalta Carlsson i Strindbergs 'Hemsöborna' på Göteborgs Stadsteater. Om detta har jag postat inlägg tidigare här i tråden.
Jag har absolut inget till övers för NMR. Men ibland kan ändamålen helga medlen, så jag har ett förslag:
NMR brukar ju ordna "spontana" och överraskande demonstrationer i Gbg. Min ide' är att NMR nu istället ansöker om demonstrationstillstånd för den 2 mars på Götaplatsen, alltså precis utanför byggnaden där Özz Nujen skall spela Carlsson (läs: pissa på vårt svenska kulturarv). Lämplig text på plakat och banderoller kan ju vara t ex "Rör inte vår Strindberg!" -eller: "Inga terroristfinansiärer på vår teater, tack!" -eller: "Familjen Özz Nujen är delansvariga för massmordet på Drottninggatan!" -eller: "Göteborg behöver inga importerade "komiker"!" -eller: "Klanen Nujen bereder oss inga nöjen, så ut med packet!"
Jag gissar att hela Nujen-klanen har fått svenskt medborgarskap, så det går väl då inte att skicka dem till Turkiet kanske, men familjen bör få känna att en stor del av Sveriges befolkning helst vill se dem sitta i Erdogans fängelser.

-Go for it, NMR! Make some good deeds!
Citera
2018-02-24, 16:17
Medlem
FruStormuftis avatar
Debbie Nujen verkar varit verksam i Nacka Kommun.
2009 konstaterar hon att utlänningarna inte kommer i arbete som förväntat.
Listig och girig som hon är ser hon naturligtvis en stor möjlighet till billig arbetskraft i den gruppen. Allt medan brorsan tjänar storkovan på att häckla svenska skattebetalare.
Generalvidrigt, pinsamt uppenbart.

Eller tänker jag fel nu?

Hur länge har Nujens egentligen anlitat asylanter och andra utlänningar?
Tycker Nujens att det är rätt handlat att trippelblåsa samhället på arbetstillfällen, skatteintäkter och bidragen som deras svartjobbare uppbär som arbetslösa, sjukpensionerade, studerande eller what so ever blattar?

Frågorna hopar sig, får väl se om någon vågar nysta i detta
Googlade lite, Debbie har haft ett stort inflytande och insyn i kommunen och flyktingar med osvenskt stoet penningbehov har hon kunnat nå under lång tid, finns många protokoll. Här är ett.

http://infobank.nacka.se/handlingar/social_och_aldrenamnden/2009/20091020/00_protokoll_san_20091020.pdf
Citera
2018-02-24, 16:28
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CliviaMiniata
Här håller jag med dig. Jag kan inte heller förstå varför folk går på hans föreställningar och lyssnar på skiten de får skopade över huvudet för att de är svenskar.
Kanske en del äldre kvinnor i offentlig anställning i hemlighet drömmer om ett hårigt och svartögt charmtroll? Kanske de njuter av att bli förnedrad? Debatten om "ensamkommande" har ju visat att en del svenskor i den åldern har konstiga böjelser.
Hela historien om familjen Nujen är oerhört obehaglig. Liksom det faktum att msm och myndigheterna inte tar upp fallet eller gör någonting.

De som garvar åt Özzen kan säkert inte fatta att han häcklar även dem.
Hissen går inte ändå upp. Fräckheten och föraktet han kräks ur sig är helt enkelt för magstarkt och overkligt för att ta till sig.
Några öl bara, om det ens krävs det.
Sorgligt.

Tydlig och bevisad koppling till dödlig terrorism verkar inte så allvarligt för media att man måste fimpa Özzen, utreda syrran och svågern, samt fadern.

Gubben old man Oldsberg däremot, anklagad för att ha varit elak mot kollegor, han fick sparken från TV.
Finns fler exempel, jag är bara inte så bra på de nyheterna.
Citera
2018-02-24, 16:36
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
Ja, otroligt lägligt. Fritz har fått ett enormt genomslag, men äckelkurden går under radarn.

Iofs gillar jag ingen av dom. Man blir kluven. Normaltillståndet för en svensk man.

FruStormuftins konspirationsteori:
Debbie anställde, snärjde, köpte Fritzens jurister, nyligen eller övertog dem tidigare och samlade bevis att ta fram en regnig dag.
På så sätt fixade hon en avledande manöver.
Hur många liknande försäkringar kan Nujens ha samlat på sig?
Citera
2018-02-24, 16:38
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Under senaste veckan har jag fått chans att fundera lite om både det ena och det andra i livet. Jag har bl a tänkt på detta med att Özz Nujen om bara en vecka, den 2 mars, skall gestalta Carlsson i Strindbergs 'Hemsöborna' på Göteborgs Stadsteater. Om detta har jag postat inlägg tidigare här i tråden.
Jag har absolut inget till övers för NMR. Men ibland kan ändamålen helga medlen, så jag har ett förslag:
NMR brukar ju ordna "spontana" och överraskande demonstrationer i Gbg. Min ide' är att NMR nu istället ansöker om demonstrationstillstånd för den 2 mars på Götaplatsen, alltså precis utanför byggnaden där Özz Nujen skall spela Carlsson (läs: pissa på vårt svenska kulturarv). Lämplig text på plakat och banderoller kan ju vara t ex "Rör inte vår Strindberg!" -eller: "Inga terroristfinansiärer på vår teater, tack!" -eller: "Familjen Özz Nujen är delansvariga för massmordet på Drottninggatan!" -eller: "Göteborg behöver inga importerade "komiker"!" -eller: "Klanen Nujen bereder oss inga nöjen, så ut med packet!"
Jag gissar att hela Nujen-klanen har fått svenskt medborgarskap, så det går väl då inte att skicka dem till Turkiet kanske, men familjen bör få känna att en stor del av Sveriges befolkning helst vill se dem sitta i Erdogans fängelser.

-Go for it, NMR! Make some good deeds!

Ja, då jäklar hade det blivit focus på Özzet. Borde nog tänkas över av de där. För media hade gnällt på NMR direkt men folk hade undrat vad de demonstrerade mot.
Senast redigerad av Dr.Krankentot 2018-02-24 kl. 17:27.
Citera
2018-02-24, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
FruStormuftins konspirationsteori:
Debbie anställde, snärjde, köpte Fritzens jurister, nyligen eller övertog dem tidigare och samlade bevis att ta fram en regnig dag.
På så sätt fixade hon en avledande manöver.
Hur många liknande försäkringar kan Nujens ha samlat på sig?

Härvan växer, kan CIA vara inblandade?
Snart sitter Özz som statzminizter i Zverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in