Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-02-23, 00:16
Medlem
Kaukasiers avatar
Idag har medierna moralavrättat Elisabeth Massi Fritz. Kommer de nu att ta sig an Debbie Nujen, eller är det ett tecken på raka motsatsen?
Citera
2018-02-23, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Özzen, Debbie och farzan Nujen flabbar nog privat loss till hur deras anställde disponerade sin lön. Sverigehatarna.
Fast, han lyckades inte göra av med insättningarna på kontot. Hann inte tänk på detaljer och petty cash kan man förmoda.
Dödade han den andre jobbaren på Gotland, jobbade de ihop hos Nujens alls?
Undrar varför gav de Akilov dessa summor. Svartbyggen kan rivas, men människoliv kan inte upplivas.
Ruskig historia

Ja, det är helt sjukt.

Özz: ultra kurdnationalist som gjort karriär på att förnedra svenskar.
Debbie: asyladvokat.
Pappi: asylbaron.

Özz vet inget, skyller på släktingar!

Ps,
Googla Akilov Nujen det är JÄVLIGT få från gammelmedia som tagit upp det.
Gotlandsposte och Aftonbladet har men SVT och Sydsvenskan (de medier min kära mor tar del av - min mor som inte kunde tro sina ögon att Nujen var insyltade).

Jag: googla Akilov + Nujen + polisens förundersökning. Allt finns, svart på vitt.

Mamsen: Hur orkar du?

Senast redigerad av deliciousdelux 2018-02-23 kl. 03:43.
Citera
2018-02-23, 03:52
Medlem
Le-Hericons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
../text/..

Jag: googla Akilov + Nujen + polisens förundersökning. Allt finns, svart på vitt.

Mamsen: Hur orkar du?

-Och det är EXAKT vad de vill att folk (inte) ska göra - orka leta. Då har de vunnit igen.
Och; om någon till trots vågar öppna munnen - då skriker någon RASIST och pekar med ett flottigt, darrande finger på dig.

Men; saker som det här är i mina ögon för mycket för att släppa.
Citera
2018-02-23, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Le-Hericon
-Och det är EXAKT vad de vill att folk (inte) ska göra - orka leta. Då har de vunnit igen.
Och; om någon till trots vågar öppna munnen - då skriker någon RASIST och pekar med ett flottigt, darrande finger på dig.

Men; saker som det här är i mina ögon för mycket för att släppa.

Jo tack, så är det. I mitt fall VET mamsen att jag har rätt och har haft rätt i över 10 år när det allt som rör massinvandringen och ALLA dess konsekvenser men mamsen vill inte höra eller se. Som en blind höna som så hemskt gärna vill hitta ett korn men det går inte då jag har rätt och har alla tänkbara källor för att bevisa hur rätt jag har. Trots att jag tar det jävligt försiktigt och uppmanar henne att själv ta reda på fakta, kolla om jag har fel osv. Hon VET att jag har rätt men massmedias hjärntvätt är så satans hård. Som att förklara att jorden är sfärisk för en plattjordare.
Citera
2018-02-23, 18:23
Medlem
Advokatsamfundet utreder en Nackaadvokat rörande Akilovkoppling, står det i en liten notis i Nacka Värmdöposten nr8 sidan 6, angående betalning av oskattad lön till Akilov, står det i pappersupplagan.
Citera
2018-02-23, 19:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gold-teeth
Advokatsamfundet utreder en Nackaadvokat rörande Akilovkoppling, står det i en liten notis i Nacka Värmdöposten nr8 sidan 6, angående betalning av oskattad lön till Akilov, står det i pappersupplagan.
..äntligen.
Citera
2018-02-23, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
..äntligen.

Undrar om samfundet rannsakar sig själva nu, eller fintar bort oss helt och går "all in" på Fritz istället?
Senast redigerad av Tyranitar 2018-02-23 kl. 21:15.
Citera
2018-02-23, 22:15
Medlem
TumTums avatar
Özz skitprogram ska tydligen sändas på Fyran imorgon
20.00 börjar "Golden shower med Özz - Jag pissar, ni gapar"
Besviken
Trodde faktiskt inte detta
Citera
2018-02-23, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gold-teeth

Nackaadvokat - nyord 2018?
Citera
2018-02-23, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyranitar
Undrar om samfundet rannsakar sig själva nu, eller fintar bort oss helt och går "all in" på Fritz istället?

Det var nog lämpligt för fyran att Fritz dök upp.
Citera
2018-02-24, 00:03
Medlem
zurfarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Det var nog lämpligt för fyran att Fritz dök upp.

Ja, otroligt lägligt. Fritz har fått ett enormt genomslag, men äckelkurden går under radarn.

Iofs gillar jag ingen av dom. Man blir kluven. Normaltillståndet för en svensk man.
Citera
2018-02-24, 08:41
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Özz står fortfarande som program på Tv4 i kväll. Obehagligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in