Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-02-21, 22:39
Citat:
Ursprungligen postat av snubben.66
Hela familjen fifflare lurat staten massa pengar, hur kam staten blunda för det här

Håller med dig, staten borde jaga dom där parasitkurderna med blåslampa. Men det som är märkligare är hur idiot svennar fortfarande rusar till hans shower. Vad är fel på svenskar undrar jag? Kommer de nånsin lära sig något?
Vad är poängen med att gå på en kurds shower där han öppet urinerar på svenskar?
Citera
2018-02-21, 22:42
Ska vi inte samla ihop ett gäng och dela ut flygblad utanför hans hem och dela det till grannarna med texten: Här bor en kurdisk familj som sponsrade en IS- terrorist som hade ihjäl flera människor, blandannat ett ungt barn?
Citera
2018-02-21, 23:16
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
"Inga skämt om Drottninggatan bara,tack." skrevs för drygt 30 min sedan. Det lär TV4 städa bort...

Özzen, Debbie och farzan Nujen flabbar nog privat loss till hur deras anställde disponerade sin lön. Sverigehatarna.
Fast, han lyckades inte göra av med insättningarna på kontot. Hann inte tänk på detaljer och petty cash kan man förmoda.
Dödade han den andre jobbaren på Gotland, jobbade de ihop hos Nujens alls?
Undrar varför gav de Akilov dessa summor. Svartbyggen kan rivas, men människoliv kan inte upplivas.
Ruskig historia
Citera
2018-02-21, 23:37
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CAKARIM
Ska vi inte samla ihop ett gäng och dela ut flygblad utanför hans hem och dela det till grannarna med texten: Här bor en kurdisk familj som sponsrade en IS- terrorist som hade ihjäl flera människor, blandannat ett ungt barn?

Du är turk va? Ta ert jävla inbördeskrig tillbaks till mellanöstern. Jag skiter fullständigt i om Nujens är kurder, turkar, armenier, araber eller somalier - så länge de sköter sig och lever efter Sveriges lagar.
Gäller alla immigranter.
Citera
2018-02-22, 00:14
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Håller med dig, staten borde jaga dom där parasitkurderna med blåslampa. Men det som är märkligare är hur idiot svennar fortfarande rusar till hans shower. Vad är fel på svenskar undrar jag? Kommer de nånsin lära sig något?
Vad är poängen med att gå på en kurds shower där han öppet urinerar på svenskar?

Det är inget fel på svenskar! Sluta kasta skit på etniska svenskar! Det är pk-arbetsgivare som betalar. Jag är övertygad om att det är väldigt få som av egen fri vilja har lust att bevista Özz "shower".

Är locket fortfarande på hos msm (förutom de ynka artiklarna i Expressen och DN)?

Obegripligt hur Nujens kontakt med terroristen möts med tystnad. Bästa läget att lyfta transaktionerna i samband med rättegången. Varför görs det inte?
Senast redigerad av Passepartout 2018-02-22 kl. 00:18.
Citera
2018-02-22, 03:06
Medlem
StigAllans avatar
Det är ju så uppenbart att kurder och annat importerat skräpfolk som inte klarar av att hålla sig hemmavid i det land som de anser som sitt utan istället kommer hit för att leva på skattepengar och tror sig som bättre än dem som försörjer parasiterna!

Hur många kurder är det i Sverige som får inkomst från annat än skattemedel?
Vad jag känner till om dessa värdelösa människor så är de kanske 5% som inte håller på att mygla och smita undan sina samhälleliga skyldigheter.
Möjligt att jag har fel och procentsatsen är lägre.

Sparka ut skiten och kräv alla utbetalade pengar åter!
Citera
2018-02-22, 03:41
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Det är inget fel på svenskar! Sluta kasta skit på etniska svenskar! Det är pk-arbetsgivare som betalar. Jag är övertygad om att det är väldigt få som av egen fri vilja har lust att bevista Özz "shower".

Är locket fortfarande på hos msm (förutom de ynka artiklarna i Expressen och DN)?

Obegripligt hur Nujens kontakt med terroristen möts med tystnad. Bästa läget att lyfta transaktionerna i samband med rättegången. Varför görs det inte?

Så du menar att arbetsgivare köper biljetter til sina anställda så att det kan gå och se på apans shower?
Citera
2018-02-22, 03:44
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Det är ju så uppenbart att kurder och annat importerat skräpfolk som inte klarar av att hålla sig hemmavid i det land som de anser som sitt utan istället kommer hit för att leva på skattepengar och tror sig som bättre än dem som försörjer parasiterna!

Hur många kurder är det i Sverige som får inkomst från annat än skattemedel?
Vad jag känner till om dessa värdelösa människor så är de kanske 5% som inte håller på att mygla och smita undan sina samhälleliga skyldigheter.
Möjligt att jag har fel och procentsatsen är lägre.

Sparka ut skiten och kräv alla utbetalade pengar åter!

Det finns massvis med skit kurder sysslar, deras stora spel för att mjölka staten på pengar är att det tar in arbetskraft från sina "länder" äldre personer. Låter dom bo hos sig och när de närmar sig pensionsåldern får de pension av staten.

Glöm inte att özz nujen blev upptaxerad för några år sen med en miljon kronor. Redan då fifflade den apan med skatt.

Titta på hans tvillingbrorsa Debbie, har två eller tre andra personer som bor med han. Och de tillhör inte familjen. Något fuffens har dom där också.
Citera
2018-02-22, 06:02
Medlem
staticages avatar
Hade inte Akilov fått svarta pengar så hade han kanske dragit.
Familjen Nujen har blod på sina händer.
Men vad hönder ingenting han är ju kurd dom har frikort i detta land.
Citera
2018-02-22, 07:55
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Nej det ska vi INTE. INGEN bör gå på Nujens personligen. Rättvisans kvarnar msl långsamt men de bör få ha sin gilla gång.

Kryp tillbaks under din sten. We are not your personal army.
Citera
2018-02-22, 11:17
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Citat:
Här håller jag med dig. Jag kan inte heller förstå varför folk går på hans föreställningar och lyssnar på skiten de får skopade över huvudet för att de är svenskar.
Kanske en del äldre kvinnor i offentlig anställning i hemlighet drömmer om ett hårigt och svartögt charmtroll? Kanske de njuter av att bli förnedrad? Debatten om "ensamkommande" har ju visat att en del svenskor i den åldern har konstiga böjelser.
Hela historien om familjen Nujen är oerhört obehaglig. Liksom det faktum att msm och myndigheterna inte tar upp fallet eller gör någonting.
För första gången i mitt liv så börjar jag tro att Erdogan kan ha en poäng. Tyvärr, jag vill inte tänka så, men Nujen klanen framstår som ytterst ynkliga representanter för kurderna.
Citera
2018-02-22, 18:36
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Så du menar att arbetsgivare köper biljetter til sina anställda så att det kan gå och se på apans shower?

Ja det är företagsevent och sådant, då väljer de PK-personer för att företaget/myndigheten etc. skall få Goodwill. Känner du någon som betalat av egna skattade pengar för en PK-komiker? eller någonsin hört om någons väns vän?

Nej han är bara skapad av etablissemanget för att driva deras propaganda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in