Citat:
Ursprungligen postat av
CAKARIM
Håller med dig, staten borde jaga dom där parasitkurderna med blåslampa. Men det som är märkligare är hur idiot svennar fortfarande rusar till hans shower. Vad är fel på svenskar undrar jag? Kommer de nånsin lära sig något?
Vad är poängen med att gå på en kurds shower där han öppet urinerar på svenskar?
Här håller jag med dig. Jag kan inte heller förstå varför folk går på hans föreställningar och lyssnar på skiten de får skopade över huvudet för att de är svenskar.
Kanske en del äldre kvinnor i offentlig anställning i hemlighet drömmer om ett hårigt och svartögt charmtroll? Kanske de njuter av att bli förnedrad? Debatten om "ensamkommande" har ju visat att en del svenskor i den åldern har konstiga böjelser.
Hela historien om familjen Nujen är oerhört obehaglig. Liksom det faktum att msm och myndigheterna inte tar upp fallet eller gör någonting.
För första gången i mitt liv så börjar jag tro att Erdogan kan ha en poäng. Tyvärr, jag vill inte tänka så, men Nujen klanen framstår som ytterst ynkliga representanter för kurderna.