Citat:
Ooookej. Då tar vi det igen eftersom du, precis som alla andra plattjordare, systematiskt undviker sans och förnuft. Och direkta frågor:
1. Citera var och vad jag "förnekar med vår matte".
2. Förklara varför "100 miles" är en relevant distans.
3. Vilken fyr tror du syns bäst på en rund jord, den som är 30 meter eller den som är 60 meter?
4. Har du gjort testet än?
5. Din länk: Du hittar förklaringen både i YT-kommentarerna samt på sajten som hänvisas till. Gissar att du antingen inte läst så långt eller bara väljer att, i vanlig ordning, förneka verkligheten.
6. Jag kan också länka YT-klipp. Varsågod! En rund jord: https://youtu.be/P5_GlAOCHyE (Ihop med ditt kommande svar om "CGI" och "blahblah" så kan du väl åtminstone försöka understödja det på något sätt?)
7. Höll på att glömma... Ett stort grattis till att du börjat komma ner på någorlunda riktiga och relevanta avstånd för båt<->fyr.
1. Citera var och vad jag "förnekar med vår matte".
2. Förklara varför "100 miles" är en relevant distans.
3. Vilken fyr tror du syns bäst på en rund jord, den som är 30 meter eller den som är 60 meter?
4. Har du gjort testet än?
5. Din länk: Du hittar förklaringen både i YT-kommentarerna samt på sajten som hänvisas till. Gissar att du antingen inte läst så långt eller bara väljer att, i vanlig ordning, förneka verkligheten.
6. Jag kan också länka YT-klipp. Varsågod! En rund jord: https://youtu.be/P5_GlAOCHyE (Ihop med ditt kommande svar om "CGI" och "blahblah" så kan du väl åtminstone försöka understödja det på något sätt?)
7. Höll på att glömma... Ett stort grattis till att du börjat komma ner på någorlunda riktiga och relevanta avstånd för båt<->fyr.
Du håll ju inte med så varför fortsätter du att yra emot ditt kompletta jävla stolpskott? Ta dina mediciner, seriöst du har ju tappat det, bara gör en pudel nästa gång så slipper du skämmas när du bara gräver din grav djupare och djupare. 100 miles var relevant eftersom faktiska avståndet som folk tagit bilder på fyrar hade ett rekord på 117 miles, det skrev jag 2 gånger guldfisken. Finns ingen förklaring till att kurvan uppenbarligen inte är där, allt vi kan konstatera är att det inte finns någon kurva överhuvudtaget men du är nöjd med att folk bortförklarar verkligheten eftersom du hatar genuin vetenskap som alla andra globetards. Skall du bli tagen på allvar i den här diskussionen så länka aldrig till NAZI/NASA.