2018-02-20, 16:18
Medlem
CoopColas avatar
Det här med att Anna ibland har sin Instagram öppen och ibland privat tror jag vet anledningen för. När det skrevs här att hon ibland köper följare etc så gick jag in på en sån sida. Då såg jag att för att betalda likes/följare/kommentarer ska komma till kontot så kan det inte vara privat. Någon med lite tid över kan ju hålla koll på antal följare (om det är vad som köps mest) och se om det ökar i samband med ändring av kontostatus.

Kanske är ute o cyklar, men kom o tänka på det här nyss när jag läste inlägg i tråden som är nya
Citera
2018-02-20, 16:27
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
ABC kom på femte plats 1986. Låten låg på Svensktoppen i fyra veckor under perioden 30 mars-20 april 1986, med en förstaplats under den andra veckan där den dock bara höll sig i en vecka.

'E de det här Du kallar körlek' med Lasse Holm o Monica Törnell vann !!

Av de fem låtar som gick till final blev ABC sist....
Nu har jag all anledning till att bli orolig. Men samtidigt inte. Den låten minns jag. Ska det vara körlek eller kärlek? Körlek finns ju också. Vi får hoppas att Tunnan inte deltar i någon sådan på TV i framtiden.
Senast redigerad av Framme 2018-02-20 kl. 16:31.
Citera
2018-02-20, 16:36
Medlem
ABC vart ingen större hit det enda ställe den slog ordentligt var dagis. En dagishit är en enkel dänga som ungarna sitter och skriker i gungorna. Sökte på Anna Book på Cdon hon finns med på TVÅ samlingar från Mello, lysande resultat från en stooor artist sedan 35 år tillbaka som är henne sjuka självbild.
Citera
2018-02-20, 16:46
Medlem
kimilsungias avatar
Hur var det med ryktet om en eventuell ny anmälan mot den stolledanska avkomman, barnvåldtäktsmannen Antonio? Fanns det något med substans eller var det bara nys från den påstådde f.d. "ömsinte" älskaren till Anna?

Det har annars inte slagit någon annan att detta kan vara en del av en delvis uttänkt mediestrategi för marknadsföring från tunnans sida att dels skapa ett intresse för sig själv, sin person och sina förehavanden i samband med kommande/framtida tv-framträdanden, samt så som (misslyckat försök till) damage-control på grund av en tragisk händelse i familjelivet, att hon dels lämnar sin instagram öppen vid tillfällen, och dessutom kommenterar och interagerar med oss "skvallertanter" här? Jag menar, "bättre ökänd, än okänd"?

Låga odds för detta, jag vet, det förefaller inte vara så med tanke på de ganska så tydliga tecknen på visst missbruk/psykisk ohälsa - och vem kan klandra henne efter decennier av mediehoreri och grava misslyckanden med barnuppfostran som lett till våldtäkt - men ändå?
Citera
2018-02-20, 16:59
Medlem
kattnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Det här med att Anna ibland har sin Instagram öppen och ibland privat tror jag vet anledningen för. När det skrevs här att hon ibland köper följare etc så gick jag in på en sån sida. Då såg jag att för att betalda likes/följare/kommentarer ska komma till kontot så kan det inte vara privat. Någon med lite tid över kan ju hålla koll på antal följare (om det är vad som köps mest) och se om det ökar i samband med ändring av kontostatus.

Kanske är ute o cyklar, men kom o tänka på det här nyss när jag läste inlägg i tråden som är nya

Ang hennes följarantal:
Här om dagen hade hon 65.2 k följare, igår 65 k, idag 64.8 k.
Citera
2018-02-20, 17:43
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattnatt
Ang hennes följarantal:
Här om dagen hade hon 65.2 k följare, igår 65 k, idag 64.8 k.
Snart är det 100.000 följare. Tunnan är duktig på att manipulera och luras, men enbart sej själv. Vem i helsefyr vill följa denna skräptunna? Noll kändis, förutom det hon gör bort sej med.
Citera
2018-02-20, 17:54
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
ABC vart ingen större hit det enda ställe den slog ordentligt var dagis. En dagishit är en enkel dänga som ungarna sitter och skriker i gungorna. Sökte på Anna Book på Cdon hon finns med på TVÅ samlingar från Mello, lysande resultat från en stooor artist sedan 35 år tillbaka som är henne sjuka självbild.

Och inte ens där var den någon favorit.
Jag gick på dagis runt -94, -95 och visst trallades ABC någon enstaka gång, men den stora favoriten hos oss ungar var Köppäbävisan. https://youtu.be/p1MfXTdEzL4

MVH/Gnomegirl
Citera
2018-02-20, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen
Skulle ju kunna vara så att tandläkaren inte uppskattade att Felicia tog lön i kronor när mamma betalar med bajs och tonfisk.
Kanhända slank det ner saker i Vuittonväskan.
Så kanske tandläkaren inte gillar att bli uthängd av kunder som hämtar ut sina fasader på pressbyrån ( eller vad det var) Det lär ju också varit eget initiativ av Tookan att göra. Hon klampade säkert runt och skrämde andra kunder. Där ligger någon i stolen, och Anna kommer in livear på ig och tafsar påtänd och jävlig.
Betalat med tonfisk och bajs? Är det möjligen kodspråk för att betalat med muttan och analen? 😆
Senast redigerad av Blueberryhill 2018-02-20 kl. 18:45.
Citera
2018-02-20, 19:13
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberryhill
Betalat med tonfisk och bajs? Är det möjligen kodspråk för att betalat med muttan och analen? 😆
Mycket möjligt. Av denna donna kan man förvänta sej vad som helst.
Citera
2018-02-20, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
ABC kom på femte plats 1986. Låten låg på Svensktoppen i fyra veckor under perioden 30 mars-20 april 1986, med en förstaplats under den andra veckan där den dock bara höll sig i en vecka.

'E de det här Du kallar kärlek' med Lasse Holm o Monica Törnell vann !!

Av de fem låtar som gick till final blev ABC sist....

Javisst var det så,och låten gick tämligen obemärkt förbi hos de flesta.
Vill minnas att det var flera år senare som Afterdark i sin show körde en parodi på ABC där Lasse Flinkman gjorde succé i sin gestaltning av Anna Book,showen visades även på TV.
Var väl först efter detta som låten fick ett litet genomslag hos svenska folket?
Citera
2018-02-20, 20:04
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Ibland sitter jag nästan och tror att Stolledano ska krascha totalt; allt läcker ut och den genomskinliga fasaden krackelerar för att slutligen spricka och hon gråter ut i media om hur misslyckad hon faktiskt är, att livet blev en besvikelse och att det är hennes egna tillkortakommanden som lagt käppar i hjulen för henne och inte att alla andra är elaka, orättvisa etc. Hon talar ut om att Antonio faktiskt är en förståndshandikappad våldtäktsman och att hon verkligen har varit otrogen mot Roberto.

Likförbannat vänds varje krasch till att hon är ett offer för omständigheter, att andra motarbetar henne eller att livet bara är oändligt orättvist mot just henne.

Jag tror dock fortfarande att den riktiga kraschen kommer. Ska inte säga att jag ser fram emot det, men ingen kan väl leva ett helt liv i booksk förnekelse? Det måste ju brista någon gång. Nu när de tvingas flytta och sonen blivit dömd fattas det väl bara att Roberto tar ut skilsmässa för att förnekelsebåten MS Book ska sjunka i verklighetens hav?
Citera
2018-02-20, 20:42
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Snart är det 100.000 följare. Tunnan är duktig på att manipulera och luras, men enbart sej själv. Vem i helsefyr vill följa denna skräptunna? Noll kändis, förutom det hon gör bort sej med.
Många här tycks följa henne....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in