2018-02-16, 17:13
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redisa
Nu är J en rasande varulv och listig räv.
Kanske dags att låsa tråden?

Jag är benägen att hålla med. Vi vet nu att Terese är skyldig och dessutom dömd för brottet. Vi vet att hon ljuger. Vi vet också att Arlighet123 är den enda i tråden som tror på Terese.
Smutskastningen av Joel som Arlighet123 håller på med är lika illa som de fruktansvärda lögner Terese kläcker ur sig om honom. Det vore därför rätt bra om denna tråd fick gå in i vila.
2018-02-16, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Jag är benägen att hålla med. Vi vet nu att Terese är skyldig och dessutom dömd för brottet. Vi vet att hon ljuger. Vi vet också att Arlighet123 är den enda i tråden som tror på Terese.
Smutskastningen av Joel som Arlighet123 håller på med är lika illa som de fruktansvärda lögner Terese kläcker ur sig om honom. Det vore därför rätt bra om denna tråd fick gå in i vila.
Neeejj.. våran kvällslektyr..

att hon utan tvivel är skyldig är det inget snack om.. men rätt säker på att detta inte slutar här utan kommer fortsätta... Hon har nämligen inte förstånd nog att låta bli att göra bort sig och kommer garanterat leda till mer polisanmälningar och ytterligare rättegångar där Joel är den drabbade på ett eller annat sätt.. vad han nu gjort för illa för att förtjäna det kan man ju undra.
2018-02-16, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Precis. Visst har det varit fascinerande men det luktar alltför mycket lyteskomik nu. För allas skull.
2018-02-16, 22:12
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Growe
Neeejj.. våran kvällslektyr..

att hon utan tvivel är skyldig är det inget snack om.. men rätt säker på att detta inte slutar här utan kommer fortsätta... Hon har nämligen inte förstånd nog att låta bli att göra bort sig och kommer garanterat leda till mer polisanmälningar och ytterligare rättegångar där Joel är den drabbade på ett eller annat sätt.. vad han nu gjort för illa för att förtjäna det kan man ju undra.

En fortsättning med nya rättegångar kan väl i så fall förtjäna en ny tråd?
2018-02-16, 22:14
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeTheSweed
Precis. Visst har det varit fascinerande men det luktar alltför mycket lyteskomik nu. För allas skull.
Ja faktiskt. Visst även jag har varit road och även oroad av innehållet i tråden men den kommer liksom inte längre. Terese och Arlighet123 kan inte bidra med något nytt. Vi känner ju redan till Tereses lögner som Arlighet123 sprider här.
2018-02-16, 22:58
Medlem
GalenSkånings avatar
Det är lite som ni säger. Kanske dags att stänga butiken för den här gången. Om hon fortsätter så blir det fler åtal och då blir det ny tråd. Vi kommer aldrig få något vettigt ur Arlighet123 och det hon/han skriver här ändå tyvärr.

Skulle vilja avsluta lite innan jag ger mig av och skriva till vissa personer som antagligen är här inne och läser.

Terese: Dags att växa upp och inse att man har sina begränsningar. Du älskar dina barn och dom älskar säkert dig med. Dock så väljer du att se allting ur ditt eget perspektiv och tänker inte utanför boxen. Dina barn är omhändertagna av en anledning. Joel såg era begränsningar och vågade tala om det för soc. Att smutskasta Joel för detta är mycket lågt gjort av dig. Om du istället hade lagt den energin på att arbeta med dig själv och bygga upp någonting så hade barnen kanske varit hos dig idag. Nu har du istället valt en krokigare väg att gå och just nu är du nog tyvärr längre från dina barn än du någonsin har varit. Mycket synd tycker jag för dina barn behöver ha en stabil och bra kontakt med sina föräldrar.

Arlighet123: Att du försöker vara en bra kompis har jag verkligen förstått. Men samtidigt så har du fläkt ut saker om Tereses liv för allmän beskådning. Att skriva om hennes underlivsskador tyckte jag var ett stort övertramp. Att gång på gång upprepa samma saker trots att andra lägger fram bevis är mycket frustrerande. Hade jag varit du hade jag skrivit ut FUP och dom och satt mig ner och läst dessa från början till slut och skaffat mig en egen uppfattning. Du har enbart hört Tereses version av denna historia, och som du vet så finns det alltid två sidor av ett mynt. Tror du hade mått bra av att skaffa dig en egen uppfattning om vad som hänt.

Joel: Jag har verkligen tyckt synd om dig i denna historien och jag och många andra står på din sida här. Att Tereses vänner målar upp dig som ett monster är mycket lågt gjort. Du verkar vara en bra kille som vet vad som är rätt och vad som är fel. Du har bara haft lite otur här i livet som träffade Terese från första början.

Med de order säger GalenSkåning Over and Out!
2018-02-17, 13:20
Bannlyst
för det första Terese Lindgren kvick
Hon har ingenting med detta att göra det är sanningen som ni aldrig verka få in!!
Ni känner inte Terese så. Uppnå då inte eran mun för ni vet ingenting om Terese hur hon är vad hon gör vad hon är för person ni har bara lyssnat på falska rykten fyfan.
Om ni ska ha sanningen så ta och prata skriv till Terese på Facebook. Eller skriv brev
För ni känner inte Terese alls de märks verkligen så som ni håller på

Terese är OSKYLDIG

HON BLEV DÖMD FÖR ATT NÅGON IDIOT FÖRSÖKTE SÄTTA DIT HENNE SÅ DEN SOM GJORT ALLT DETTA MED FALSKA KONTO OCH HOT HIT SOM DIT GÅR FRI FORTFARANDE. SJUK SÄTT DIT RÄTT PERSON

Terese har. Absolut ingenting med detta att gör sluta smutskasta. Och snacka massa skit om. Terese

LÄÄÄGG AV NU NI HAR REDAN SMUTSKASTA TERESE TILLRÄKLIGT HELA VÄRLDEN VET OM DE FALSKA NI SPRIDER OM TERESE FY FAN FÖR ER SOM SNACKAR SKIT. OM HENNE

URCH :@

TALA med Terese hon vet sanningen !!!! Om ni vågar prata med henne efter allt skit snack ni ställertill med
2018-02-17, 14:19
Medlem
jah_man2s avatar
Vill bara ge Ärlighet123 ett enda tips: Läs GalenSkånings senaste inlägg.
2018-02-17, 15:08
Medlem
Mycket rolig tråd ju , men ett tips enklare å erkänna när man redan är dömd å alla bevis pekar på en.
2018-02-17, 15:29
Medlem
L.Butters.Stotchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
för det första Terese Lindgren kvick
Hon har ingenting med detta att göra det är sanningen som ni aldrig verka få in!!
Ni känner inte Terese så. Uppnå då inte eran mun för ni vet ingenting om Terese hur hon är vad hon gör vad hon är för person ni har bara lyssnat på falska rykten fyfan.
Om ni ska ha sanningen så ta och prata skriv till Terese på Facebook. Eller skriv brev
För ni känner inte Terese alls de märks verkligen så som ni håller på

Terese är OSKYLDIG

HON BLEV DÖMD FÖR ATT NÅGON IDIOT FÖRSÖKTE SÄTTA DIT HENNE SÅ DEN SOM GJORT ALLT DETTA MED FALSKA KONTO OCH HOT HIT SOM DIT GÅR FRI FORTFARANDE. SJUK SÄTT DIT RÄTT PERSON

Terese har. Absolut ingenting med detta att gör sluta smutskasta. Och snacka massa skit om. Terese

LÄÄÄGG AV NU NI HAR REDAN SMUTSKASTA TERESE TILLRÄKLIGT HELA VÄRLDEN VET OM DE FALSKA NI SPRIDER OM TERESE FY FAN FÖR ER SOM SNACKAR SKIT. OM HENNE

URCH :@

TALA med Terese hon vet sanningen !!!! Om ni vågar prata med henne efter allt skit snack ni ställertill med

men, istället för att rabbla att hon är oskyldig (utan något bevis från dig)
svara på frågorna istället för att rabbla att hon är oskyldig. Förklara följande:

Tereses mobils webbhistorik matchade in på minuten med hotmejlen som skickades till soc.
hur kommer det sig?

Tereses mail och nummer användes för att aktivera falska fb konton.
Terese borde således ha sett att hon fått sms och notiser.
Polisen sa även att det inte var joel som stod bakom kontona.

Så, varför polisanmälde Terese Joel för dessa hot, och ville ha besöksförbud för henne o barnen, även efter att polisen sagt att det INTE är joel?

Och om hon varit hackad, varför har hon inte bytt lösenord, eller aktiverat 2 stegs verifiering?

borde vara ganska lätt åtgärdat.
Mitt ex försökte logga in på min fb, då fick jag ett sms om att jag måste godkänna inloggningen från den IP addressen.
Så, om terese aktiverar det, så borde hon få upp notiser titt som tätt med vem som loggar in på hennes konto... Men, helt ärligt, det är ju bara terese som har något att tjäna på att måla ut joel som ett avskum... Nu slog det tillbaka, på efterblivna terese, så nu vet alla att hon är helt galen, och olämplig som mamma.

Svara på mina frågor, så kan vi diskutera vidare..
Men, mera daltande om att :hon är oskyldig, ni vet ingenting!

det komemr du ingenstans på.. för du vet ju ingenting. Terese har blivit UTREDD och DÖMD, dom som har läst FUP, vet vad Terese har gjort.
Om du påstår att hon är oskyldig, måste du backa upp det med mer än att ni vet sanningen.
För , ni båda ljuger ju bara, för att få terese att framstå som något hon inte är, dvs oskyldig.
Senast redigerad av L.Butters.Stotch 2018-02-17 kl. 15:36.
2018-02-18, 22:41
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nazcaline
Mycket rolig tråd ju , men ett tips enklare å erkänna när man redan är dömd å alla bevis pekar på en.

Visst var det lite underhållande, speciellt som avslutning på dagen, men det blev även lite långtråkigt mot slutet då ”Arlighet123” enbart agerade papegoja. Nu har ”hen” flytt fältet.. Många frågor saknar svar, men det mesta finns ändå i FUP. Kommer ett eventuellt överklagande att få egen tråd?

Ser också att Terese kört med en massa uppdateringar på sin facebook med temat ”bästa mamman till barnen”. Inte bara en post i samma stil, utan mängder... Ju fler gånger man säger en och samma sak, desto mer sant blir det. Typ... LoL
2018-02-19, 00:25
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Visst var det lite underhållande, speciellt som avslutning på dagen, men det blev även lite långtråkigt mot slutet då ”Arlighet123” enbart agerade papegoja. Nu har ”hen” flytt fältet.. Många frågor saknar svar, men det mesta finns ändå i FUP. Kommer ett eventuellt överklagande att få egen tråd?

Ser också att Terese kört med en massa uppdateringar på sin facebook med temat ”bästa mamman till barnen”. Inte bara en post i samma stil, utan mängder... Ju fler gånger man säger en och samma sak, desto mer sant blir det. Typ... LoL

Ett överklagande får inte en egen tråd. Det är ju samma åtal som det gäller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in