Citat:
Ursprungligen postat av
Arlighet123
för det första Terese Lindgren kvick
Hon har ingenting med detta att göra det är sanningen som ni aldrig verka få in!!
Ni känner inte Terese så. Uppnå då inte eran mun för ni vet ingenting om Terese hur hon är vad hon gör vad hon är för person ni har bara lyssnat på falska rykten fyfan.
Om ni ska ha sanningen så ta och prata skriv till Terese på Facebook. Eller skriv brev
För ni känner inte Terese alls de märks verkligen så som ni håller på
Terese är OSKYLDIG
HON BLEV DÖMD FÖR ATT NÅGON IDIOT FÖRSÖKTE SÄTTA DIT HENNE SÅ DEN SOM GJORT ALLT DETTA MED FALSKA KONTO OCH HOT HIT SOM DIT GÅR FRI FORTFARANDE. SJUK SÄTT DIT RÄTT PERSON
Terese har. Absolut ingenting med detta att gör sluta smutskasta. Och snacka massa skit om. Terese
LÄÄÄGG AV NU NI HAR REDAN SMUTSKASTA TERESE TILLRÄKLIGT HELA VÄRLDEN VET OM DE FALSKA NI SPRIDER OM TERESE FY FAN FÖR ER SOM SNACKAR SKIT. OM HENNE
URCH :@
TALA med Terese hon vet sanningen !!!! Om ni vågar prata med henne efter allt skit snack ni ställertill med
men, istället för att rabbla att hon är oskyldig (utan något bevis från dig)
svara på frågorna istället för att rabbla att hon är oskyldig. Förklara följande:
Tereses mobils webbhistorik matchade in på minuten med hotmejlen som skickades till soc.
hur kommer det sig?
Tereses mail och nummer användes för att aktivera falska fb konton.
Terese borde således ha sett att hon fått sms och notiser.
Polisen sa även att det inte var joel som stod bakom kontona.
Så, varför polisanmälde Terese Joel för dessa hot, och ville ha besöksförbud för henne o barnen, även efter att polisen sagt att det INTE är joel?
Och om hon varit hackad, varför har hon inte bytt lösenord, eller aktiverat 2 stegs verifiering?
borde vara ganska lätt åtgärdat.
Mitt ex försökte logga in på min fb, då fick jag ett sms om att jag måste godkänna inloggningen från den IP addressen.
Så, om terese aktiverar det, så borde hon få upp notiser titt som tätt med vem som loggar in på hennes konto... Men, helt ärligt, det är ju bara terese som har något att tjäna på att måla ut joel som ett avskum... Nu slog det tillbaka, på efterblivna terese, så nu vet alla att hon är helt galen, och olämplig som mamma.
Svara på mina frågor, så kan vi diskutera vidare..
Men, mera daltande om att :hon är oskyldig, ni vet ingenting!
det komemr du ingenstans på.. för du vet ju ingenting. Terese har blivit UTREDD och DÖMD, dom som har läst FUP, vet vad Terese har gjort.
Om du påstår att hon är oskyldig, måste du backa upp det med mer än att ni vet sanningen.
För , ni båda ljuger ju bara, för att få terese att framstå som något hon inte är, dvs oskyldig.