2018-02-16, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Joel lade ner kläder iskötväskan och sen sa Joel till terese vi måste skynda oss till bussen så både Joel och terese åkte dit för snatta kläder Joel terese bötade 2000kr då. Joel lade ner kläder

Om barnen skulle bo med sin mamma skulle dom må så mycket bättre än vad dom gör nu. För Terese ger dom trygghet omsorg kläder mat.kärlek Och allt barn behöver barnen hare bäst med sin mamma Terese
Tänk, jag gissade på att det handlade om att Terese hade saker i barnvagnen som hon inte betalt för. Jag gissar också att det var en ren impulsgrej. Någonting som hon kände att hon absolut hade rätt till och behövde, men inte hade råd med. Kanske någon typ av statusmärke på barnkläder som var viktigt för henne?

Och nä, jag tror inte för en sekund att det var Joel som gjorde det. Lika lite som jag tror att Joel har gjort någonting annat som du påstår att han har gjort mot Terese.

Böterna var väl för övrigt 1500?
2018-02-16, 11:39
Bannlyst
Användare Hmm / Om du nu är från socialen som du skrev i. Privat. Inlägg.
Om du är från socialen så skulle ju så fall socialen handläggare som Terese har. I fall kontaktat Terese och meddelat om att hon kan få vårdnaden. På visa villkor men. Har prata med Terese och ingen från soc ha hört av sig men hon vet ju att Hemtagning utredning är på gång
2018-02-16, 11:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Tänk, jag gissade på att det handlade om att Terese hade saker i barnvagnen som hon inte betalt för. Jag gissar också att det var en ren impulsgrej. Någonting som hon kände att hon absolut hade rätt till och behövde, men inte hade råd med. Kanske någon typ av statusmärke på barnkläder som var viktigt för henne?

Och nä, jag tror inte för en sekund att det var Joel som gjorde det. Lika lite som jag tror att Joel har gjort någonting annat som du påstår att han har gjort mot Terese.

Böterna var väl för övrigt 1500?
Var så som jag skrev i föra inlägget om detta med stöld va att J lade ner kläder utan t visste så J är inte så oskyldig som alla tror. Den falska idioten ställer till med mycket
Terese är en god människa. Och hon har INGET GJORT. MEN BLIVIT DÖMD FÖR FALSKA. SAKER HON ALDRIG GJORDE
2018-02-16, 11:43
Medlem
Citat:
Var så som jag skrev i föra inlägget om detta med stöld va att J lade ner kläder utan t visste så J är inte så oskyldig som alla tror. Den falska idioten ställer till med mycket
Terese är en god människa. Och hon har INGET GJORT. MEN BLIVIT DÖMD FÖR FALSKA. SAKER HON ALDRIG GJORDE
Har du någon förklaring till varför Joel inte dömdes för stöld utan bara Terese?

Var Joel med när Terese greps med varorna i vagnen?
2018-02-16, 12:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Har du någon förklaring till varför Joel inte dömdes för stöld utan bara Terese?

Var Joel med när Terese greps med varorna i vagnen?

Joel var med och tog grejor och la i skötväskan men Joel är falsk människa som lurar och snackar tills sig hos alla så han lyckas snacka bort så han inte åker dit samma med våldet men där finns bevis o utreds än tro vad ni vill men sanningen om honom är falsk människa som lurarna sig in i vänskaper och allt
Tydligen anser väl poliser att de är okey att misshandla kvinnor barn då dom först lade ner handlingen men de fkom fram efter att en granne sett allt. Som han gjorde Terese. O Jimmy har sett barn misshandel ja vittnena har ringt polisen där av utredning igen på denna falska kakelaka som borde varit inspärrat för länge sän ha jag hälsningar från 6 st som varit vän med J men dom vart dumt behandlad av han

Bara exempel. Joel förlorade. Innebandy cupen. I Umeå. Och han vart rasande och slängde en klubba på en person i samma eller motstondslaget. Där gott om bevis han s ilska kan han inte hantera Han blir vild och en helt annan Joel har han dock själv sakt till en av hans vänner att bli han störd på något så bli han förbanad för ingenting och kan göra vad som helst. Ha han själv berättat också
2018-02-16, 12:14
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Joel var med och tog grejor och la i skötväskan men Joel är falsk människa som lurar och snackar tills sig hos alla så han lyckas snacka bort så han inte åker dit samma med våldet men där finns bevis o utreds än tro vad ni vill men sanningen om honom är falsk människa som lurarna sig in i vänskaper och allt
Tydligen anser väl poliser att de är okey att misshandla kvinnor barn då dom först lade ner handlingen men de fkom fram efter att en granne sett allt. Som han gjorde Terese. O Jimmy har sett barn misshandel ja vittnena har ringt polisen där av utredning igen på denna falska kakelaka som borde varit inspärrat för länge sän ha jag hälsningar från 6 st som varit vän med J men dom vart dumt behandlad av han

Bara exempel. Joel förlorade. Innebandy cupen. I Umeå. Och han vart rasande och slängde en klubba på en person i samma eller motstondslaget. Där gott om bevis han s ilska kan han inte hantera Han blir vild och en helt annan Joel har han dock själv sakt till en av hans vänner att bli han störd på något så bli han förbanad för ingenting och kan göra vad som helst. Ha han själv berättat också

Rätt imponerande av en kille som är på en nioårings nivå att snacka bort sådana anklagelser!

Kan du inte bara lägga ner? Alla här inte fattar att du ljuger och du är så jävla korkad som bara fortsätter och fortsätter!
2018-02-16, 12:14
Medlem
Citat:
Joel var med och tog grejor och la i skötväskan
Så varför dömdes inte Joel för att ha gömt kläderna i barnvagnen?

Varför dömdes bara Terese?

Och varför accepterade Terese sitt strafföreläggande om hon nu var oskyldig? Hon hade kunnat vägra att acceptera det om hon var oskyldig.
2018-02-16, 12:48
Medlem
Citat:
Användare Hmm / Om du nu är från socialen som du skrev i. Privat. Inlägg.
Om du är från socialen så skulle ju så fall socialen handläggare som Terese har. I fall kontaktat Terese och meddelat om att hon kan få vårdnaden. På visa villkor men. Har prata med Terese och ingen från soc ha hört av sig men hon vet ju att Hemtagning utredning är på gång
Det är ingenting socialtjänsten kontaktar föräldrarna och informerar om. Normalbegåvade människor förstår det alldeles på egen hand.
2018-02-16, 13:54
Medlem
Citat:

Hejsan varför ljuger du? Har aldrig under mina år som innebandy spelare och ledare sett Joel kasta klubban på någon? Där emot har det hänt han blivit utvisad för att slagit med klubban för att ta bollen som brukar kallas slashing. Isåfall det du påstår ska ha hänt så borde det ha hänt när Joel var 14år eller så? För jag började innebandy 1999 och då hade inte ens Joel börjat. Har bara missat en turnering och det var uppe i Luleå typ 2010.
Så att hitta på en massa är ett allvarligt brott och borde bli böter det med.
2018-02-16, 14:38
Medlem
Redisas avatar
Nu är J en rasande varulv och listig räv.
Kanske dags att låsa tråden?
2018-02-16, 15:15
Medlem
GalenSkånings avatar
Är den här extremt korkade Terese beredd att ändra någonting i sitt liv för att få barnen tillbaka? Om nu Joel var problemet som Arlighet123 vill få det att låta som så borde ju allting vara frid och fröjd nu och Terese berättigad att få ha hand om barnen igen? Eller? Om det nu inte är så att Terese har några slags brister som gör att soc är lite skeptiska till att hon ska få ha hand om barnen? Arlighet123 kan du snälla svara på detta?
2018-02-16, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Är den här extremt korkade Terese beredd att ändra någonting i sitt liv för att få barnen tillbaka? Om nu Joel var problemet som Arlighet123 vill få det att låta som så borde ju allting vara frid och fröjd nu och Terese berättigad att få ha hand om barnen igen? Eller? Om det nu inte är så att Terese har några slags brister som gör att soc är lite skeptiska till att hon ska få ha hand om barnen? Arlighet123 kan du snälla svara på detta?

Ja visst borde Terese ha fått tb barnen nu efter ett år i från Joel? För det var ju bara hans fel att soc tog barnen?? Sen att hon nu är gift med en 60 årig sinnesslö man som själv bivit i fråntagen barnen måste ju va en kanon grej för henne att komma med till soc ??? Sen att hon nu dessutom är dömd för mordhot på sina egna barn?? Ojoj tror aldrig hon får tb sina barn...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in