2018-02-20, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
för det första Terese Lindgren kvick
.....

Terese har. Absolut ingenting med detta att gör sluta smutskasta. Och snacka massa skit om. Terese
.....

ABC i ärlighet, det är tur Tessan har en så god vän som känner. henne så. väl och är så insatt i hennes liv.

IMHO Lås tråden
2018-02-20, 08:13
Medlem
SmygarBerits avatar
Nä, inte låsa tråden ännu. Vill veta och ev diskutera om det blir överklagan och vad den leder till..
2018-02-20, 12:03
Medlem
Håller med, jag måste få veta hur den här historien slutar vad gäller ett ev överklagande - så hoppas tråden lever ett tag till.

Någon som vet vad T jobbar med idag?
2018-02-20, 12:59
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netatsvadallunk
ABC i ärlighet, det är tur Tessan har en så god vän som känner. henne så. väl och är så insatt i hennes liv.

IMHO Lås tråden

Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Nä, inte låsa tråden ännu. Vill veta och ev diskutera om det blir överklagan och vad den leder till..

Modsen låser inte trådar i Aktuella brott och kriminalfall. Man får diskutera brottet hur länge som helst.

Jag är nyfiken på om det blivit några nya polisanmälningar. Folk på hennes Facebook har ju sagt att de ska polisanmäla henne. I så fall hur påverkas hennes skyddstillsyn om hon fälls igen?
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2018-02-20 kl. 13:28.
2018-02-20, 13:33
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Man låser inte trådar i Aktuella brott och kriminalfall. Man får diskutera brottet hur länge som helst.

Jag är nyfiken på om det blivit några nya polisanmälningar. Folk på hennes Facebook har ju sagt att de ska polisanmäla henne. I så fall hur påverkas hennes skyddstillsyn om hon fälls igen?

Ofanken trådar låses inte här? Då gör jag come back

Även om hon inte skulle varit polisanmäld på nytt så tror jag det enbart handlar om en tidsfråga innan hon blir det igen! Hon har ju som konstaterat inget konsekvenstänk för fem öre. Hon kommer trilla dit igen så det visslar om det
2018-02-20, 20:32
Medlem
Nu är det någon som hackar T igen enligt ett inlägg på FB. Jösses människa
2018-02-20, 21:17
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar

Hon ger sig inte! Majoriteten av hennes vänner måste ju förstå att hon är en stor bluff. Kan vara så också att folk inte vågar säga till henne för dom vet vad hon är kapabel att göra för att ställa till ett helvete för en.
2018-02-20, 21:28
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Hon ger sig inte! Majoriteten av hennes vänner måste ju förstå att hon är en stor bluff. Kan vara så också att folk inte vågar säga till henne för dom vet vad hon är kapabel att göra för att ställa till ett helvete för en.
Tror samma.
Blir hon "sur" någon så gör hon deras liv till ett mindre eller större helvete.
2018-02-21, 08:50
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar

Jo, nu finns det ju en ny fb-profil i hennes namn som även gillat hennes fräsiga pojkväns inlägg om hur alla är dumma mot henne
2018-02-21, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Jo, nu finns det ju en ny fb-profil i hennes namn som även gillat hennes fräsiga pojkväns inlägg om hur alla är dumma mot henne

Hittar 3 st profiler just nu på T*rese

TVÅ via pojkvännens sidan du nämnde och sen bästa mamman
2018-02-21, 09:19
Medlem
SmygarBerits avatar
Vojne vojne...laddas det upp för nya hot?!
2018-02-21, 10:10
Medlem
Jag hittar två, vart finns det tredje? Bästa mamman har ju bytt tillbaka till att heta Terese nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in