Citat:
Ursprungligen postat av
Petter100
du høres ut som en fornuftig fyr og ikke som han andre en som bare prater skitt ..skjønner du at lyconett i Norge blir skadet med Terje Duesund på toppen med hans bakgrunn??? skjønner du vi i Norge blir skeptiske når alt prat på møter handler om verve folk og selge skyer ?? forstår du vi sliter med skjønne hvor alke pengene kommer fra til prosjekt X og bonuser på 150 millioner osv ??? skjønner du vi blir skeptiske til skyer når vi i fjor sommer fikk høre den italienske sky ville bli utsolgt på 3 uker av Terje Duesund og den enda ikke er utsolgt ..fyller de på med nye andeler ??? og skjønner du vi blir oppgitt og frustrert når lotteritilsynet mener lyoness og lyconett driver ulovlig i Norge ???
Min Norska är inte den bästa men jag tolkar så gott jag kan.
Jag har träffat Terje och vad jag tycker om honom kommer jag inte att säga här.
Angående det Italienska molnet fick även jag höra av min upline att det kommer vara slut på 2 veckor garanterat, jag sa då åt han att han får fan passa sig för vad han säger till folk för det kommer aldrig att hända. Detta har han fått äta upp efter och han har heller inte gjort om det misstaget att hetsa upp sånt igen.
Jag är helt med dig i vad du säger, jag tycker också att dom gör fel genom att bara sälja moln! Jag håller med dig! När dom gör så, så ser det ut som ett pyramidspel, folk investerar en massa pengar och han som är upline cashar in pengar.
MEN skillnaden här är att dom som har cashat in pengar har ju fått moln eller enheter som kommer att ge dom pengarna tillbaka och mer därtill. Men givetvis måste ju systemet byggas upp från grunden med, men tyvärr så är inte dom som startade Lyoness i Sverige och Norge några entreprenörer. Dom är tyvärr helt värdelösa på att bygga nätverk, det enda dom kan är att sälja moln.
Titta på Italien 1 miljon konsumenter och nästan 14000 företag är anslutna, där har du entrepenörer! Dom som drog detta till Italien visste vad dom gjorde, dom var inte ekonomiskt oberoende redan innan utan dom var tvungna att bygga sig upp från noll!
Vi driver ingen olaglig verksamhet och om du har satsat och köpt några italienska moln så kommer du få tillbaka varenda krona när det drar igång!