2018-02-14, 21:02
Medlem
yungyeeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Frågar du efter du dragit i dig skiten är du antagligen för dum för att läsa vad någon skriver här men jag gör ett försök:

1. Man blandar aldrig nedåttjack och MDMA då nedåttjacket negerar effekterna.
2. Att blanda dopaminerga stimulanter med MDMA är antagligen onyttigt för serotoninsystemet, i princip central del av hela diskussionen med MDMA och neurotoxi.
3. Ta MDMA två dagar i rad? Är du helt dum i huvudet eller enbart ignorant? Vet du hur MDMA fungerar?
och ja jag vet att effekten minskar desto mer du tar, är även helt ny här så har inte lärt mig hur allt funkar, ber omförlåtelse
Senast redigerad av yungyeey 2018-02-14 kl. 21:10.
Citera
2018-02-14, 21:19
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yungyeey
och ja jag vet att effekten minskar desto mer du tar, är även helt ny här så har inte lärt mig hur allt funkar, ber omförlåtelse

Serotonindepåerna måste återhämtas, det tar betydligt mer än ett par dagar. Rekommendationen är minst 6 veckors paus helst mer.
Citera
2018-02-14, 22:26
Medlem
yungyeeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Serotonindepåerna måste återhämtas, det tar betydligt mer än ett par dagar. Rekommendationen är minst 6 veckors paus helst mer.
du verkar kunna lite så om du hade kunnat hjälpa en okunnig pundare hade det varit schyst, alltså på fredag ska jag på fest/klubben, min tanke var att ta E på förfesten och sedan kolan på klubben. sen så blir det efterfest så jag tänkte ta med några xanor/ikto och mest troligt röka lite brajj. uppskattar dina åsikter om min plan, ge gärna tips
Citera
2018-02-14, 22:54
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
du verkar kunna lite så om du hade kunnat hjälpa en okunnig pundare hade det varit schyst, alltså på fredag ska jag på fest/klubben, min tanke var att ta E på förfesten och sedan kolan på klubben. sen så blir det efterfest så jag tänkte ta med några xanor/ikto och mest troligt röka lite brajj. uppskattar dina åsikter om min plan, ge gärna tips
Du får väl läsa på i rätt forumsdel, (FB) Centralstimulantia , i stället för att skräpa ner denna tråd./mod
Citera
2018-02-14, 23:11
Medlem
yungyeeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Du får väl läsa på i rätt forumsdel, (FB) Centralstimulantia , i stället för att skräpa ner denna tråd./mod
berom ber om ursäkt är ny här, bara att ta bort det
Citera
2018-02-15, 08:56
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:

Som jag skrev ska man inte blanda kola och E om man bryr sig om riskerna. Bättre att skippa Ecstasyn helt i ditt läge och spara den till ett bätre tillfälle.
Citera
2018-02-15, 10:11
Medlem
*300mg Lyrica.
*40mg Propranolol 3x om dagen.
*70mg Elvanse.
*5mg Creakong.

Det är så att jag får dessa medicinerna utskrivet. Är det någon som helst fara att blanda dessa substanser/kosttillskott?

Läkaren söker upp på sin databas och säger att det är som helst inga problem, bara till att köra.
Allt påverkar ju hjärtat/blodtrycket. Det verkar vara en satans belastning på hjärtat här.
Min vilopuls ligger runt 110-130 utan Propranolol. Med Propranolol ligger den runt 80-90.
Citera
2018-02-16, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekkelpekkel
*300mg Lyrica.
*70mg Elvanse.
*5mg Creakong.

Det är så att jag får dessa medicinerna utskrivet. Är det någon som helst fara att blanda dessa substanser/kosttillskott?

Läkaren söker upp på sin databas och säger att det är som helst inga problem, bara till att köra.
Allt påverkar ju hjärtat/blodtrycket. Det verkar vara en satans belastning på hjärtat här.
Min vilopuls ligger runt 110-130 utan Propranolol. Med Propranolol ligger den runt 80-90.

kom igen, ngn? :x
Citera
2018-02-16, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
För ett par veckor sedan fick jag oxynorm och stesolid på recept av min läkare. Jag har överdoserat vid ett par tillfällen, och fått åka till akuten. Jag har stora minnesluckor från tillfället och jag känner mig mycket mer tillfreds, när jag tar mycket.

Frågan är hur farligt är det att blanda dessa två i för stora mängder? Jag mår mycket bättre så fort jag får i mig det, men dagarna försvinner som sagt i en väldig hast. Jag har haft och har ibland självmordstankar, men det är inte anledningen till att jag fått dessa tabletter.

Fick ta Kolsuspension när ambulanspersonalen kom, går detta att få tag i på annan väg?

Någon som vet?
Citera
2018-02-17, 19:54
Medlem
Lepheton/Ritalin

Hej!
Både jag och mamma har varit sjuka, idag vaknade jag med enbart hostan kvar. Mamma fick lepheton utskrivet och jag råkade ta den istället för vår receptfria hostmedicin.
Tar alltid ritalin tidig kväll så undrar nu ifall jag ändå kan ta ritalinen idag?
Tog host medicinen vid 16:30-17:00
Citera
2018-02-18, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekkelpekkel
*300mg Lyrica.
*70mg Elvanse.
*5mg Creakong.

Någon som kan bekräfta? Helt skräckslagen på denna kombination då som jag tidigare nämnt att alla dessa medlen påverkar hjärtat/blodtrycket.
Citera
2018-02-18, 16:51
Medlem
Letat svaret men man hittar ju både och så vad tror ni. Är Mirtazapin + Tramadol något att oroa sig över egentligen? Har blandat båda i över 6 månader!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in