2018-02-07, 22:08
Medlem
Tog 0.2 mg Flualprazolam till för 2 timmar sen. 0.2 sen innan också. Tror ni det är lugnt att ta 0.2 till nu alltså 0.6 mg totalt? Känner mig inte så påverkad. Det är jag ju säkert mer än jag tror men har fortfarande ångest.
Tänk på att jag ätit 1,3 g lyr också.
Citera
2018-02-08, 12:40
Medlem
tjackknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Gör så Ta inte för mkt bara med tanke på att du har tagit Tradolan också
Haha blev hela 8an under kvällen, mår rätt skönt nu med.
Citera
2018-02-08, 13:36
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMirror
Tog 0.2 mg Flualprazolam till för 2 timmar sen. 0.2 sen innan också. Tror ni det är lugnt att ta 0.2 till nu alltså 0.6 mg totalt? Känner mig inte så påverkad. Det är jag ju säkert mer än jag tror men har fortfarande ångest.
Tänk på att jag ätit 1,3 g lyr också.

Ja du kan ta det, det är inte farligt. Verkar som att din tolerans gått upp lite?
Citera
2018-02-08, 13:49
Medlem
Punklivs avatar
Polaren har borderline och käkar Tegretol, 200 mg per dag. Lugnt att blanda med MDMA eller?
Citera
2018-02-11, 12:40
Medlem
Norspan efter Dolcontin?

Slänge i mig 130mg dolcontin i fredags kväll och funderar på att snusa ett plåster nu.. någon som vet om det fungerar eller om jag blir piss dålig?

Tacksam för svar!
Citera
2018-02-13, 18:41
Medlem
Tog 1.5 mg bromazepam 02.00 inatt, 50 mg Tramadol 12.30 idag och lite Propranolol utspritt över dagen (vet inte om det gör nån skillnad dock). Med så små doser borde det vara lugnt att ta tre-fyra öl ikväll?
Senast redigerad av Humberside 2018-02-13 kl. 18:43.
Citera
2018-02-14, 02:15
Medlem
För ett par veckor sedan fick jag oxynorm och stesolid på recept av min läkare. Jag har överdoserat vid ett par tillfällen, och fått åka till akuten. Jag har stora minnesluckor från tillfället och jag känner mig mycket mer tillfreds, när jag tar mycket.

Frågan är hur farligt är det att blanda dessa två i för stora mängder? Jag mår mycket bättre så fort jag får i mig det, men dagarna försvinner som sagt i en väldig hast. Jag har haft och har ibland självmordstankar, men det är inte anledningen till att jag fått dessa tabletter.

Fick ta Kolsuspension när ambulanspersonalen kom, går detta att få tag i på annan väg?
Citera
2018-02-14, 19:00
Medlem
yungyeeys avatar
blanda E och kola

tjotjo, har några enkla frågor, #1 jag drog nyss cirka 0.5 kola ocg tagit 1mg xanor(vet inte hur mycket) har även tagit ett gäng 2mg kryss(vet inte heller hur många). borde jag vara orolig?
fråga #2 ska festa imorgon å tänkte ta 250mg E(tror jag det var) vill även bli av med kokset så tänkte ta det oxå,. det blir efterfest å tänkte jag tar med några xanor. är detta något som rekommenderas?
ska tillägga att jag är väldigt ny här på fb yacksam för snabba svar
Citera
2018-02-14, 19:05
Medlem
Melange5738s avatar
Frågar du efter du dragit i dig skiten är du antagligen för dum för att läsa vad någon skriver här men jag gör ett försök:

1. Man blandar aldrig nedåttjack och MDMA då nedåttjacket negerar effekterna.
2. Att blanda dopaminerga stimulanter med MDMA är antagligen onyttigt för serotoninsystemet, i princip central del av hela diskussionen med MDMA och neurotoxi.
3. Ta MDMA två dagar i rad? Är du helt dum i huvudet eller enbart ignorant? Vet du hur MDMA fungerar?
Citera
2018-02-14, 19:08
Medlem
StenSaxPungs avatar
Känns väl ganska onödigt? Det vansinnigt sköna E-ruset räcker la?

Spontant så tänker jag att knapparna ändå kör över kolaruset, men vad vet jag. Har ingen aning om det blir extra toxic heller, men bara solorus på E tycker jag är tillräckligt lurigt för att det ska vara värt att påfrästa ännu mer.
Citera
2018-02-14, 19:43
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Frågar du efter du dragit i dig skiten är du antagligen för dum för att läsa vad någon skriver här men jag gör ett försök:

2. Att blanda dopaminerga stimulanter med MDMA är antagligen onyttigt för serotoninsystemet, i princip central del av hela diskussionen med MDMA och neurotoxi.
3. Ta MDMA två dagar i rad? Är du helt dum i huvudet eller enbart ignorant? Vet du hur MDMA fungerar?
Tell me about it,tog 2-3 orange'a tesla tre dagar i rad under festival,va tvungen att ta tjack bara för hålla mig vaken resterande två dagar.
Blev sängliggandes i tre veckor,tom i huvudet o känslan av glädje fanns inte.
Gick nog åt 30-40 xanor under den tiden
Citera
2018-02-14, 20:59
Medlem
yungyeeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738

har bara tagit kola, ikto å xanor, fick just veta att det negerarXD dum som man är.
har inte tagit någon något mdma idag. tänkte att extacy och kola skulle bli en bra blandning,
ska tillägga att jag inte är kunnig inom droger, bara tagit, behöver inte vara otrevlig))
Senast redigerad av yungyeey 2018-02-14 kl. 21:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in