Citat:
Ursprungligen postat av
zrtx
Ifall jag kör på endast MDMA vet jag att jag inte kommer orka med 2 dygn av dansande, blir rätt seg när man börjar dala och effekten avtar.
Är verkligen mdma och amfetamin så farligt? Tänker på all ecstasy som är utblandat med amfetamin.
Ja amfetamin ihop med andra centralstimulanta ger dubbla signaler i hjärnan och tillslut blir det för mycket och då kan du råka ut för "Serotonergt syndrom". Då dör man om du har otur. Behöver uppsöka akuten omgående
Citat:
Ursprungligen postat av
Lil-Baba
MDMA och alkohol? Det är nog en av de sämsta kombinationerna du kan blanda mdma med. Annars funkar psykadelier, dissociotiva och cannabis utmärkt att blanda med mdma utan större risker som med t.ex alkohol. Ska du preacha om säker droganvändning så get yo facts straight.
I adekvata mängder som jag förespråkar så är alkohol ingen fara med MDMA.. Verkar som det är du själv som är totalt okunniga. Psykedeliska och cannabis får en ovan att snea rätt ordentligt när MDMA är med i leken. Slutar fort med en drogutlöst psykos istället. Okunnighet i den renast form är vad ditt uttalande är..
Att dricka på MDMA är ungefär som att dricka på amfetamin. Mer eller mindre ofarligt om man dricker med måtta.
Säger du fortfarande emot mig där så får du gärna länka till studier som stödjer dina uttalanden. Och vill inte se något från aftonhoran eller Expressen..