2016-02-29, 22:42
Medlem
nokos avatar
Tog precis det sista av mitt heroin och är inte helt nöjd. Jag har lite metadon liggandes hemma. Aldrig tagit det förut, men det bör väl inte vara någon större fara att blanda? När kan jag isåfall ta det? Då det är min första gång så tänkte jag ta 10-20 mg.
Citera
2016-03-01, 00:33
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noko
Tog precis det sista av mitt heroin och är inte helt nöjd. Jag har lite metadon liggandes hemma. Aldrig tagit det förut, men det bör väl inte vara någon större fara att blanda? När kan jag isåfall ta det? Då det är min första gång så tänkte jag ta 10-20 mg.
Vänta tills heroinet gått ut ordentligt, ja skulle vänta 12h minst. Heroin och metadon vill du inte blanda då kan du bli riktigt sjuk.
Citera
2016-03-01, 00:53
Medlem
nokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Vänta tills heroinet gått ut ordentligt, ja skulle vänta 12h minst. Heroin och metadon vill du inte blanda då kan du bli riktigt sjuk.
Aj då, tog 20mg metadon för en timme sen. Verkade lugnt när jag googlade på det, får se vad som händer
Senast redigerad av noko 2016-03-01 kl. 01:13.
Citera
2016-03-01, 02:42
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noko
Aj då, tog 20mg metadon för en timme sen. Verkade lugnt när jag googlade på det, får se vad som händer
Känner du inte av några abstinensbesvär borde det va lungt, själv brukar ja vänta tills ja börjar känna mig sjuk innnan jag tar Metadon eller subutex.
Mvh
Citera
2016-03-01, 23:37
Medlem
swapzs avatar
tog 6mg xanor dem lila idag är det lungt o snorta 20mg oxycontin nu ikväll? + lite tram kanske, ska tillägas at jag tog 3 xanax på morgonen o 3 till vid 4-5 tiden, så det borde va lungt nu va?
hört man kan få andninguppehåll osv när du noddar så inte värt o riskera livet för o softa lite en kväll
Citera
2016-03-01, 23:46
Medlem
16.20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swapz
tog 6mg xanor dem lila idag är det lungt o snorta 20mg oxycontin nu ikväll? + lite tram kanske, ska tillägas at jag tog 3 xanax på morgonen o 3 till vid 4-5 tiden, så det borde va lungt nu va?
hört man kan få andninguppehåll osv när du noddar så inte värt o riskera livet för o softa lite en kväll
Det är individuellt samt beror på din tolerans så det finns absolut en risk att du får andningsdepp genom att bland alla 3 droger så absolut en risk även om det kan gå hur bra som flera andra gånger. Ta det lugnt och börja lågt om du ändå ska göra det! Du har ändå rätt mycket benso i dig..
Citera
2016-03-02, 00:15
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16.20
Det är individuellt samt beror på din tolerans så det finns absolut en risk att du får andningsdepp genom att bland alla 3 droger så absolut en risk även om det kan gå hur bra som flera andra gånger. Ta det lugnt och börja lågt om du ändå ska göra det! Du har ändå rätt mycket benso i dig..

jo men dem lila e ju kass, ruset går ur på 6tim, tänkte börja med 200-300 td sen snorta 20mg oxy när td kickar, har tagit benso cirka en vecka varannan dag o oxy i lördags så har nog rätt bra tolerans.
Citera
2016-03-02, 16:29
Medlem
Har en mindre mängd Sertralin(50mg á 55 tabletter), Ciradin(2mg á 10 tabletter) och Atarax(25mg á 120 tabletter) hemma och undrar bara vad ni tror att det kommer ge för effekt om man blandar det med alkohol, typ vodka. Vet att medicinerna är rätt mesiga i sig men är fortfarande intresserad av effekterna!
Citera
2016-03-02, 19:17
Medlem
swapzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thasweshis
Har en mindre mängd Sertralin(50mg á 55 tabletter), Ciradin(2mg á 10 tabletter) och Atarax(25mg á 120 tabletter) hemma och undrar bara vad ni tror att det kommer ge för effekt om man blandar det med alkohol, typ vodka. Vet att medicinerna är rätt mesiga i sig men är fortfarande intresserad av effekterna!

Bara hört att alkohol kan förstärka effekterna av atarax (från fass)
btw lungt o blanda tram med oxycontin?
Citera
2016-03-02, 20:08
Medlem
mutemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thasweshis

Låter rätt meningslöst. Du kanske blir lite fullare av mindre mängd alkohol och får en lite kassare lever.
Citera
2016-03-03, 12:39
Medlem
Har kommit över lite morfin meda 10 mg.
Äter lyrica varje dag 600-900 mg per dag mot ångest. Har det på recept, nu undrar jag om jag kan ta några meda för att må bra samtidigt som jag tagit 600 mg lyrica. Har ätit den mängden i någon månad nu så tolerans har jag.
Tack för svar
Citera
2016-03-03, 15:09
Medlem
mutemes avatar
Står på lyrica, Ritalin, lamotrigin, mirtazapin, imovane, propavan, circadin.

Det ska väl vara lugnt att dunka i sig lite benso och weed?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in