2019-07-02, 16:58
Medlem
Det luktar fest till helgen, och råkar sitta på ett stort utval av olika substanser, de enda som blir säkert är kola,gräs,bärs, funderar om de farligt å lägga in tram, + benzo i det hela. lär inte vara hälsosamt men dör man? iden är att benzon ska sparas till atn, så funderar mest på tramen möjligtvis E också
Citera
2019-07-04, 17:27
Medlem
Vilken kombo?

Suboxone+Elvanse
Meyadon+Ritalina
Eller vilken kombination skulle ni föredra om ni hade möjligheten?
Har någon erfarenhet av liknande?

Mvh//
Citera
2019-07-05, 08:03
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roidslikejeff
Det luktar fest till helgen, och råkar sitta på ett stort utval av olika substanser, de enda som blir säkert är kola,gräs,bärs, funderar om de farligt å lägga in tram, + benzo i det hela. lär inte vara hälsosamt men dör man? iden är att benzon ska sparas till atn, så funderar mest på tramen möjligtvis E också
tram + e = gör ej
tram + kola = gör ej
tram + alkohol = gör ej
tram + bens = kanske
tram + gräs = nice
e + bens = slår ut varandra
e + alkohol = gör ej
e + kola = gulsot
e + gräs = nice
Citera
2019-07-07, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
tram + e = gör ej
tram + kola = gör ej
tram + alkohol = gör ej
tram + bens = kanske
tram + gräs = nice
e + bens = slår ut varandra
e + alkohol = gör ej
e + kola = gulsot
e + gräs = nice

E och alkohol alltså det här jag alltid blandat och alla jag känner varför är det farligt?
Och kola har jag blandat med också och därutöver amfetamin men kan min tolerans.
Men förstår att det sista inte är smart o. Man inte vet vad man gör.
Nu rör jag aldrig e mår för dåligt efteråt och tycker inte om det så mycket ändå.
Citera
2019-07-07, 08:08
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
E och alkohol alltså det här jag alltid blandat och alla jag känner varför är det farligt?
Och kola har jag blandat med också och därutöver amfetamin men kan min tolerans.
Men förstår att det sista inte är smart o. Man inte vet vad man gör.
Nu rör jag aldrig e mår för dåligt efteråt och tycker inte om det så mycket ändå.
vet att kola och e kan ta hårt på levern så att kombinera dem med varandra och/eller alkohol sliter ännu värre på levern.
Citera
2019-07-07, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
vet att kola och e kan ta hårt på levern så att kombinera dem med varandra och/eller alkohol sliter ännu värre på levern.

Ok hoppas vetskapen når fler alla jag känner brukar ta e på fest och samtidigt dricka alkohol och ibland även nyttja andra droger samtidigt.
Jag tror det är vanlig kombo med iallafall alkohol.
Citera
2019-07-08, 12:27
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
Ok hoppas vetskapen når fler alla jag känner brukar ta e på fest och samtidigt dricka alkohol och ibland även nyttja andra droger samtidigt.
Jag tror det är vanlig kombo med iallafall alkohol.
en i mitt umgänge fick gulsot-liknande symptomer från eva.
(dock tog han 3st tabletter och brukar inte vänta mer än en vecka mellan intag)
Citera
2019-07-08, 23:14
Medlem
STABILO99s avatar
Mormor dog igår och jag gick igenom hennes medicin, synd att slänga tänkte jag och tog för mig lite.

Detta har jag alltså:

5x200mg Tramadol
1x5mg Oxascand
1x7.5mg Zopiclon
2x1mg Temesta
2x5mg Stilnoct
1x5mg Escitalopram
1x0.5mg Alprazolam

Frågan är följande, vilken kombo skulle ni säga är bäst för en relativ nybörjare (glad i opiater sedan innan 400-600mg).
Citera
2019-07-11, 01:15
Medlem
Gabapentin, vad är detta för placebodrog?

Stoppat i mig 1200mg, händer ju ingenting. (Detta var för 2h sen).

Känner mig något lugnare men fortfarande ett tryck för bröstet. Värt att slänga i sig 2mg iktorivil?
Citera
2019-07-11, 02:13
Medlem
hejhejvilkengrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoopgothic
Stoppat i mig 1200mg, händer ju ingenting. (Detta var för 2h sen).

Känner mig något lugnare men fortfarande ett tryck för bröstet. Värt att slänga i sig 2mg iktorivil?
Man blir "lugnare" av gabapentin. absolut inget rus. Brukar ta cirka 10-20st 300mg, alltså 3g-6g när jag vill vara på lite bättre humör. Med det sagt så är den dosen inte ens i närheten att kännas lika mycket som en halv krysstvåa. Kör på.
Citera
2019-07-12, 15:10
Medlem
trasigjavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STABILO99
Mormor dog igår och jag gick igenom hennes medicin, synd att slänga tänkte jag och tog för mig lite.

Detta har jag alltså:

5x200mg Tramadol
1x5mg Oxascand
1x7.5mg Zopiclon
2x1mg Temesta
2x5mg Stilnoct
1x5mg Escitalopram
1x0.5mg Alprazolam

Frågan är följande, vilken kombo skulle ni säga är bäst för en relativ nybörjare (glad i opiater sedan innan 400-600mg).
Jag hade tagit 400-600mg tramadol ihop med 2mg temesta. Lorazepam är den skönaste benson som finns för övrigt. Man ska ju egentligen inte blanda benso och opiater men i den låga dosen är de ingen fara, kan ju slänga i dig alpran också om du inte blir nöjd.
Citera
2019-07-13, 18:50
Medlem
Retornofdes avatar
Sertralin och amfetamin bör väl inte vara någon fara för serotonergt syndrom? Slutade käka för ett fyra dagar sedan. Däremot är enda källan jag hittar Vice och det känns knappast som något man ska sätta livet som insats på...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in