2018-02-11, 18:42
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Du har läst helt fel. SVT tog bort ett inslag i lördags då det var för sexuellt, inga andra är borta så rikspuckot kommer nog på lördag igen.
Tunnan har en live nu då hon bara tycker synd om sig och gråter ( dock inget ovanligt ) tror ändå att mötet i morse var pga våldtäktsmannen och alla hans upptåg när hon är så upprörd och ledsen nu
Det stod: "SVT stoppar Anna Book i melodifestivalen" i Expressen. Den rubriken kan lätt feltolkas.
Citera
2018-02-11, 19:10
Medlem
Hon är fullkomligt galen i sin live nu. Först gråter hon i en timme och fiskar efter tröst. Sedan tvärvänder hon i vanlig ordning, babblar om falska kolleger. Och jo, dödshot förekom också lät det som.
Citera
2018-02-11, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Hon är fullkomligt galen i sin live nu. Först gråter hon i en timme och fiskar efter tröst. Sedan tvärvänder hon i vanlig ordning, babblar om falska kolleger. Och jo, dödshot förekom också lät det som.

Är det ingen som spelar in så vi andra får se?👏👏👏👏
Citera
2018-02-11, 19:13
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Vilka krav har han ställt då? Det har jag helt missat.

Jag tror att Anna kommer att gå in i den berömda väggen det här året. Har sett folk som använder sociala medier i den omfattningen hon gör, göra det förr. Och då har dessa ändå gett en relativt sann bild av sitt liv, och inte fått i närheten så mycket skit som Anna (självförvållat) fått och får.

Älskar Roberto sin fru, så borde han bromsa nu. För Annas beteende är inte sunt, varken för henne eller familjen.

Är det inte han som vill sälja lägenheten då eller har jag missförstått det hela?
Han måste ju vara arg och besviken på sitt barnbarn och dennes föräldrar efter domarna.
Citera
2018-02-11, 19:15
Citat:
Som sagt, hon rasar fullständigt snart. Psykakuten nästa?
Citera
2018-02-11, 19:18
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Är det inte han som vill sälja lägenheten då eller har jag missförstått det hela?
Han måste ju vara arg och besviken på sitt barnbarn och dennes föräldrar efter domarna.
Jaha, jag trodde det var nåt specifikt krav han hade på just Anna. Försäljningen av lägenheten, drabbar ju hela familjen och inte bara henne. Och nåt krav är det väl inte, är ju hans bostad.
Citera
2018-02-11, 19:21
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Dödshot av eller mot henne?
Jag är inte förvånad över någotdera. Folk är förstås arga och kräver att hon ska växa upp och ta sitt ansvar. Att hon och sonen utdelar hotelser till höger och vänster vet vi ju redan i samband med domarna och sådant.
Citera
2018-02-11, 19:23
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Jaha, jag trodde det var nåt specifikt krav han hade på just Anna. Försäljningen av lägenheten, drabbar ju hela familjen och inte bara henne. Och nåt krav är det väl inte, är ju hans bostad.

Jag tänkte väl som så att orsaken till försäljningen är nog att han är arg på henne och därför kräver han att hon skärper till sig samt säljer lägenheten.
Citera
2018-02-11, 19:25
Medlem
Citat:
Dödshot av eller mot henne?
Jag är inte förvånad över någotdera. Folk är förstås arga och kräver att hon ska växa upp och ta sitt ansvar. Att hon och sonen utdelar hotelser till höger och vänster vet vi ju redan i samband med domarna och sådant.

Av henne. Pratade om kändisar som baktalar henne ”skator ska man skjuta. Eller göra som man gör ned råttor, förgifta”... är säkert bara bildligt men rätt osmakligt. Vidrig människa!
Citera
2018-02-11, 19:26
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Är det ingen som spelar in så vi andra får se?👏👏👏👏

Nytt på Instagram nu är om man spelar in en live så får Tunnan reda på vem som spelat in. Och då blir man garanterat blockad.
Citera
2018-02-11, 19:30
Medlem
godboys avatar
Citat:
Av henne. Pratade om kändisar som baktalar henne ”skator ska man skjuta. Eller göra som man gör ned råttor, förgifta”... är säkert bara bildligt men rätt osmakligt. Vidrig människa!
Med tanke på att hon är så fruktansvärt lättkränkt plus att många anser att allt skall polisanmälas så tycker jag att vi ska polisanmäla henne om hon uttrycker sig om förgiftning och skjuta.
Citera
2018-02-11, 19:31
Citat:
Jag tänkte väl som så att orsaken till försäljningen är nog att han är arg på henne och därför kräver han att hon skärper till sig samt säljer lägenheten.
Tror du verkligen att han skulle göra nåt sånt pga. det?
Det drabbar ju hans son och barnbarn också, och inte bara henne. Jag tror de har vetat att den här dagen skulle komma sedan start. Är väl kanske lämpligt nu av flera anledningar. Rätt tid att sälja, barnen är stora och för Annas familj kan det var skönt med en nystart nån annanstans.

Allt behöver ju inte vara jävulskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in