2018-02-11, 12:47
Medlem
nickomyras avatar
Status fr en eventVD igår .. Tunna är ökänd i många kretsar

https://imgur.com/a/QjveG
Citera
2018-02-11, 13:25
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Fast, att hon är knäpp, är ju egentligen inte så konstigt. Hon har ju varit mobbad ända sedan ABC och Solstollarna. Har aldrig haft en chans, och media har ju glatt använt henne som narr.

Det konstiga är ju att ingen i hennes omgivning har satt ned foten när det gått/går överstyr. Men de är väl medberoende kanske?

Snarare är den närmaste familjen livrädd för henne eftersom de vet att vilken sekund som helst smäller det. Den ende som verkar ha försökt ställa lite krav på henne inom familjen verkar vara hennes svärfar men han är ju väldigt gammal så han trillar väl av pinnen snart.
Citera
2018-02-11, 13:33
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Snarare är den närmaste familjen livrädd för henne eftersom de vet att vilken sekund som helst smäller det. Den ende som verkar ha försökt ställa lite krav på henne inom familjen verkar vara hennes svärfar men han är ju väldigt gammal så han trillar väl av pinnen snart.

Vilka krav har han ställt då? Det har jag helt missat.

Jag tror att Anna kommer att gå in i den berömda väggen det här året. Har sett folk som använder sociala medier i den omfattningen hon gör, göra det förr. Och då har dessa ändå gett en relativt sann bild av sitt liv, och inte fått i närheten så mycket skit som Anna (självförvållat) fått och får.

Älskar Roberto sin fru, så borde han bromsa nu. För Annas beteende är inte sunt, varken för henne eller familjen.
Citera
2018-02-11, 14:37
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Ja jävlar det där var kul. Förmodligen är väl inte den sketchen påhittad utan det är väl så ABCmonstret hanterat sina räkningar......strimlat dem i mixern. Då hamnar man ju garanterat hos kronofogden.
Hennes och familjens liv i en lögn uppmärksammas lite överallt. Jag fattar inte hur dom orkar leva så faktiskt.
Citera
2018-02-11, 16:44
Medlem
Tunnan är så osmaklig hon tycker att hon är jätte rolig och har självdistans?! Men hur skulle det vara med självinsikt, hon är känd hos kronofogden hon är skyldig sin förra manager arvode och sedan göra en sådan sketch så j-vla smaklös hon är!!! Varför kommer inte allt fram som denna idiot gör varför får hon ens TV tid
Citera
2018-02-11, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Haha, i podden ”I säng med Tobias & Gabriel” i måndags pratade de om att det var konstigt att Edvard Blom var med i mello. Lika konstigt som det skulle vara att spela in Anna Book i köket på Operakällaren och laga mat. Bra liknelse!
Citera
2018-02-11, 18:10
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Tunnan är så osmaklig hon tycker att hon är jätte rolig och har självdistans?! Men hur skulle det vara med självinsikt, hon är känd hos kronofogden hon är skyldig sin förra manager arvode och sedan göra en sådan sketch så j-vla smaklös hon är!!! Varför kommer inte allt fram som denna idiot gör varför får hon ens TV tid
Det är en väldigt bra fråga. Alla med tillgång till olika media (räcker med det som finns på youtube) borde inse att det är ngt fel på henne.
VARFÖR väljer man henne som paus"underhållare" i Mello? Hon är inte kul... bara pinsam
Senast redigerad av Boopidoo 2018-02-11 kl. 18:11. Anledning: Fel
Citera
2018-02-11, 18:15
Medlem
enfindams avatar
Jag läste att SVT ska sluta att visa inslagen med Anna Book i melodifestivalen, man undrar varför?
Citera
2018-02-11, 18:20
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Ja jävlar det där var kul. Förmodligen är väl inte den sketchen påhittad utan det är väl så ABCmonstret hanterat sina räkningar......strimlat dem i mixern. Då hamnar man ju garanterat hos kronofogden.
Hennes och familjens liv i en lögn uppmärksammas lite överallt. Jag fattar inte hur dom orkar leva så faktiskt.

Ja, herregud! Detta var ju helt galet! Tunnan tyckte säkert det var jättekul, för hon brukar väl skita i inkasso och fogde. I deltävling 2 ca 39 minuter in så dyker muppen upp.
Citera
2018-02-11, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag läste att SVT ska sluta att visa inslagen med Anna Book i melodifestivalen, man undrar varför?

Vart då?
Antagligen för att hon inte är ett dugg rolig förutom den Schyffertska ironin i att just Anna Book strimlar räkningar istället för att betala dem. Jag hoppas det är sant i alla fall - väck med människan från teve
Citera
2018-02-11, 18:28
Medlem
godboys avatar
Citat:
Kan du länka till var du läst det? Skulle vara bra för att stärka upp påståendet. Även om det mycket väl kan vara helt sant.
Citera
2018-02-11, 18:33
Medlem
Citat:

Du har läst helt fel. SVT tog bort ett inslag i lördags då det var för sexuellt, inga andra är borta så rikspuckot kommer nog på lördag igen.
Tunnan har en live nu då hon bara tycker synd om sig och gråter ( dock inget ovanligt ) tror ändå att mötet i morse var pga våldtäktsmannen och alla hans upptåg när hon är så upprörd och ledsen nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in