2018-01-29, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
På sidan http://milestoneartist.com/anna-book/ där hon verkar vara "signad" som artist så verkar hennes CV bestå utav tre årtal som skedde på 80-talet. Herregud. FINNS det inget annat hon har gjort efter det som är värt att skriva? förstår att hon är rätt lack på livet om hon går runt med föreställningen om att hon är en artist men sen upptäcker hur fan illa ljuget det är när hon läser sitt egna CV.

Och ändå var hon inte inbjuden som den stora stjärnan hon är till 80-Tals konsertern som var på Göta lejon i helgen, hur kan de ha missat denna grandiosa stjärna
Citera
2018-01-29, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Och ändå var hon inte inbjuden som den stora stjärnan hon är till 80-Tals konsertern som var på Göta lejon i helgen, hur kan de ha missat denna grandiosa stjärna

Alla vet att Tunnan har annat att göra. Exempelvis att försöka göra Roberto stolt genom att balansera upp budget genom att sälja sina gamla trosor, som hon dessvärre snart kommer att behöva igen. Och ingen vill bjuda nån som inte kommer dyka upp lmao
Citera
2018-01-29, 09:59
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Jag tror inte alls på skilsmässa. För sex dagar sedan lade hon upp detta...

https://myfile.org/LfUe24d2b0/137DEB...826FDBADA.jpeg

Vad skulle det där bevisa? Är ju ingen bild på honom heller. Många som har det dåligt i sina relationer har ett jättestort behov av att visa för andra att allt är guld och gröna skogar. Det ska skrivas och sägas "älskling" i varenda mening när man pratar om eller till ens partner. Det ska visas upp lyckliga bilder och vise versa. Är det tipptopp har man i regel inget behov av att visa för alla andra att det är just tipptopp
Citera
2018-01-29, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Sen vi har diskuterat här på FB att Vanessa inte får den uppmuntran/uppskattning hon ska ha så har Tunnan börjar ta med henne på allt samt, fota henne och nu ska Vanessa få gå dans efter 7 års frånvaro, men självklart så lyfter Tunnan upp flera gånger att talangen kommer från Tunnan?!
Men vart är den oskyldiga sonen Antonio?! Då Tunnan hävdar att han är oskyldig så varför får inte han följa på kändisfesterna varför finns inte han på några bilder? Sen förstår jag inte varför Tunnan fortfarande blir bjuden på dessa fester/sammankomster i synnerhet nu i Me too kampanjen!
En följare hos My Martens lyfte upp och ifrågasatt varför My umgicks med Tunnan varav My svarade att Tunnan kan inte ta ansvar för vad dennes son har gjort?! ÖH?! Jo då Tunnan är vårdnadshavare och brotten begicks innan 18 års ålder! Det är tydligen så Tunnan framhäver sig i vardagen. slänger Antonio till vargarna och tycker synd om sig själv då hon får kritiken, hon har ingen insikt i och funderar över vart deras uppfostran gick fel och det är inget nytt under solen då Antonio är känd hos såväl sociala och hos polisen. Han är dömd för div våldsbrott sedan tidigare men då han var under 15 år blev det omhändertagande i socialtjänstens vård.
Hur tänker de som bjuder in Tunnan såväl hem och till deras fester då sonen våldtar och langar sprit och Tunnan stjäl div saker/smycken

I trosförsäljningsfilmen så säger väl Antonio "Mamma, jag åker imorgon" och hon säger något typ "Ja, men det pratar vi om sen!" . Här är den, 2 minuter, eller 1:58 in i videon så försöker Antonio prata med sin mamma om att han skall "dra imorgon" men det viftar Anna bort för det är viktigare att visa upp trosor. https://www.youtube.com/watch?v=AlzgmJtJAic&t=24s
Citera
2018-01-29, 10:46
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Anna har raderat bilderna från sin instagram från Herreys fest. Richard har väl ringt och bett om att hon ska radera bilderna eftersom han vill in i riksdagen

Nu finns bilderna igen på tunnans IG ..,det finns även bilder på Marie och Tanjas IG på tunna från festen .
Citera
2018-01-29, 12:40
Medlem
Loquitas avatar
En reflektion bara, men vad hände med Annas största fans, Susanne Wollter och Marita Friberg? Inte sett att de kommenterat hennes insta på länge..
Var de köpta följare eller tog de sina förstånd till fånga och slutade följa Anna iom våldtäktsdomen?
Citera
2018-01-29, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
En reflektion bara, men vad hände med Annas största fans, Susanne Wollter och Marita Friberg? Inte sett att de kommenterat hennes insta på länge..
Var de köpta följare eller tog de sina förstånd till fånga och slutade följa Anna iom våldtäktsdomen?

Dessa namn finns hos flera på insta och bloggar
Citera
2018-01-29, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missdex
Bilderna är nu tillbaka på hennes IG.
Delvis andra foton dock.
Citera
2018-01-29, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Intressant att Richard Herrey som nyligen gick med i moderaterna och vill ställa upp i riksdagsvalet bjuder hem Anna med barn till sin frus 50-årsfest. Så Richard Herrey tycker att Anna Book är någon han vill ha som vän med sin flera gånger dömd son för våldtäkt mot barn.

jag känner Rickards bror Loui mkt väl ohur han kan försvara Anna Book är en gåta
Citera
2018-01-29, 13:44
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
jag känner Rickards bror Loui mkt väl ohur han kan försvara Anna Book är en gåta
Vad menar du med ”försvara”?
Citera
2018-01-29, 14:18
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

De kanske inte ens vet om hans domar .. alla är inte intresserade av ” skvaller ” . Och det är ju inget som det har skrivits om i pressen .
Citera
2018-01-29, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
De kanske inte ens vet om hans domar .. alla är inte intresserade av ” skvaller ” . Och det är ju inget som det har skrivits om i pressen .

bra sagt! jag ska nämna domarna för Loui nästa gång. För då
jag nämnt innan att jag inte gillar Book har han försvarat henne, typ
att hon är liten o svag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in