Citat:
Ursprungligen postat av
skillnad
Men att jämföra en medveten folkmördare som Wåg med Ingrid är ju inte seriöst någonstans
Du sa ju själv att folks tidigare åsikter och agerande är ointressant, allt som gälller är hur man agerar just nu.
Jag tog upp svinet Wågh som exempel, och menade på att om du applicerar samma princip på honom som på Ingrid och Conrad så måste han vara välkommen i våra led, bara han gör en omvänding under galgen.
Om det gick över ditt huvud, det var ett målande exempel för att rikta en strålkastare på hur osedvanligt korkat ditt eget påstående var.
Citat:
Ursprungligen postat av
skillnad
Men varför vara så in i norden nitiskt negativ om allt DfS gör om du flytt landet?
Du menar lämnat en ohållbar situation på samma sätt som Dan, Magnus, JDG, Daniel Friberg, Henrik Palmgren och andra "flyktingar"?.
Jag vägrade låta mina barn gå i svensk skola och förstöras genom indoktrinering.
USA blev det, och privatskola då jag inte ens fick hemskola mina barn i Sverige.
Jag tänker inte offra mina barn på multikulturens altare och kasta bort deras framtid.
Skall jag låta döttrarna gruppvåldtas medan ni bygger någon fritidsgård?
Skall jag låta min son bli en feminiserad liten bitch, eller ska han få lära sig skjuta AR-15 här?
Det fanns bara en lösning.
Citat:
Ursprungligen postat av
skillnad
Så varför göra det ännu värre grundat på personligt agg??
Det är inte grundat på personligt agg, även om jag tycker mycket illa om "första vågens dissidenter" Ingrid och Conrad.
Tycker att jag i klartext lagt ut min kritik mot DFS. Tänker inte upprepa den igen då den bara ignoeras.
Citat:
Ursprungligen postat av
skillnad
Men du verkar ju veta exakt vad din kompis trollman88 menade så varför inte också förklara närmare hur han menar DfS således är fienden?
Där har vi det igen. Troll, troll, troll. Älska DFS, älska I&C!
Citat:
Ursprungligen postat av
skillnad
Du bör dock vara medveten om att NMR även pushat I&C. Är de också fienden pga detta eller slipper de undan per automatik?
Jag är ingen NMRare, men tycker att det är en skam att ens nämna skojarna I&C i samma andetag som dem.
NMR har väl varit mer än tydliga gällande sin syn till DFS och I&C, lägg ner.
Citat:
Ursprungligen postat av
skillnad
Sedär ja. Nu blev du lite för ivrig i din egen trosa.
När du börjar dra sådana paralleller är det i princip helt omöjligt att ta något av vad du säger på
allvar.
Det är en jämförelse, en liknelse. Det blir bara tramsigt när du bryter ut dessa och tar dem ordagrant, och på såsätt avfärda alla agrument som trams.
Jämförelsen haltar ej på något vis.
Du menare gång på gång att alla människor är ett tomt blad som kan bete sig hur illa som helst, och så länge de vänder kappan efter vinden behöver man aldrig stå för sina tidigare handlingar. De är "ointressanta". Jag undrade bara om du applicerat samma principer på en f.d. pedofil som vill sitta barnvakt åt dina barn. Jag tror nämligen att du skulle vara väldigt intresserad över vad denna person sysslat med i det förflutna..
Jag sa aldrig att någon i DFS var pedofil. Skärpning.
Citat:
Ursprungligen postat av
skillnad
Är det allt du har?
Långt ifrån, men det räcker mer än väl vilket tydligt återspeglar sig i vårt meningsutbyte.