2021-12-27, 09:22
Medlem
KLANGBOTTENs avatar
Narcissus hette DFS styrelseledamot Marcus Follins hemsida där han marknadsförde sig själv år 2014.

https://web.archive.org/web/20141021.../narcissus.se/

Biography
My statistics. Height = 187,5 cm (6’2), Weight = Ranging from around 94 kg (photo shoot shape) to 100 kg (normal weight), Born = 1989, Country = Sweden. Area of study = Economics.

What do I do? I strive to be en epic hero, which means I try to be as glorious as possible. I also try to bring that gloriousness to my followers. I am quite narcissistic indeed, but at the same time I am trying to bring those willing to work hard up with me.
Senast redigerad av KLANGBOTTEN 2021-12-27 kl. 09:31.
Citera
2021-12-27, 09:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KLANGBOTTEN
Narcissus hette DFS styrelseledamot Marcus Follins hemsida där han marknadsförde sig själv år 2014.

Biography
My statistics. Height = 187,5 cm (6’2), Weight = Ranging from around 94 kg (photo shoot shape) to 100 kg (normal weight), Born = 1989, Country = Sweden. Area of study = Economics.

What do I do? I strive to be en epic hero, which means I try to be as glorious as possible. I also try to bring that gloriousness to my followers. I am quite narcissistic indeed, but at the same time I am trying to bring those willing to work hard up with me.
En fullt normal människa med båda fötterna på Jorden. Precis den typen av människa man ha vid sin sida i fabriken, i skyttegraven, på fälten, i traktorn eller på kontoret...

Av alla människor, så undrar man varför småpojkar ser upp till en paranoidschizofren dåre som tror att han är en dvärg i Sagan om ringen.

Som Suecote citerade Einstein:

Det finns två saker här i världen som är oändliga. Det ena är universum och det andra är mänsklig dumhet - och jag är inte helt säker på det förra.
Citera
2021-12-27, 09:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote
Det verkar som att de slutade redovisa husfonden i juni (långt under målet), och de har "bara" fått in 160k av 600k till Hus 2. Utgifterna för HusEtt finns här: https://docs.google.com/spreadsheets...aJw/edit#gid=0
Den löpande husfonden slutade i oktober med deras verandabygge som kostade lika mycket som huset.
Citera
2021-12-27, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Rätt skall vara rätt, Jonas åkte efter som han begick dubbelt hor.
Dels mot sin fru och tillsammans med Björns flickvän, detta från en katolik. Jag fattar4 varför han åkte ut
Jonas skilde sig från sin fru innan han flyttade från Orkney och det handlade om Björns ex. I vissa cirklar är det inte tillåtet att ha relationer med varandras ex, men det gör marknaden väldigt skral och de flesta skulle nog inte ha relationer efter 17 års ålder om det var hugget i sten.
Citera
2021-12-27, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Nån som kan se vad det är för två fordon som DFS köpt in? Gissar på att det är nån typ av traktor dom ska ha vid husrenoveringen.

Vore ju skandal om Söderman får en bil för att åka 1 km till klubbstugan varje dag.
Har det inte stått ett par små VW Golf utanför huset på Google maps med deras logga tryckt på?
Citera
2021-12-27, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eugodlbrnujn
Den löpande husfonden slutade i oktober med deras verandabygge som kostade lika mycket som huset.

Hur mycket gick verandan på ? Inte 400 000 väl ?
Citera
2021-12-27, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KLANGBOTTEN

Biography

Han är nog vi också kanske. Jag får IAF dom vibbarna.
Citera
2021-12-27, 10:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Hur mycket gick verandan på ? Inte 400 000 väl ?
Nä, jag överdrev lite. Tror det handlade om 90-120k, eller hur det var. Då är deras inköp av stolar och bord för 300k mer besvärande.
Citera
2021-12-27, 10:34
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Idén med DFS är det väl inget fel med. Det som är fel är vilka som driver projektet och vart pengarna går någonstans.

En gång i tiden hade jag ganska höga tankar om Dan, Magnus och Björn då vi delade samma parti allesammans (SvP).

Problemet med DFS är att de drar in en satans massa pengar som de stoppar i egen ficka alt lägger på en massa onödigt strunt.

Det finns en anledning till att många av deras forna vänner inom den nationella sfären ser med avsmak på deras lilla projekt, inte minst Jonas som de sparkade ut ur Motgift mfl.

Förr i tiden var det kutym inom den nationella rörelsen att allt arbete bedrevs ideelt och man hade ett vanligt jobb vid sidan av alt levde på bidrag. Folk som skodde sig på kampen såg man ner på.

Killarna i DFS plockar ut en rätt schysst lön samtidigt som du som medlem ska pröjsa medlemskap, betala för en prenumeration på Svegot, donera frivilligt samt betala för alla events du vill bevista i huset.

Det de pysslar med är rent bondfångeri och nej jag är inget rödingtroll utan har ett rätt gediget trackrecord inom den svenska nationella rörelsen med start i NSF sedan SvP och numera AfS och jag har aldrig sett något liknande beteende.

Det skulle vara när Pajen fick en massa skit på 90 talet när han plockade ut lön från sin butik Midgård, dock var det obefogad kritik då han lade ner ett hästjobb på Midgård jämfört med vad tomtarna i DFS gör i sin sk förening.

Tycker mest synd om Björn som de har dragit med sig ner i fördärvet och det är mest för att jag kände honom rätt väl från NSF tiden.
Den katolska äckelgubben Jonas De Geer hatar ju Det fria Sverige för att Dan och Magnus gav honom sparken när han och Björns tjej höll på och knullade med varandra, men vilka är de andra personerna inom den nationella sfären som ser med avsmak på den här föreningen? Förutom Jonas känner jag inte till någon seriös nationalist som ogillar DFS.
Citera
2021-12-27, 11:53
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Den katolska äckelgubben Jonas De Geer hatar ju Det fria Sverige för att Dan och Magnus gav honom sparken när han och Björns tjej höll på och knullade med varandra, men vilka är de andra personerna inom den nationella sfären som ser med avsmak på den här föreningen? Förutom Jonas känner jag inte till någon seriös nationalist som ogillar DFS.

Nyreggadjude är väl seriös? Han gillar ju inte DFS bara för att dom inte är uttalade NS liksom. Samma gäller väl den oseriösa hollywoodnazisten & sillmjölken Skaraborg76.

Jag gillar dig mer & mer. Du är inte alls lika galen som jag trodde. Du är faktiskt ganska klarsynt.

Skulle du själv kunnat vara otrogen med ngn av dina idoler i DFS ifall du hade haft stadigt sällskap, jag menar typ ngt frikort? Ärlig fråga, som kanske förklarar swingersmentaliteten i DFS.
Citera
2021-12-27, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Rätt skall vara rätt, Jonas åkte efter som han begick dubbelt hor.
Dels mot sin fru och tillsammans med Björns flickvän, detta från en katolik. Jag fattar4 varför han åkte ut
Nja vad som hände mellan honom och hans fru vet inte jag och förmodligen ingen annan utomstående heller, förutom att de skiljdes och han flyttade till Dan och Magnus i Berlin.

Kan ha att göra med att Jonas alltid har varit glad i sponken. Det är ingen hemlighet utan något han själv har gått ut och talat om och som är välkänt bland de som känner Jonas sedan gammalt.

Vi minns alla det ökända avsnittet av Framåt / Motgift där han var packad i Radion och Dan deletade programmet så att det inte gick att lyssna på i efterhand.

Det roligaste var att de intervjuade Daniel Höglund i det avsnittet i egenskap av SvP: dåvarande partiledare och Jonas frågade Daniel om han var HBTQ certifierad och sedan gick det bara utför den kvällen.

Sedan har vi ju historien med Björns dåvarande flickvän. Exakt varför hon lämnade Björn för Jonas vet nog bara de inblandade.

Den historia jag har hört var att hon mådde dåligt i sin relation med Björn och hade tänkt lämna honom i vilket fall, fann tröst i Jonas och sedan blev de ett par.

Björn var då redo att lämna sin plats i radion för han tyckte att det var obekvämt att sitta där med Jonas, men de valde att behålla honom och kicka Jonas. Det vet jag däremot med säkerhet.
Citera
2021-12-27, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Nja vad som hände mellan honom och hans fru vet inte jag och förmodligen ingen annan utomstående heller, förutom att de skiljdes och han flyttade till Dan och Magnus i Berlin.

Kan ha att göra med att Jonas alltid har varit glad i sponken. Det är ingen hemlighet utan något han själv har gått ut och talat om och som är välkänt bland de som känner Jonas sedan gammalt.

Vi minns alla det ökända avsnittet av Framåt / Motgift där han var packad i Radion och Dan deletade programmet så att det inte gick att lyssna på i efterhand.

Det roligaste var att de intervjuade Daniel Höglund i det avsnittet i egenskap av SvP: dåvarande partiledare och Jonas frågade Daniel om han var HBTQ certifierad och sedan gick det bara utför den kvällen.

Sedan har vi ju historien med Björns dåvarande flickvän. Exakt varför hon lämnade Björn för Jonas vet nog bara de inblandade.

Den historia jag har hört var att hon mådde dåligt i sin relation med Björn och hade tänkt lämna honom i vilket fall, fann tröst i Jonas och sedan blev de ett par.

Björn var då redo att lämna sin plats i radion för han tyckte att det var obekvämt att sitta där med Jonas, men de valde att behålla honom och kicka Jonas. Det vet jag däremot med säkerhet.

Tröstknullaren Jonas. Tröstlnullar har man gjort själv ett par ggr men då har man inte känt killen hon gråter över.
Senast redigerad av HejsanHoppsan356 2021-12-27 kl. 12:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in