Citat:
Ursprungligen postat av
TheBuster
Rätt skall vara rätt, Jonas åkte efter som han begick dubbelt hor.
Dels mot sin fru och tillsammans med Björns flickvän, detta från en katolik. Jag fattar4 varför han åkte ut
Nja vad som hände mellan honom och hans fru vet inte jag och förmodligen ingen annan utomstående heller, förutom att de skiljdes och han flyttade till Dan och Magnus i Berlin.
Kan ha att göra med att Jonas alltid har varit glad i sponken. Det är ingen hemlighet utan något han själv har gått ut och talat om och som är välkänt bland de som känner Jonas sedan gammalt.
Vi minns alla det ökända avsnittet av Framåt / Motgift där han var packad i Radion och Dan deletade programmet så att det inte gick att lyssna på i efterhand.
Det roligaste var att de intervjuade Daniel Höglund i det avsnittet i egenskap av SvP: dåvarande partiledare och Jonas frågade Daniel om han var HBTQ certifierad och sedan gick det bara utför den kvällen.
Sedan har vi ju historien med Björns dåvarande flickvän. Exakt varför hon lämnade Björn för Jonas vet nog bara de inblandade.
Den historia jag har hört var att hon mådde dåligt i sin relation med Björn och hade tänkt lämna honom i vilket fall, fann tröst i Jonas och sedan blev de ett par.
Björn var då redo att lämna sin plats i radion för han tyckte att det var obekvämt att sitta där med Jonas, men de valde att behålla honom och kicka Jonas. Det vet jag däremot med säkerhet.