Citat:
Ursprungligen postat av
BushwickBill
"kan" och "ytterst sällan", kommer du ihåg att du nyss kallade alla som ens tänkte tanken för potentiella vårdtagare?
Ja det är inget jag backar ifrån..
Citat:
Vem har sagt att man var ute efter att döda? Varför sitter tre personer kvar i sopbilen även om det inte var en attack?
För att de inte trodde de skulle bli påkörda av ett tåg är en inte alltför kvalificerad gissning..
Citat:
Dom andra två exemplen då, eller övriga i länken? Inte gör du dig väl skyldig till selektivt urval?
Jag tog upp det du själv valde att lyfta fram i texten nedtill men jag kan kolla på de andra två också om det gör dig glad..
• Det första exemplet var att stora stenar fick tåget att spåra ur - det skulle jag valt framför att sätta mig i en lastbil med två kompisar och bli påkörd av ett diesellok.. En blev allvarligt skadad.
• Det andra exemplet var tåget jag redan svarat om, där en person blev allvarligt skadad.
• Det tredje är ett tåg som körde på en bil och dödade alla i bilen, ingen ombord på tåget skadades.
Jag hade fortfarande inte valt att köra en bil framför ett tåg med två kompisar om jag ville att folks kulle skadas eller dö ombord på tåget..
Citat:
Effektivitet är beroende av syfte(okänt) och grad av framgång(okänt).
Vad vägde släpet då? En Amerikansk sopbil väger ca 35ton om det är en "long-hauler" och 25ton om det är lokal sopbil. Alla med grundläggande kunskaper i fysik förstår dessutom att det inte spelar någon roll hur STORT föremålet är utan MASSAN. Vad tror du har större chans att få ett tåg att spåra ur, en 50-tons sten på 2 x 2 meter eller ett spindelnät med måtten 1km x 1km?
Vad den vägde är nog omöjligt att svara på eftersom vi inte vet hur fullastad den var, men som jag skrev här tidigare var det en McNeilus Heavy Duty Rear Loader byggd på ett Freightliner M2 106 Tandem Axle-chassi. En enkel lastbilskonstruktion som funnits sedan 2002 som ser ytterst plastig ut på bilderna i alla fall..
Citat:
Han skrev ju att det skulle bli false flag denna vecka? Bara för att man är insider vet man ju inte EXAKT vad som ska hända hela tiden och vilket utförande. I December varnade han för en false flag och sade att vi skulle "expect fireworks" samma dag så skedde en misslyckad sprängning i NYC.
Ja precis, det är väl därför som hans fans är så desperata att de påstår att t.o.m. en krasch mellan en sopbil och ett (minst) 9-vagnars tåg är en false flag..
Citat:
Har du inte noterat att det bara är du samt en till gästspelare som anser att allt Q skriver är "kooood"? Det som är uppenbart för flera tusen andra är helt omöjligt för dig att förstå, ord som HRC, WJC och AS är som utdrag ur Zodiacbreven i dina ögon. Förstår du innebörden av "future proves past" och varför det är av sådan vikt?
Ärligt talat tror jag inte många förstår vad du skriver, än mindre fattar vad Q skriver i sina kodord. Gissningsvis är intresset för Q extremt lågt helt enkelt. Men det är en gissning baserad på intresset för tråden (som till största delen befolkas av the usual suspekts som dyker upp i varje ny tråd här) och det faktum jag belyst tidigare att det är ytterst liten andel av uSAs befolkning som följer Q på 8chan.
Citat:
Vad gör du här? Vad är ditt syfte? Det tråden handlar om vägrar du ju ens försöka förstå.
Jag är mest nyfiken på er som tror på detta, Q är jag fullständigt övertygad att han är ett troll, och även om jag skulle ha fel så finner jag hans "ledtrådar" fullständigt ointressanta - vem som helst som hänger med ens nödtorftigt i amerikansk politik och har en alt-rightagenda skulle kunna knacka ihop det där.