2018-02-01, 20:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Lastbilar är mer avancerade än vad du tror, vad var det för årsmodel?

Dumheten bland deep state är stor, de har ju kört i långt över ett år att ryssarna såg till att trump vann valet. Man baxnar

Det var en McNeilus Heavy Duty Rear Loader byggd på ett Freightliner M2 106 Tandem Axle-chassi
En enkel lastbilskonstruktion som funnits sedan 2002.
Den kommer med kassettbandspelare :-)

Fjärrstyr den om du kan...
Citera
2018-02-01, 20:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
"kan" och "ytterst sällan", kommer du ihåg att du nyss kallade alla som ens tänkte tanken för potentiella vårdtagare?
Ja det är inget jag backar ifrån..

Citat:
Vem har sagt att man var ute efter att döda? Varför sitter tre personer kvar i sopbilen även om det inte var en attack?
För att de inte trodde de skulle bli påkörda av ett tåg är en inte alltför kvalificerad gissning..

Citat:
Dom andra två exemplen då, eller övriga i länken? Inte gör du dig väl skyldig till selektivt urval?
Jag tog upp det du själv valde att lyfta fram i texten nedtill men jag kan kolla på de andra två också om det gör dig glad..

• Det första exemplet var att stora stenar fick tåget att spåra ur - det skulle jag valt framför att sätta mig i en lastbil med två kompisar och bli påkörd av ett diesellok.. En blev allvarligt skadad.
• Det andra exemplet var tåget jag redan svarat om, där en person blev allvarligt skadad.
• Det tredje är ett tåg som körde på en bil och dödade alla i bilen, ingen ombord på tåget skadades.

Jag hade fortfarande inte valt att köra en bil framför ett tåg med två kompisar om jag ville att folks kulle skadas eller dö ombord på tåget..

Citat:
Effektivitet är beroende av syfte(okänt) och grad av framgång(okänt).
Vad vägde släpet då? En Amerikansk sopbil väger ca 35ton om det är en "long-hauler" och 25ton om det är lokal sopbil. Alla med grundläggande kunskaper i fysik förstår dessutom att det inte spelar någon roll hur STORT föremålet är utan MASSAN. Vad tror du har större chans att få ett tåg att spåra ur, en 50-tons sten på 2 x 2 meter eller ett spindelnät med måtten 1km x 1km?

Vad den vägde är nog omöjligt att svara på eftersom vi inte vet hur fullastad den var, men som jag skrev här tidigare var det en McNeilus Heavy Duty Rear Loader byggd på ett Freightliner M2 106 Tandem Axle-chassi. En enkel lastbilskonstruktion som funnits sedan 2002 som ser ytterst plastig ut på bilderna i alla fall..

Citat:
Han skrev ju att det skulle bli false flag denna vecka? Bara för att man är insider vet man ju inte EXAKT vad som ska hända hela tiden och vilket utförande. I December varnade han för en false flag och sade att vi skulle "expect fireworks" samma dag så skedde en misslyckad sprängning i NYC.
Ja precis, det är väl därför som hans fans är så desperata att de påstår att t.o.m. en krasch mellan en sopbil och ett (minst) 9-vagnars tåg är en false flag..

Citat:
Har du inte noterat att det bara är du samt en till gästspelare som anser att allt Q skriver är "kooood"? Det som är uppenbart för flera tusen andra är helt omöjligt för dig att förstå, ord som HRC, WJC och AS är som utdrag ur Zodiacbreven i dina ögon. Förstår du innebörden av "future proves past" och varför det är av sådan vikt?
Ärligt talat tror jag inte många förstår vad du skriver, än mindre fattar vad Q skriver i sina kodord. Gissningsvis är intresset för Q extremt lågt helt enkelt. Men det är en gissning baserad på intresset för tråden (som till största delen befolkas av the usual suspekts som dyker upp i varje ny tråd här) och det faktum jag belyst tidigare att det är ytterst liten andel av uSAs befolkning som följer Q på 8chan.

Citat:
Vad gör du här? Vad är ditt syfte? Det tråden handlar om vägrar du ju ens försöka förstå.
Jag är mest nyfiken på er som tror på detta, Q är jag fullständigt övertygad att han är ett troll, och även om jag skulle ha fel så finner jag hans "ledtrådar" fullständigt ointressanta - vem som helst som hänger med ens nödtorftigt i amerikansk politik och har en alt-rightagenda skulle kunna knacka ihop det där.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-02-01 kl. 21:05.
Citera
2018-02-01, 20:53
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Bra tal som vanligt, nya policyn "right to try" är genialisk.

Kommer ni ihåg Q:s 7/10? Kommer inte ihåg exakt invilket sammanhang Trump nämnde det i men han sade det i alla fall.

Vart har du läst om bunkern?
De är på The Greenbrier, ett lyxhotell där en atomsäker bunker finns för att användas av hela kongressen i händelse av krig. Kan tyvärr inte länka, men googla Greenbrier.
Citera
2018-02-01, 22:12
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ärligt talat tror jag inte många förstår vad du skriver, än mindre fattar vad Q skriver i sina kodord. Gissningsvis är intresset för Q extremt lågt helt enkelt. Men det är en gissning baserad på intresset för tråden (som till största delen befolkas av the usual suspekts som dyker upp i varje ny tråd här) och det faktum jag belyst tidigare att det är ytterst liten andel av uSAs befolkning som följer Q på 8chan.

Tydligen tillräckligt intressant för att du nästan dagligen ska kommentera det i snart tre månaders tid.
Citera
2018-02-01, 22:30
Medlem
BushwickBills avatar
14/1 kände han till Terry Gowdys "departure":

Jan 14 2018 20:49:27
Q
!UW.yye1fxo
22
TRUST SESSIONS.
TG departure [HEC].
NOT to testify.
NOT needed to testify.
Think logically.
NO NEED to step down if needed to TESTIFY.
DO NOT chase MISINFO.
What ROLE might TG be walking into?
Who can WE TRUST?
RATS everywhere.
EVIL everywhere.
TRAITORS everywhere.
NO SUCH AGENCY - VITAL.
RAW INTEL - VITAL.
US MIL - VITAL.
SAFE COMMS - VITAL.
YOU, THE PEOPLE - VITAL.
Boards changed due to statements re: private comms - FALSE.
Boards changed due to failure to IDEN accurately.
Boards changed due to MISINFO.
Targeted approach to direct flow of info created.
MESSAGE - VITAL.
CONTROL of MESSAGE - VITAL.
DELIVERY / RECEIPT of MESSAGE - VITAL.
MAJOR players here to distract, create doubt, and alter the direction.
SC: MISINFO everywhere.
SC: MISINFO from past reliable sources.
SC: AXIS OF EVIL can & will return FIRE [is].
SC: Seek immediate [F9-Sx_VB8239].
SC: CONF_y
Q
Citera
2018-02-01, 22:39
Medlem
Citat:
14/1 kände han till Terry Gowdys "departure":

Jan 14 2018 20:49:27
Q
!UW.yye1fxo
22
TRUST SESSIONS.
TG departure [HEC].
NOT to testify.
NOT needed to testify.
Think logically.
NO NEED to step down if needed to TESTIFY.
DO NOT chase MISINFO.
What ROLE might TG be walking into?
Who can WE TRUST?
RATS everywhere.
EVIL everywhere.
TRAITORS everywhere.
NO SUCH AGENCY - VITAL.
RAW INTEL - VITAL.
US MIL - VITAL.
SAFE COMMS - VITAL.
YOU, THE PEOPLE - VITAL.
Boards changed due to statements re: private comms - FALSE.
Boards changed due to failure to IDEN accurately.
Boards changed due to MISINFO.
Targeted approach to direct flow of info created.
MESSAGE - VITAL.
CONTROL of MESSAGE - VITAL.
DELIVERY / RECEIPT of MESSAGE - VITAL.
MAJOR players here to distract, create doubt, and alter the direction.
SC: MISINFO everywhere.
SC: MISINFO from past reliable sources.
SC: AXIS OF EVIL can & will return FIRE [is].
SC: Seek immediate [F9-Sx_VB8239].
SC: CONF_y
Q

En till helikopter kraschat !
Vilket hotell jobbade dom på `?

http://www.nsd.se/nyheter/tre-doda-i-helikopterkrasch-i-usa-nm4753368.aspx
Citera
2018-02-01, 22:46
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
En till helikopter kraschat !
Vilket hotell jobbade dom på `?

http://www.nsd.se/nyheter/tre-doda-i-helikopterkrasch-i-usa-nm4753368.aspx

Helikoptern ägdes av Spitzer Helicopter som leasade ut den till Revolution Aviation - en flygskola som även arrangerade rundflygningar/sightseeing. Här är deras pressrelease om händelsen:
https://www.instagram.com/p/BeqiE6UFFRn/

Vad är kopplingen till Q, och vad är det för hotell du tänker på?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-02-01 kl. 22:50.
Citera
2018-02-01, 23:24
Medlem
Citat:
Helikoptern ägdes av Spitzer Helicopter som leasade ut den till Revolution Aviation - en flygskola som även arrangerade rundflygningar/sightseeing. Här är deras pressrelease om händelsen:
https://www.instagram.com/p/BeqiE6UFFRn/

Vad är kopplingen till Q, och vad är det för hotell du tänker på?

Enligt Q senaste; kopplingen ligger där att helikopter kraschade i hotelet. Utöver det så hade Adam Schiff sina smutsiga affärer på just de hotelet. Q bekräftade vad en anon hade skrivit; ”Pedo ring human trafficking at hotel, Adam shiftys district, he knew, he’s trying to cut a deal cause he knows he’s grass.” .
Deep state hjälpte honom att mörklägga allt och nu är han skyldig som Q skrev en ”favor” .

Läser du det senaste från Q så förstår du. Om du tror på det eller inte är din ensak, men du kan väl hålla med mig om att det är konstigt att alla Demokrater är emot att memot ska publiceras offentligt. Varför är de det om de inte finns något att gömma?

Som många bekräftat som läst memot, så handlar det om hur Obama administrationen spionerat på falska grunder presidentkandidaten och hans team och försatt även när han blev vald.

Detta görs av FBI och DOJ som inte borde agera politiskt. Tänk dig själv om lövfen med hjälp av SÄPO skulle spionera på M ledaren och resterande inför valet?
Citera
2018-02-01, 23:28
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashigqwe
Enligt Q senaste; kopplingen ligger där att helikopter kraschade i hotelet. Utöver det så hade Adam Schiff sina smutsiga affärer på just de hotelet. Q bekräftade vad en anon hade skrivit; ”Pedo ring human trafficking at hotel, Adam shiftys district, he knew, he’s trying to cut a deal cause he knows he’s grass.” .
Deep state hjälpte honom att mörklägga allt och nu är han skyldig som Q skrev en ”favor” .

Läser du det senaste från Q så förstår du. Om du tror på det eller inte är din ensak, men du kan väl hålla med mig om att det är konstigt att alla Demokrater är emot att memot ska publiceras offentligt. Varför är de det om de inte finns något att gömma?

Som många bekräftat som läst memot, så handlar det om hur Obama administrationen spionerat på falska grunder presidentkandidaten och hans team och försatt även när han blev vald.

Detta görs av FBI och DOJ som inte borde agera politiskt. Tänk dig själv om lövfen med hjälp av SÄPO skulle spionera på M ledaren och resterande inför valet?

Fast denna helikopter kraschade i en privatbostad, inte i ett hotell.

Edit: två av de omkomna jobbade tydligen på ett hotell ( Standard hotel i West Hollywood)
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-02-01 kl. 23:38.
Citera
2018-02-01, 23:40
Medlem
Citat:
Fast denna helikopter kraschade i en privatbostad, inte i ett hotell.

Nu när du påpekar så stämmer det men;

Helicopter.
CRASH.
Newport Beach.
Hotel GM.
What happened @ those hotels?
Q

Q påstår som sagt aldrig att den kraschade i hotellet. Jag som missförstådd. Kopplingen blir hotellets GM dör.
Länk: https://www.google.se/amp/www.latimes.com/socal/daily-pilot/news/tn-dpt-me-crash-update-20180131-story.html%3foutputType=amp

Q frågar senare vad hände/ vilka aktivititer pågick i hotellet, och väl där kommer Adam Schiff in i bilden.

Finner de irriterande att du endast kommenterar det du själv vill kommentera. Vill gärna ha dina synpunkter angående Memot. Annars för de räcka från min sida.
Citera
2018-02-01, 23:53
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashigqwe
Nu när du påpekar så stämmer det men;

Helicopter.
CRASH.
Newport Beach.
Hotel GM.
What happened @ those hotels?
Q

Q påstår som sagt aldrig att den kraschade i hotellet. Jag som missförstådd. Kopplingen blir hotellets GM dör.
Länk: https://www.google.se/amp/www.latimes.com/socal/daily-pilot/news/tn-dpt-me-crash-update-20180131-story.html%3foutputType=amp

Q frågar senare vad hände/ vilka aktivititer pågick i hotellet, och väl där kommer Adam Schiff in i bilden.

Finner de irriterande att du endast kommenterar det du själv vill kommentera. Vill gärna ha dina synpunkter angående Memot. Annars för de räcka från min sida.

Jag kan inte säga så mycket om memot eftersom jag inte läst det - dock noterar jag att Q inte heller verkar ha läst det, eller i alla fall inte verkar vilja berätta något om det som inte gått att utläsa från vanlig massmedia..
Citera
2018-02-02, 00:10
Medlem
Det finns risk för att Christopher Wray avgår om memot släpps.
Den 7 juni 2017 nominerades Wray till chef för Federal Bureau of Investigation (FBI) av USA:s president Donald Trump.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in