2018-02-21, 16:50
Avslutad
Citat:
Skulle MSM erkänna att obama och clinton är genomkorrupta???

Då deep state med Clintons i spetsen totalt kontrollerar och styr MSM tror jag knappast att de skulle skriva något sådant och Obama eller Clinton.
Senast redigerad av fresk66 2018-02-21 kl. 16:52.
Citera
2018-02-21, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Tvivlar på att de kommer erkänna något brott Om det är känslig information eller inte vet jag inte, är ett lands politiska ledning korrupt borde det snarare vara en plikt att berätta

Skulle MSM erkänna att obama och clinton är genomkorrupta???

Så samma ursäkt som folk i tråden gav om varför massmedia inte skulle skriva om att Soros, Obama och Clinton skulle vara på Gitmo vilket visade sig inte stämma alls. Det finns en plikt att visselblåsa men det gjorde inte militären här. Istället tog de samma sida som en politisk motståndare.

Det här handlar om sekretessbelagd information. Massmedia kan utan problem skriva om att militären gav Trump denna information men de får inte skriva om vad informationen var (sekretessbelagd). Problem solved! Så din anledning håller inte alls. Dessutom skulle utredningen om detta vara topphemlig, så ja massmedia skulle visst kunna skriva om detta.
Citera
2018-02-21, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
Så samma ursäkt som folk i tråden gav om varför massmedia inte skulle skriva om att Soros, Obama och Clinton skulle vara på Gitmo vilket visade sig inte stämma alls.

Att inte du tar och fortsätter och läsa om hur ryssarna såg till att trump vann valet då
Det finns ju starka bevis för det och ryssarna är ju någon form av supermänniskor som med mycket små medel kan göra nästan vad som helst

Om någon säger att obama eller clinton är på gitmo kan du nog räkna ut att det inte stämmer. De har trots allt ett juridiskt system och de här personerna har råd att betala massa advokater. Att obama eller clinton skulle åka dit ser jag som osannolikt, om inte annat så kan i vart fall clinton hålla igång det juridiska systemet tills hon dör
Citera
2018-02-21, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Att inte du tar och fortsätter och läsa om hur ryssarna såg till att trump vann valet då
Det finns ju starka bevis för det och ryssarna är ju någon form av supermänniskor som med mycket små medel kan göra nästan vad som helst

Om någon säger att obama eller clinton är på gitmo kan du nog räkna ut att det inte stämmer. De har trots allt ett juridiskt system och de här personerna har råd att betala massa advokater. Att obama eller clinton skulle åka dit ser jag som osannolikt, om inte annat så kan i vart fall clinton hålla igång det juridiska systemet tills hon dör

Bra att du tar upp ryssarna. Massmedia skriver ständigt om hur ryssarna hjälpte Trump med bland annat känslig information. Massmedia skulle göra samma sak (utan problem) om det visade att det fanns belägg för att militären hjälpte Trump med känslig information. De behöver ju inte skriva om vad för känslig information det var ju, bara att möten ägt rum och pengar förts över!
Citera
2018-02-21, 19:43
Medlem
Citat:
Bra att du tar upp ryssarna. Massmedia skriver ständigt om hur ryssarna hjälpte Trump med bland annat känslig information.
Hur då? Har du bevis för det, senaste rappen visade att det inte fanns några bevis. Menar du att de sitter på bevisen och väntar in bättre läge
Citera
2018-02-22, 12:15
Medlem
Q har uppmärksammat att vi skulle se upp för false flags. Tycker att det är tråkigt att ni inte diskuterar tillräckligt mycket om skol skjutningen. Här får ni lite uppdateringar.

Flera personer som sticker ut i media som säger sig varit med om skolskjutningen har visat sig vara " Crisis actors " samt att en son till en fd fbi agent har varit i framkanten.

David Hogg, son till en fbi agent och crisis actor. Lägger till lite länkar.

https://twitter.com/Prayzster/status/966170264471068672

https://twitter.com/Lastonein66/status/966499253626417152

Han har tidigare varit med om andra inslag där det har hänt något.

Jag tror syftet är att dom vill påskynda att avväpna alla civila innan den stora stormen kommer, skolskjutningarna/masskjutningarna sker allt för frekvent just nu att det skulle kunna lämnas åt slumpen anser jag.

Är jag ute i fel spår så får någon gärna rätta till mig.
Citera
2018-02-22, 13:38
Medlem
Citat:
Så samma ursäkt som folk i tråden gav om varför massmedia inte skulle skriva om att Soros, Obama och Clinton skulle vara på Gitmo vilket visade sig inte stämma alls. Det finns en plikt att visselblåsa men det gjorde inte militären här. Istället tog de samma sida som en politisk motståndare.

Det här handlar om sekretessbelagd information. Massmedia kan utan problem skriva om att militären gav Trump denna information men de får inte skriva om vad informationen var (sekretessbelagd). Problem solved! Så din anledning håller inte alls. Dessutom skulle utredningen om detta vara topphemlig, så ja massmedia skulle visst kunna skriva om detta.

Massmedia får väl inte ta del av sekretesdbelagd information. De är ju vanligt folk.
Citera
2018-02-22, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hbphys
Massmedia får väl inte ta del av sekretessbelagd information. De är ju vanligt folk.

Exakt, så de kommer inte har några problem att skriva om att militären gav Trump sekretessbelagd information!
Citera
2018-02-22, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Då deep state med Clintons i spetsen totalt kontrollerar och styr MSM tror jag knappast att de skulle skriva något sådant och Obama eller Clinton.

Jaha, så trots att Donald Trump är president så är det Clinton och Obama som bestämmer?
Det måste kännas tungt.

Make Deep State Great Again.
Citera
2018-02-22, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlms-undre
Q har uppmärksammat att vi skulle se upp för false flags. Tycker att det är tråkigt att ni inte diskuterar tillräckligt mycket om skol skjutningen. Här får ni lite uppdateringar.

Flera personer som sticker ut i media som säger sig varit med om skolskjutningen har visat sig vara " Crisis actors " samt att en son till en fd fbi agent har varit i framkanten.

Jag tror syftet är att dom vill påskynda att avväpna alla civila innan den stora stormen kommer, skolskjutningarna/masskjutningarna sker allt för frekvent just nu att det skulle kunna lämnas åt slumpen anser jag.

Är jag ute i fel spår så får någon gärna rätta till mig.

Jag undrar hur man gör för att avväpna alla civila i USA, är det något som är viktigt för amerikaner är det väl deras vapen.
Vapen verkar vara viktigare än barn ibland.
Citera
2018-02-22, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Jag undrar hur man gör för att avväpna alla civila i USA, är det något som är viktigt för amerikaner är det väl deras vapen.
Vapen verkar vara viktigare än barn ibland.

Vad jag tror helt ärligt med tanke på alla dessa mass skjutningar och skolskjutningar är väl att deep state på något sätt och vis är delaktiga i dessa stora mass skjutningar för att pusha agendan mot att bevisa vilket stort problem det är med vapenlagarna. Amerikanerna är som du säger väldigt måna om sina vapen och vill givetvis behålla detta. Det blir jävligt svårt att krossa civila när dom sitter på sina AR-15 minst sagt. Det finns en bild som förklarar det hela bättre, den går ut på att det var ett visst land som uppmuntrades att ta bort så många vapen som det gick ifrån civila, kort därefter så var det någon form av massaker, hittar inte bilden nu. Vi kan nöja oss med uttalandet ifrån hitler istället så att ni fattar vinkeln...

https://twitter.com/ZebulonEly1/status/966643084657397763
Citera
2018-02-22, 17:04
Medlem
Citat:
Exakt, så de kommer inte har några problem att skriva om att militären gav Trump sekretessbelagd information!

Om det är så att informationen från militären är besvärande för dessa skribenter och media då?

Säg att informationen visar hur massmedia sprider desinformation, skulle de skriva om det då? Eller skulle de låtsas som den inte finns?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in