2018-02-01, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Bilen såg inte ut att ha en automatiserad förare, speciellt inte då vi vet att Scania är de enda som just nu testar det med lastbilar..mem om du kan bevisa att sopbilen hade ett automatiskt kösystem så välkomnar jag detta

Automatiserad förare?
Dagens bilar är fullproppade med elektronik som som känner av och styr en hel del
Citera
2018-02-01, 13:47
Medlem
BushwickBills avatar
Hur får du ens ihop logiken? Bara för att du inte förstår Q och tycker det är ospecifikt kan du inte avfärda andras teorier som bygger på det han skriver, det är inte intellektuellt hederligt, din oförmåga att förstå är inget giltigt motbevis. Det vore en sak om det fanns tusentals olika förslag på vad han kan tänkas mena med vissa poster men det gör det ju inte. Varför tror du jag tjatat om 8ch för? När Q skriver något går det till ungefär såhär;Q postar ett inlägg->anon gräver->anon lägger fram förslag->opposition mot lagt förslag->om tillräckligt väl underbyggt så accepteras teorin->teorin förs upp på i sammanställning->om någon hittar något som inte verkar stämma förkastas den och tas ner. Har har du en teori som accepterats, HITTILLS, och som du alltså anser vara i klass med Nosferatu(Jag antar att du menar Nostradamus?!?!?):

Det vore en sak om du valde att attackera innehållet med det gör du ju inte. Ta tag i någon av alla tusen teorier som presenterats och förklara varför det är orimligt. Ditt patetiska försök idag får du nog acceptera som förkastat.
Senast redigerad av BushwickBill 2018-02-01 kl. 13:49.
Citera
2018-02-01, 13:53
Medlem
[quote=BushwickBill|63095238]Här är alla Q-inlägg relaterade till RR=Rod Rosenstein i kronologisk ordning där nyaste är längst ner:

Ja, det känns väldigt naturligt att Trump vill bli kvitt Rosenstein och Mueller , för att kunna stoppa utredningen om Trumps kopplingar till Ryssland .
Trump vill inte bli granskad , han har förmodligen en del skumma affärer som inte tål någon kritisk granskning.
Citera
2018-02-01, 13:58
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Automatiserad förare?
Dagens bilar är fullproppade med elektronik som som känner av och styr en hel del

Ja men det hindrar inte föraren från att inte köra någonstans.

Automatisk förare skulle däremot kunna göra detta
Citera
2018-02-01, 16:02
Medlem
För fan Trump, släpp memot nudå!

Jag tror aldrig någonsin jag sett så mycket fram emot att läsa 4 sidor som en politiker skrivit😊.
Citera
2018-02-01, 16:39
Medlem
Tror att många kommer bli besvikna på memot om/när det släpps. En del halvspektakulära indicier etc visst men, ifall vi tror på Trumps / Qs narrativ, så tror jag ändå att vi kommer få vänta många månader eller kanske något år innan vidden av det hela (eventuellt) uppdagas.

Jag tror att man vet för mycket om hur människor reagerar på omvälvande nyheter för att kasta upp det allra farligaste i ansiktet på dem. Det måste ske metodiskt och övertid. "Memot" är antagligen av typen "Demokraterna är ena riktigt fula fiskar" men den som tror att vi kommer börja snacka Pizzagate/satanism/UFO:n/etc blir nog besviken, åtminstone i det här skedet.
Citera
2018-02-01, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chepo
Tror att många kommer bli besvikna på memot om/när det släpps. En del halvspektakulära indicier etc visst men, ifall vi tror på Trumps / Qs narrativ, så tror jag ändå att vi kommer få vänta många månader eller kanske något år innan vidden av det hela (eventuellt) uppdagas.

Jag tror att man vet för mycket om hur människor reagerar på omvälvande nyheter för att kasta upp det allra farligaste i ansiktet på dem. Det måste ske metodiskt och övertid. "Memot" är antagligen av typen "Demokraterna är ena riktigt fula fiskar" men den som tror att vi kommer börja snacka Pizzagate/satanism/UFO:n/etc blir nog besviken, åtminstone i det här skedet.

Ingen tror att memot handlar om UFO, eller pizzagate, utan om att man gynnat en kandidat framför en annan på ett otillbörligt sätt.

Det andra kommer så småningom😊
Citera
2018-02-01, 17:21
Medlem
Citat:

Håller med om att många förväntar sig alldeles för mycket för de här. Vad jag tror så handlar det om att det så kallade spåret med ryssland är falskt, något som i princip alla redan vetat i ett år.

Däremot tror jag mer och mer småsaker kommer dyka upp, sådant som händer i det "tysta" (media kniper)
Citera
2018-02-01, 18:02
Medlem
Flor-Idas avatar
Nu händer det grejer!

Alla rep. har förts till en skyddad bunker och Trump ska hålla tal om 30 min, kl 18.30 svensk tid.

Missa inte detta historiska ögonblick! (första steget)

Ses på youtube, sök Fox News Live.
Senast redigerad av Flor-Ida 2018-02-01 kl. 18:04.
Citera
2018-02-01, 19:32
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nu händer det grejer!

Alla rep. har förts till en skyddad bunker och Trump ska hålla tal om 30 min, kl 18.30 svensk tid.

Inget om Memo 😠
Citera
2018-02-01, 19:36
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nu händer det grejer!

Bra tal som vanligt, nya policyn "right to try" är genialisk.

Kommer ni ihåg Q:s 7/10? Kommer inte ihåg exakt invilket sammanhang Trump nämnde det i men han sade det i alla fall.

Vart har du läst om bunkern?
Citera
2018-02-01, 20:16
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Ingen tror att memot handlar om UFO, eller pizzagate, utan om att man gynnat en kandidat framför en annan på ett otillbörligt sätt.

Det andra kommer så småningom😊

Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Håller med om att många förväntar sig alldeles för mycket för de här. Vad jag tror så handlar det om att det så kallade spåret med ryssland är falskt, något som i princip alla redan vetat i ett år.

Däremot tror jag mer och mer småsaker kommer dyka upp, sådant som händer i det "tysta" (media kniper)

Har man följt Q eller Amerikansk alternativmedia kommer man självklart inte bli särskild förvånad över att FBI och DOJ konspirerat för att få rätt att övervaka Trump. Den springande punkten enligt mig är om det finns någonting i memot som kopplar ihop dossiern med DNC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in