Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Ja självklart. Man kan bli våldtagen av nån som är äcklig, det kan var skönt, och det kan vara en kul grej. Allt kring sex behöver inte vara så hysteriskt.
Här har jag postat en video på mig,
(FB) Kan män finna en 35 åring attraktivare än en yngre tjej? Händer det? jag kan göra en video om våldtäkt senare ikväll.
1) Det är bara för att ni drar upp extrema exempel. Om vi håller oss till det som är normal-fallet alltså nån som blir påsatt på fyllan, nån som testar flera killar och ångrar sig, lite tafs på en krog, såna saker. Det är inget att bråka om right?
2) Men det är inte okay för kvinnor att säga det. Titta på hur ni reagerar på mig.
Alltså herre min skapare, var ska man börja ens?
Tafs på krogen eller att en kvinna först säger ja sen
ångrar sig är
inte våldtäkt. Att nån förgriper sig på dig utan ditt samtycke -
det är våldtäkt. Har du svårt att förstå?
Du kan göra _vad fan_ du vill på din fritid. Men kom inte och säg att alla, eller ens en
majoritet av kvinnor vill bli våldtagna. Du är en mycket störd individ och det är så fruktansvärt respektlöst mot människor som har fått sina liv förstörda p g a våldtäkt. Får även en stark känsla av att du har asperger. Kan det stämma?
Tycker mer synd om dig efter att ha sett videon. Det är rätt tydligt att något inte är helt rätt i skallen på dig och du borde iallafall bege dig till en psykolog. Det hade bara gjort dig väl.