Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Det är det bästa sexet för kvinnor som inte blir dominerade. Om man blir dominerad så är sexet bättre än våldtäkt.
Fast våldtäkt och sex är ju samma sak. Våldtäkt innebär en större njutning eftersom det innebär att kvinnan tvingas till att ha sex. Du säger emot dig själv igen.
Citat:
Hur vet du det? Varför skulle en kvinna vara rädd för en man som våldtar henne? Varför skulle hon itne tycka att det var upphetsande?
Är det inte uppenbart? Nej visst. Du har glömt bort att Elin Krantz mördades. Du har glömt att kvinnorna i Indien misshandlades grovt och fick metallrör uppkörda i underlivet. Du har glömt alla de kvinnor som blivit våldtagna både fram och bak och misshandlats grovt eller mördats. Du väljer att inte se dem. I din värld existerar de inte. Rädslan består i att en människa tar sig friheter med dem och att de inte vet vilka friheter han kommer ta sig. Nöjer han sig med en våldtäkt eller kommer han strypa henne till döds? Kan du ens föreställa dig hur det är att kvävas långsamt till döds? Kan du tänka dig hur det är att få en kniv mot halsen och något äckel som väser "
ett ord och jag sticker kniven i halsen på dig". Tror du det är upphetsande i verkligheten? OM du tror det tycker jag du ska utsätta dig för det. Du lär ändra åsikt...
Har du möjligen sett
Soldier Blue om en indianmassaker i Sand Creek? Tror du kvinnorna i verklighetens massaker njöt när de först såg sina vänner och sina barn bli sönderskjutna, halshuggna och våldtagna samtidigt som soldater dansade omkring med deras avhuggna lemmar innan de slutligen fortsatte med våldtäkterna? Tror du de fantiserade om att få uppleva det?
Citat:
1) Våldtäkt är en form av sexuell dominans det är därför kvinnor betalar för våldtäkts-porr.
Fantasier.
Citat:
2) Men varför skulle man fantisera om våldtäkt samtidigt som man säger att våldtäkt är hemskt. Man kan inte vara för våldtäkt i fantasin men emot våldtäkt i verkligheten. För om man tänder på våldtäkt så tänder man på våldtäkt. Om man tänder på gay-sex så är man gay.
Fantasier rår man inte för. Du har fått det förklarat för dig i mängder med inlägg. Hur ska man få dig att förstå? Måste vi printa ut inläggen och spika fast dem i pannan på dig för att du ska förstå? En tidigare ex-flickvän tände på gayporr därför att det var snygga, vältränade killar som hade sex. Ville hon att jag skulle ha bögsex så hon kunde titta på för det? Nej det ville hon inte.
Citat:
3) Du kan inte bortförklara att 60% av kvinnorna fantiserar om att bli våldtagna med att "ingen vet sluta prata om det" jag är kvinna så jag vet precis vad det handlar om.
Jag är man, jag vet inte hur alla män tänker. Du är kvinna (eller nåt), du vet inte hur alla kvinnor tänker. Skaffa dig lite ödmjukhet och sluta påstå att du vet och kan allt. Det går inte ihop med "
jag är dum i huvudet".
Varför hatar du kvinnor?
Blir du ledsen om du får veta att din son har våldtagit en flicka och att hennes föräldrar/äldre syskon vill döda din son som hämnd?
Blir du sur ifall din man går över och våldtar grannfrun, blir smittad med en könssjukdom och sen smittar dig nästa gång han sätter på dig?
Vad sägs om din man får lust att experimentera och väljer att strypa dig tills du blir medvetslös innan han knullar dig i röven tills du börjar blöda? Skulle du uppskatta det? Det är ju dominant sex á la våldtäkt och våldtäkt är det bästa man kan råka ut för. I din värld ska jag tillägga.