2018-01-28, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choopchoop
Jo, men skulle kul att veta... hon känns rätt svagbegåvad.

Säg inte det.
Det är inte vemsomhelst som kan vinna Biggest Loser VIP.
Jag kan det inte..
Citera
2018-01-28, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Säg inte det.
Det är inte vemsomhelst som kan vinna Biggest Loser VIP.
Jag kan det inte..

Nä det kräver ju att man är gravt överviktig.
Det har dock inget med IQ att göra.
Citera
2018-01-28, 18:37
Medlem
Det finns så många frågor. Vet inte ens var jag ska börja.
Hon lyckades ju få till de där berömda ögonbrynen ganska hyfsat ett par dagar. Men nu ser de ju ut som att en tvååring med tuschpenna har ritat dit dem.
Och hur kan hon inte se att det ser ut som sminklådan har exploderat i ansiktet på henne? Finns det ingen gräns för hur mycket makeup det är anständigt att måla på?
De här märkliga liven i bilen där hon bara sitter tyst. Vad är syftet? Vad vill hon?
När jag var tolv-tretton år tyckte jag också att det var jätteroligt att låtsassjunga till musik. Fast jag växte ifrån det. Jag får pinsamhetsrysningar när hon glider runt och mimar till konstiga låtar.
Var är de maniska inläggen om superminikeso och den såååå hälsosamma maten?
Egentligen borde jag ju inte lägga tid på att se efter varje dag vad som avhandlas i den här tråden. Men det är ju som en daglig rutin nu, en ständigt pågående trafikolycka som det inte går att låta bli att titta på.
Förut var hon ju hysterisk på att påpeka att hon minsann jobbade varje dag, hon jobbade mer än de flesta, hon jobbade ju i stort sett från morgon till kväll. Kan någon bekräfta det? I min värld hinner man då inte ha livesändningar i timtal och hinna kolla varenda kommentar överallt ifall någon har förtjänat en blockning.
"Selektiv" i fråga om vilka jobb hon ska ta...
Jösses.
Citera
2018-01-28, 19:14
Medlem
Intressant att Richard Herrey som nyligen gick med i moderaterna och vill ställa upp i riksdagsvalet bjuder hem Anna med barn till sin frus 50-årsfest. Så Richard Herrey tycker att Anna Book är någon han vill ha som vän med sin flera gånger dömd son för våldtäkt mot barn.
Citera
2018-01-28, 19:20
Medlem
Vilket jävla gäng som Richard Herrey bjöd in till fruns 50 års fest. Om man tittar på fruns instagram marieherrey så ser man en bild på My, Anna, Kin och Anki Bagger tillsamman med Marie Herrey. Fy farao vad Anna ser hemsk ut med sina vita tänder. Ingen bild på Roberto.
Citera
2018-01-28, 19:42
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Vilket jävla gäng som Richard Herrey bjöd in till fruns 50 års fest. Om man tittar på fruns instagram marieherrey så ser man en bild på My, Anna, Kin och Anki Bagger tillsamman med Marie Herrey. Fy farao vad Anna ser hemsk ut med sina vita tänder. Ingen bild på Roberto.

Roberto kanske stod utanför och vaktade kalaset
Skämt å sido, visst skulle hon titta på någon ny lägenhet eller läste jag fel i någons kommentar?
Citera
2018-01-28, 20:00
Medlem
Boopidoos avatar
OK - please ni som har tillgång till Bookens IG. Skriver hon något om att hon och Halmpyntet varit hos Fru Herrey?
Citera
2018-01-28, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
OK - please ni som har tillgång till Bookens IG. Skriver hon något om att hon och Halmpyntet varit hos Fru Herrey?

Nope. Inte ett ord. En bild på fönstret idag (snarlik den på hemnet) och någon klafsig matbild som ska föreställa hennes helt egengjorda "torskkakor". Oerhört tråkiga bilder senaste veckan.
Citera
2018-01-28, 20:57
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Nope. Inte ett ord. En bild på fönstret idag (snarlik den på hemnet) och någon klafsig matbild som ska föreställa hennes helt egengjorda "torskkakor". Oerhört tråkiga bilder senaste veckan.

Nä meeeen - Är hon sjuk?
Kan inte vara möjligt att hon inte berättar att hon träffat "kändisar" ?!
Men Herreyarna kanske tycker att tre domar för sexualbrott inte är något att bry sig om?
Citera
2018-01-28, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Nä meeeen - Är hon sjuk?
Kan inte vara möjligt att hon inte berättar att hon träffat "kändisar" ?!
Men Herreyarna kanske tycker att tre domar för sexualbrott inte är något att bry sig om?

Jo då hon har lagt ut en film idag om kalas hos Kin Hermansson och hur hon fick stressa för att gå på Rickard Herreys frus kalas.
Citera
2018-01-28, 21:34
Medlem
Citat:
Jo då hon har lagt ut en film idag om kalas hos Kin Hermansson och hur hon fick stressa för att gå på Rickard Herreys frus kalas.

En live? Jag hittade ingen film nyss, måste in och kolla igen!
Citera
2018-01-28, 21:46
Medlem
Citat:

Intressant att de tidigare såååå tajta väninnorna My & Anna hamnade på samma fest. Lite tryckt stämning då kanske? 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in