2018-01-27, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lulle333
Se pkt 9 om psykopaten (norska)

https://www.tengel.no/forskjellen-pa-psykopat-og-narsissist/

Stämmer mycket bra.
Citera
2018-01-27, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Sågen och flera (!) vässade skruvmejslar är knappast sånt som man behöver i en ubåt, och varje verktyg och resten av grunkorna kan ju jämföras med kroppsskadorna, så PM torskar i vilket fall som helst.

Fibrer från hans snören sitter kvar i huden, och även om kroppen är förstörd av vatten och förruttnad, kan man detaljundersöka skador.

Och har Madsen tappat besinningen och huggit med full kraft, högg han nog i skelettet och gjorde gropar och jack, och eventuella skelettskador försvinner ju aldrig.

Offrets bäcken har nog småskador som kan jämföras med spetsarna på Madsens verktyg.
Ja o vi vet att hon hade ett blåmärke på torson, alltså levde hon när hon fick det. Det kan mycket väl finnas fler sådana på de andra kroppsdelarna, skador som bevisar att hon levde när hon fick dem. Usch man mår illa när man tänker på det, hur ska då inte hennes anhöriga må?
Citera
2018-01-27, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lulle333
Det ser trångt ut. Band han henne i stegen tro...

https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/tv2-dommer-om-raket-madsen-han-blev-irriteret-paa-mig/6776937

Exakt. Det har jag trott hela tiden.
Citera
2018-01-27, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Ja o vi vet att hon hade ett blåmärke på torson, alltså levde hon när hon fick det. Det kan mycket väl finnas fler sådana på de andra kroppsdelarna, skador som bevisar att hon levde när hon fick dem. Usch man mår illa när man tänker på det, hur ska då inte hennes anhöriga må?

Ja. Själv har denna saken gjort att min ångest och depression sen längesen är tillbaka.
Då kan man ju undra om dom anhöriga orkar livet til slut 😓

(på trots av ångest klarar jag inte bli av med att läsa)
Citera
2018-01-27, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diva59

De kommer nog aldrig att återhämta sig. De ska sorgearbeta och också leva med vetskapen om offrets smärta och ångest.

Madsen har troligen slagit ut alla som var närmast Kim Wall. Såhär ser psykopatens livsstil ut. Skit samma om människor dör och går under, bara jag får min kick, tänker han.
Citera
2018-01-27, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman
Ja, fast då var det redan för sent för att säga att KW var ute i vattnet någonstans.
Kustbevakningen frågade väl omedelbart om KW var med honom... det hade inte sett bra ut om han ändrat sig när han kom i land: ”jo just det förresten.. Kim var med mig på ubåten minns jag nu...”
Redan på morgonen svarade han på anrop att "alla ombord mådde bra". Och sen var han ensam när han sänkte båten.

http://omni.se/ubaten-i-oresund-ar-hittad-alla-ombord-mar-bra/a/XVy2n
Citera
2018-01-27, 13:56
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Håller med allt du skriver. Jag tror dessutom att han räknade med att åka fast. Men att genomföra detta var så viktigt för honom att 20 år i fängelse är ett billigt pris. Många får betala massor för att få till sin dröm. Madsen kanske tycker det var värt.

Nja, hans plan var nog att hålla säg undan rettvisan, och det gick ju som smort. Det enda som sket säg var at han blev påkommen alldeles för tidigt. Då hadde han inget val.(han kunde försökt bluffa sig fri,men valde istället att senka sitt kärleksnäste) "The rest is history". Duktiga poliser satte stopp för en kommande massmördare.
Citera
2018-01-27, 13:57
Medlem
https://ekstrabladet.dk/112/redningshelikoptere-leder-efter-ubaad-i-dansk-farvand/6774426

OPDATERING KLOKKEN 10.45: Ubåden er heldigvis fundet sejlende i Køge Bugt. Alle er i live, og båden ventes tilbage i havn fredag eftermiddag.
Hans uttalande om att alla var i livet, och sen dyka upp ensam med en helt annan historia - att hon var avsläppt - var ju inte så smart. Redan där drog nog polisen åt sig öronen, och med tanke på synliga blodstänk i ansiktet är det inte konstigt att han fick skjuts med målad bil rätt in till tekniska .
Senast redigerad av Picasso2 2018-01-27 kl. 14:00.
Citera
2018-01-27, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Exakt. Det har jag trott hela tiden.
Jag också, han vill se smärtorna avspegla sig i ögonen och ansiktsdrag samt visa saker han skall använda. Fy fan!!! Rena jävla krigstortyren. Må han ruttna!!!
Citera
2018-01-27, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Jag också, han vill se smärtorna avspegla sig i ögonen och ansiktsdrag samt visa saker han skall använda. Fy fan!!! Rena jävla krigstortyren. Må han ruttna!!!
Herregud. Bunden vid stegen? Medan han torterade henne? Trodde inte det kunde bli värre men.... Vilken sjuk fantasi han gått och burit på, och förverkligat. Låt honom aldrig slippa ut.
Citera
2018-01-27, 16:29
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Jag har läst någonstans att D...re var man tidigare. Hittar det inte nu. Någon som vet? Hon/Han har lite för manliga drag i mitt tycke för att vara 100% kvinna.
Men rösten är ju en ljus kvinnoröst. Hur förklarar ni det? Självklart är Deidre en kvinna. Troligtvis inte en skandinavisk kvinna av dragen att döma. Holländska? Ett tidigare förslag här i tråden om jag inte missminner mig.
Citera
2018-01-27, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Herregud. Bunden vid stegen? Medan han torterade henne? Trodde inte det kunde bli värre men.... Vilken sjuk fantasi han gått och burit på, och förverkligat. Låt honom aldrig slippa ut.

Bunden vid stegen, upphängd och torterad, är vad jag (vi) tror. Är ganska säker på att det kommer fram att det är så det ligger till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in