2018-01-24, 17:40
Medlem
Studsbolls avatar
Om Farsan Berrings mål med bilder och video var att få uppmärksamhet för sitt perversa levene har han lyckats. Hur många hade avnjutit synen av hans väl uttänjda röv om detta inte uppmärksammats på detta vis? Allt tyder på att han tänder på just denna typ av uppmärksamhet, så nu är vi alla del i att kåta upp gubben. Och skulle det skita sig med SVT kan han alltid börja delta professionellt i porrfilmer, det är inte alla förunnat att få in en jättedildo i röven och gilla det.
Citera
2018-01-24, 17:41
Medlem
J0RDGUBBEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nfl
Det som inte är moraliskt försvartbart är att han pga sin sexuella preferenser ska behöva hängas ut för något han gör på sin fritid. Okej om det var under arbetsttid då hade jag förstått.
Sen är de väl inte så att alla svenssons sitter o surfar på bögporr? Han har ju inte tvingat svenska folket att kolla på hans filmer?

Tycker moralpaniken idag är alldeles för stor! En vit man som inte skäms ska tryckas ned det är vad majoriteten av flashbackarna verkar tycka idag.

Jag har själv pratat med Jonas om detta långt innan någon desperat like-hora gjorde en tråd för att kunna njuta hur den blåser upp. Han skiter i om folk får reda på det.

Hans sexuella läggning har jag inga som helst anmärkningar mot. Att däremot springa runt och onanera på gymredskap i närheten av andra motionärer är ett vidrigt beteende och borde inte gå obemärkt förbi. Huruvida han är homo- eller hetrosexuell är i sammanhanget irrelevant.
Citera
2018-01-24, 17:43
Medlem
Dofternas avatar
Farsan Berra kanske kan ta en tjänst som utrikeskorre tills detta lägger sig, typ Mellanöstern kanske?
Citera
2018-01-24, 17:45
Medlem
Dissociatives avatar
Gjorde lite research och hittade allt detta, kunde inte gå in på TS länk då jag visst var tvungen att logga in på Tumblr, vilket jag inte har, men för er som vill se vad denna skumma snubbe har för sig..

https://assitswhatsfordinner.tumblr....-son-can-i-eat
Citera
2018-01-24, 17:45
Medlem
Anonymares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J0RDGUBBE
Hans sexuella läggning har jag inga som helst anmärkningar mot. Att däremot springa runt och onanera på gymredskap i närheten av andra motionärer är ett vidrigt beteende och borde inte gå obemärkt förbi. Huruvida han är homo- eller hetrosexuell är i sammanhanget irrelevant.

Precis. Vad folk med olika böjelser gör i det privata lägger jag mig inte i så länge det är lagligt. Men svina ner på offentliga gym (om det är så i detta fall och inte ett homogym där detta kanske är accepterat) är fan inte OK utan är att betrakta som vidrigt. Oavsett sexuell läggning.
Citera
2018-01-24, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskybizzy
Se till att rikta er vrede mot de kulturer som vill halshugga sådana som Jonas istället. Här i Sverige funkar en del av oss på detta sätt och passar det inte så får det vara! Han har varit lite klumpig som inte maskat ansiktet annars tycker jag inte att det är något att uppröras över. Han verkar inte vara någon PK-ryttare utan han står för sina böjelser och är pang på rödbetan. Tycker han är en riktig FB-hjälte som sagt. Risken att halka på en spermafläck är minimal jämfört med att bli berikad av random galning på gatan
Men lägg av 100 gånger! Det är inte OK att fläka upp sig så på filmer eller bilder!
Han måste ha ha sjukt stort fel i huvudet eftersom han jobbar offentligt också, på TV. Detta slutar inte bra, och allt tack vare himself, nuff said.!
Citera
2018-01-24, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiihoo
Hallå.. Vem har gått till Aftonbladet med detta? 😂 eller är det aftonbladet som sökt infon här? 🙈

Ja media borde ju rensa upp bland sina egna om man nu har moralpanik. Det finns ju narkotikadömda journalister som arbetar inom media. De är nog ett större problem än någon kåt gubbe med stånd, som inte verkar ha blottat sig utan bara fotograferat sig själv.

Han gick över gränsen när han stänkte på redskapen, helt enkelt av hygieniska skäl. Annars kunde jag inte bry mig.

Men är han en hjälte som någon skrev: NEJ. Det hela är lite tragiskt men det är hans liv och så länge han inte skadar någon annan eller begår något brottsligt får han väl fortsätta dra i staken. Bara han inte blottar sig för andra.
Citera
2018-01-24, 17:48
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Män sitter i denna tråden och kollar på hur en man leker med diverse sex leksaker och sedan sitter och skvallrar o fnissar som ett gäng små flickor.

Så nej dina åsikter passar dagens samhälle, där män ska bete sig som små flickor och så fort de blir lite naket ska censur komma.

Så trött på pk skiten!

Jag fnissar inte som en småflicka. Jag såg ut som du gör på min avatar när jag asgarvade åt hans insmorda brunöga och dieseldildon som skulle in.

Jag är ingen förespråkare av censur alls men när man gör underhållning eller något estetiskt är man inte garanterad de reaktioner man vill ha. Metallica & Lou Reed gjorde en skiva ihop som är en hög med skit och det var de flestas reaktion även om de själva tyckte den var stor konst och ett statment om... nånting... typ.

Porr är inget undantag, folk kommer reagera på alla möjliga sätt. Var det enligt dig som Jonas gjorde porr som ett långfinger åt samhället? Ja, jag tror han lyckats visa att han gör som han vill och är en fri karl. Men är man gäst på en servering, gym eller butik så finns det regler att förhålla sig till. Man onanerar inte ut kroppsvätskor på inventarierna (eller helst inte alls). Blir man påkommen har ägaren rätt att porta en och kanske skickar en räkning för städning.

Den spelar liksom ingen roll om det är en heterofil eller ett homo som gör det. Är man så jävla dum att man spelar in sig själv och gör materialet åtkomligt kommer man få problem. Det är därför så mycket porr spelas in i studior och inte i riktiga klassrum, omklädningsrum eller slott, för det blir annars en konflikt mellan en kunds personliga frihet och vad näringsidkaren går med på och vill bli förknippad med. Normala människor förstår konsekvenserna (även amatörporrskådespelare).

Jonas problem är att hålla isär privat och offentlig miljö. Annars får väl de offentliga simhallarna inte bara ha separata tider för burqakärringar utan även för runkisar.
Senast redigerad av Ratad 2018-01-24 kl. 17:58.
Citera
2018-01-24, 17:50
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Personen i fråga har inte gjort något fel. Ska alla som knullar hängas ut nu för tiden? Ts vill bara få fame för att hänga ut en oskyldig person.

Jonas om du läser detta hoppas du inte slutar streama!

Citat:
Tror knappast dina åsikter behöver dammas av då de är dessa åsikter som samhället går emot. Inget ska vara privat, allt ska hängas ut. Uthängen sker i egensyfte för att känna att något man gör betyder något och lockar till läsare. (Skvaller)

Män sitter i denna tråden och kollar på hur en man leker med diverse sex leksaker och sedan sitter och skvallrar o fnissar som ett gäng små flickor.

Så nej dina åsikter passar dagens samhälle, där män ska bete sig som små flickor och så fort de blir lite naket ska censur komma.

Så trött på pk skiten!

Det är ju du som förvanskar det som hänt. Här har vi en runkande homogay som sprutar ned utrustningen i motionslokalen. Det är väl bra att det uppmärksammas? Tycker du att det är fräscht och att allmänheten bör tåla detta?
Den märkliga här är du som ursäktar beteendet. För min del får Berring gärna vara en karikatyr ur Onkel Kånkel men håll det inom hemmet och belasta inte övriga medborgare med sina perversioner. Det är brukligt att visa hänsyn mot sina medmänniskor. Hela landet är ingen bögklubb!
Citera
2018-01-24, 17:51
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Men lägg av 100 gånger! Det är inte OK att fläka upp sig så på filmer eller bilder!
Han måste ha ha sjukt stort fel i huvudet eftersom han jobbar offentligt också, på TV. Detta slutar inte bra, och allt tack vare himself, nuff said.!

Vadå lägg av? Det är väl inte så att han trycker upp kuken i ansiktet på dig utan du får söka dig till dessa forum om du är nyfiken.

Återigen, risken att halka på en spermafläck är minimal jämfört med att bli berikad av random snubbe på gatan.
Citera
2018-01-24, 17:51
Medlem
PiusXIIIs avatar
Undrar vad han har gjort i TV-studion?
Citera
2018-01-24, 17:52
Medlem
Haha, tycker nästan det är kul att se alla homofober och garderobsbögar fullständigt gå i taket, inte så mycket över dom ganska vidriga saker han gjort på offentliga platser, utan för det faktum att han homosexuell..
" RUNKA HAR VÄL ALLA GJORT! MEN VISST FAN KNULLAR MAN VÄL ÄNDÅ BRUDAR MANNEN... man är ju inte bög."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in