Citat:
Ursprungligen postat av
Nfl
Män sitter i denna tråden och kollar på hur en man leker med diverse sex leksaker och sedan sitter och skvallrar o fnissar som ett gäng små flickor.
Så nej dina åsikter passar dagens samhälle, där män ska bete sig som små flickor och så fort de blir lite naket ska censur komma.
Så trött på pk skiten!
Jag fnissar inte som en småflicka. Jag såg ut som du gör på min avatar när jag asgarvade åt hans insmorda brunöga och dieseldildon som skulle in.
Jag är ingen förespråkare av censur alls men när man gör underhållning eller något estetiskt är man inte garanterad de reaktioner man vill ha. Metallica & Lou Reed gjorde en skiva ihop som är en hög med skit och det var de flestas reaktion även om de själva tyckte den var stor konst och ett statment om... nånting... typ.
Porr är inget undantag, folk kommer reagera på alla möjliga sätt. Var det enligt dig som Jonas gjorde porr som ett långfinger åt samhället? Ja, jag tror han lyckats visa att han gör som han vill och är en fri karl. Men är man gäst på en servering, gym eller butik så finns det regler att förhålla sig till. Man onanerar inte ut kroppsvätskor på inventarierna (eller helst inte alls). Blir man påkommen har ägaren rätt att porta en och kanske skickar en räkning för städning.
Den spelar liksom ingen roll om det är en heterofil eller ett homo som gör det. Är man så jävla dum att man spelar in sig själv och gör materialet åtkomligt kommer man få problem. Det är därför så mycket porr spelas in i studior och inte i riktiga klassrum, omklädningsrum eller slott, för det blir annars en konflikt mellan en kunds personliga frihet och vad näringsidkaren går med på och vill bli förknippad med. Normala människor förstår konsekvenserna (även amatörporrskådespelare).
Jonas problem är att hålla isär privat och offentlig miljö. Annars får väl de offentliga simhallarna inte bara ha separata tider för burqakärringar utan även för runkisar.