2018-01-24, 20:09
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamedPanda
Finns det inga klipp när han sitter i tv-rutan? Har sökt på youtube men hittar inga inslag eller reportage med honom.

Kolla SVT Play, sök upp lokala nyhetssändningar Västerbotten.

Edit: https://www.svtplay.se/lokala-nyheter-vasterbotten
Citera
2018-01-24, 20:10
Medlem
Detvarenolyckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamedPanda
Finns det inga klipp när han sitter i tv-rutan? Har sökt på youtube men hittar inga inslag eller reportage med honom.
Här exempelvis, lokalnyheter från i måndags.
https://www.svtplay.se/video/1674402...=auto&tab=2018
Citera
2018-01-24, 20:10
Medlem
SVT:s värdegrund: Knulla ingen i röven.

JB: jag knullar bara privat i röven.

SVT: Ok... men då har vi en plats för dig i cykelverkstan. Lycka till.

Och va fan vill jag ha sagt med detta? jo det kanske inte är så lätt att bli av med folk.
Citera
2018-01-24, 20:11
Medlem
Är det bara jag som inser att Jonas är en fantastisk tillgång för SVT? Tittarsiffrorna skulle explodera om han fick fria händer och ett egey skojprogram lite Hipp Hipp så där. Tom invandrarna skulle ju börja skruva ner parabolerna och titta på Svensk TV. Killen är ett geni. Kanske tom SVTs räddning.

Killen skulle kunna ordna fester, tänk er en fest med JB och SD-fyllot i moskva om raglade runt med tre promille och död kuk och kände sig erotisk och bankade på kvinnors dörrar. Detta med tex Peter Apelgren som toastmaster och Alex "tjack" Bengtsson från Expo som kan sitta och orera sina dikter och hur nazisterna gömmer sig under allas sängar. På detta några killar från hipp hipp. Fan vilken kul fest. Anders Borg kan stövla in och göra proppellern mitt i alltihopa med coca-näsan. Ja vill också vara med. Alla skall vara skitfulla.

Vilket TV program det skulle bli. Fantastiskt
Citera
2018-01-24, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p0tatis
Kollat igenom svtgay? Kanske är nåt lokalt i Umeå som bara sänds där och inte läggs ut på nätet.
Kolla lokala nyheter Västerbotten.
Citera
2018-01-24, 20:13
Medlem
Douche-chills avatar
Trams som vanligt ifrån en massa pk-idioter.

Naturligtvis så skulle det hela kommit till SVT-ledningens kännedom även om det var straight porr som hade spelats in. Låt oss nu göra ett tankeexperiment att det var någon mer 'heteronormativ' som Mats Nyström på sporten som hade filmat sig själv när denne drog en runk och lämnade en sats sperma på en offentlig plats för att sedan lägga ut det för allmän beskådan. Tror ni att allmänheten skulle ha låtit bli att diskutera det då?

Tror ni verkligen att SVT-ledningen inte skulle ha informerats i sådana fall? Jag umgås med en hel del bögar i min vardag, men även jag inser i varje fall en sak - att ni och andra pekåistas knappast skulle vara så förlåtande om det var en straight svensk träbock som hade gjort det.

Gå runt och lägga satser på ett offentligt gym! Kan det finnas något mer 'microaggressivt' 'mansplainande'?
Citera
2018-01-24, 20:15
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
De flesta tycks ha problem med hans sexuella läggning. Om vi ska diskutera det lämpliga i hans agerande så är det givetvis hans förehavanden på gymmet som gör honom olämplig att arbeta på SVT - inte hans läggning.

Om filmerna visat heterosexuell sex eller homosexuell borde förstås vara helt irrelevant, men visst döms han hårdare än en heterosexuell man skulle ha gjorts. Då kan jag lova att det skulle ha kommit uppskattande kommentarer om hans filmer och bedömning av kvinnans utseende mm. Kvinnoförnedrande porrfilm är en svensk nationalsport.
Och jag som har uppfattat det precis tvärtom. Jag tycker det har haglat beröm över honom OCH hans beteende.
Själv anser jag att han får böga sig hur mycket han vill, men han ska inte göra det på allmän plats och inte besudla gym på det viset han gör.
Det är samma beteende som idioter gör när de ollar saker som de sedan gottar sig åt.
Hö hö.
Citera
2018-01-24, 20:16
Medlem
Landkrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picamagpie
SATS

Jag tror det fanns ett inbyggd skämt i det där med Sats...
Citera
2018-01-24, 20:18
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celtico
Han ser smått mongolaktig/Afghan ut från Umeå. Sameblod kanske?
Västgöte skrev ngn
Citera
2018-01-24, 20:19
Citat:
Ursprungligen postat av p0tatis
Kollat igenom svtgay? Kanske är nåt lokalt i Umeå som bara sänds där och inte läggs ut på nätet.

Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Kolla SVT Play, sök upp lokala nyhetssändningar Västerbotten.

Edit: https://www.svtplay.se/lokala-nyheter-vasterbotten
Tack så mycket! Aldrig sett honom i Tv så var tvungen att få ett perspektiv på vem han är utanför sina privata filmer.
Citera
2018-01-24, 20:20
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Västgöte skrev ngn
Inte fan är det jag. #metoo
Citera
2018-01-24, 20:22
Medlem
Studsbolls avatar
Tror inte ni förstår helheten. Killens problem är inte att han är en perverterad bög som gillar att stoppa upp jättedildos i röven och lägga ut filmen på nätet. Problemet var att han runkat runt på ett gym och sprutat ner redskapen och filmat tilltaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in