Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Hon hade gjort mycket oförsiktigt och naivt, och levde egentligen redan på övertid. Att hennes liv ändade just på Nautilus - och att Idi Amins son, i stället för att skicka sina gorillor att utplåna henne, fick skriva "R.I.P." på hennes Facebooksida - var nog bara en slump.
Skäms på dig. Vadå "övertid"? Är du så avundsjuk på denna människa att du tycker att det är berättigat att lägga tid på att förtala en avliden? Dessutom till förmån för en komplett knäppgök.
Det är många turister, och journalister, som exempelvis besökt anläggningen i Uganda. Knappast oförsiktigt eller naivt.
Du har nu i månad ut och månad in försökt driva tesen att KW får skylla sig själv, att hon var oförsiktig, naiv eller gud vet vad. Egentligen vet jag inte varför jag ens bryr mig om att svara då din människotyp ofta får energi av att få mothugg och du är nog ett "obotligt" case, vilket är mest tråkigt för dig själv, men i anständighetens namn är det inte mer än rätt att du blir synad från tid till annan.
Det är MÅNGA journalister/reportrar (vilket du borde veta) som dagligen ägnar sig åt betydligt med riskfyllda åtaganden än de Kim hade eller företog sig. Det är deras JOBB vilket de också accepterat och gladeligen genomför. Vilket vi ska vara ytterst tacksamma för.