2018-01-22, 22:43
Medlem
Haha hur vet du att medhjälparna kommer? Enklast är väl att mötas på en offentlig plats och alla får visa sina händer alla som inte har ett ärr är välkomna
Citera
2018-01-22, 22:52
Medlem
Ngn som sitter med info hur polisen jobbar i nuläget?
Topsar man fortfarande i större omfattning?
Bearbetar alla tips som kommer in?
Hur hanterar man dessa individer som vägrat topsas?
GM lär ju knappast komma frivilligt....så hur gör man på dessa som vägrar?
Känns väl som GM kan finnas i den pärmen.....
Citera
2018-01-22, 23:03
Medlem
Topsas nog inte lika mycket längre men är nog en del på ett år oftast topsar dom flera i samma område
Citera
2018-01-22, 23:05
Medlem
Dom som vägrar tittar dom väl närmare på om det är intressant
Citera
2018-01-22, 23:08
Medlem
Alla tips av intresse går dom väl vidare med resten hamnar väl i skräphögen
Citera
2018-01-22, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarjeppe
Håller på och letar för fullt på nätet har kollat veckans brott och hittar bara 2 avsnitt om dubbelmordet det ena är för gammalt för att pH ska kunna vara med från 2010 och det andra från 2015 tror jag nämns det inte heller så ska kolla igenom dom andra avsnitten. Är tittarfrågor har jag för mig då hon Camilla säger att det finns en som faktiskt har erkänt dom här morden och GW säger att han har dom sökt och han är avförd från utredningen

Tror hon syftar på en som har erkänt till polisen. Och med tanke på Pulver-Henkes ovilja att kontakta polisen för att topsas och bli kvitt tvivlen på att han är mördaren, så lär han inte ha erkänt till polisen.

Sen har jag svårt att se hur polisen ska ha kunnat lista ut Pulver-Henkes identitet.
Citera
2018-01-23, 01:26
Medlem
Han har ju erkänt här på Flashback det borde ju räcka för att bli misstänkt o topsad
Citera
2018-01-23, 13:03
Medlem
Tompa-123s avatar
Har tyvärr fått förhinder men kan skicka pm till någon av er som ska med om ett intressant namn. Ska ni träffa Staaf? Videokonferans kan funka för mig.
Citera
2018-01-23, 13:24
Medlem
Vilka är det som kommer ? Är någon lokal bokad ?
Citera
2018-01-23, 13:43
Medlem
Ska vi boka konferansrummet på Scandic Linköping city?
Blir ju ingen större kostnad om vi blir ett gäng.
Så kan vi bjuda dit den gode Staaf också om han vill.

Detta ska lösas inte minst för dom anhöriga och för att GM inte ska komma undan och/eller begå nya brott.

ALLA som är intresserade utav dessa mord bör delta och bidra till att lösa detta!!
Citera
2018-01-23, 15:19
Medlem
Tompa-123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleCb
Ska vi boka konferansrummet på Scandic Linköping city?
Blir ju ingen större kostnad om vi blir ett gäng.
Så kan vi bjuda dit den gode Staaf också om han vill.

Detta ska lösas inte minst för dom anhöriga och för att GM inte ska komma undan och/eller begå nya brott.

ALLA som är intresserade utav dessa mord bör delta och bidra till att lösa detta!!

Om Staaf kommer då kommer jag. Har 19 mil att åka men är ändå värt den tiden om vi löser mordet. Hur många kommer? Vem hör av sig till Staaf och bokar konf rum isåfall?
Citera
2018-01-23, 15:48
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkeeee-
Kan vi hoppas på resultat denna gång? Då jag bor i staden och är bekant med en som till och med såg det hela hända (han trodde dock att det var någon form av gräl bara, och att pojken på marken var någon slags soppåse..) är jag oerhört angelägen att detta mord klaras upp..

Har din vän blivit kallad som vittne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in