2018-01-21, 23:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Bedöm själv. https://www.instagram.com/louthander/
Bedöm vad???

OM hon gått ner 20 kilo mellan bilderna är hon fortfarande inte vad som i dagligt tal skulle benämnas "smal" utan snarare kurvig ....

Och självklart finns det många som tyckte hon var mer sexig när hon var större än när hon gått ner i vikt ...

Sexig ligger alltid i betraktarens ögon, smal, norm, kurvig, mullig, satt, fet gör däremot inte det på samma sätt,,,
Citera
2018-01-21, 23:44
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Det är inte lätt att mura ihop en sån ugn i tidigare säsonger så har det varit någon som är bra på att mura som bara koncentrat sig på den och jobbat längre än alla andra och ändå blivit klara i sista sekunden med den.

Då jag själv jobbat som murare så tycker jag att det är en barnlek. Man såg ju i dagens program att murbruket var åt h-ete för blaskigt . Men det är mig nog den sorgligaste samlingen individer som någonsin vart med i farmen
Citera
2018-01-22, 00:33
Medlem
mr.demons avatar
Polski är ju mer svennig än den svennigaste svensken, så att säga. Och han kan ju inget. Polski folk ska ju vara bra på att bygga.
Citera
2018-01-22, 00:35
Medlem
Är det fem verkliga dagar mellan varje val eller en vecka? Rent tv-mässigt är det ju 5 avsnitt. Iofs innehåller söndagsavsnittet 2 dagar och natten i kämpestugan. Norsken sa dag 5 att det hade varit en ”ensam vecka”. Rocco kom dag 6?

I övrigt:

Dom tre ”ondaste”:

Kirsti, älskar eller hatar sina medmänniskor, perfekt för att splittra en grupp. Vilken hon delvis har gjort. Sektledare, som nån skrev.

Mulle - sjönk när han visade mobbarvibbar i veckan och körde med härskartekniker vid växthuset mot Dee, trots att han byggarkompetens verkar obefintlig, liksom hos övriga gruppen, utom Norsken i sitt torp.

Louise: troligen inte ond per se, men verkade labil. Kändes som en sån kvinna som kunde ligga bakom rubriker i kvällspressen som ”Kvinnan mördade sin kärleksrival”..

Och några ytterst märkliga personer:

Ann (Den rynkiga): Vem var hon? Var kom hon ifrån? Var hon på riktigt? Vad var hennes story? Hon lämnade många frågor och få svar på sin tid i farmen. Ingen dröm-svärmor.

Pawel: verkade vara en ”superfarmare” i början, men verkar nu synnerligen medioker på alla områden vad farmen anbelangar (fysik, uppdragskompetens, det sociala spelet, etc).

Gustaf: vad pysslar han med? Är han så arg i vanliga livet? Vad brinner han för? Är han nån form av aktivist som riktar sin ilska blint åt nåt håll. Eller är han en harmonisk tjomme som högpresterar inom nåt område, drar in deg, och lyssnar på hårdrock. Man vet aldrig.
Citera
2018-01-22, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Då jag själv jobbat som murare så tycker jag att det är en barnlek. Man såg ju i dagens program att murbruket var åt h-ete för blaskigt . Men det är mig nog den sorgligaste samlingen individer som någonsin vart med i farmen

Jag har aldrig murat men tyckte också att det var uppenbart för blött. Hade nog även försökt murat i en pyramidform snarare en "runt" som de försöker med.

Kohagen var ju också ett skämt, hur kan man vara så dum att man spikar dit plankorna på utsidan, dessutom ser det väldigt rangligt ut, tror inte stolparna sitter speciellt bra. Även om de som byggt hagen kanske missar "detaljen" med plankor på utsidan borde ju någon annan reagera kan man tycka... Dessutom vassa spikar på insidan..

Är ändå lite kul att se hur jäkla kassa de är på att bygga så det var lika bra att norrmannen hamnade på torpet. Är ju en fröjd att se honom bygga där, verkar dessutom vettig och har lite småroliga kommentarer. Helt klart min favorit tillsammans med Rocco!!
Citera
2018-01-22, 00:42
Medlem
Daniella känns mer som en person som hade passat i ett program med titeln "Ensam ung mamma" eller något i den stilen.

Hoppas på Rocco i Let´s dance.
Citera
2018-01-22, 01:14
Medlem
Ortmoss avatar
Så härligt att se Alexandra sopa mattan med lögnerskan Kirsi!
Det var skönt att idioten Gustav höll sig så passiv under veckofinalen. Jag visualiserade mig en fight i boxningsringen mellan honom och Paolo, hade varit fint att se.

Kirsi skrev i sitt brev att hon utsåg en arbetsmyra till storbonde, vem sjutton kan hon ha valt?!

För övrigt är Paolo Roberto en gry programledare, han borde få lite större plats i Farmen.
Citera
2018-01-22, 01:42
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortmos
Så härligt att se Alexandra sopa mattan med lögnerskan Kirsi!
Det var skönt att idioten Gustav höll sig så passiv under veckofinalen. Jag visualiserade mig en fight i boxningsringen mellan honom och Paolo, hade varit fint att se.

Kirsi skrev i sitt brev att hon utsåg en arbetsmyra till storbonde, vem sjutton kan hon ha valt?!

För övrigt är Paolo Roberto en gry programledare, han borde få lite större plats i Farmen.
Arbetsmyran måste vara Pawel.
Citera
2018-01-22, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Daniella känns mer som en person som hade passat i ett program med titeln "Ensam ung mamma" eller något i den stilen.

Hoppas på Rocco i Let´s dance.

Hennes kompost var det enda som var bra denna vecka.
Citera
2018-01-22, 06:24
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Hoppas på Rocco i Let´s dance

Lissna. Jeg kan hur man dans. Du bedoma fel. Om jag åker ut jag blir faktiskt lessen.
Citera
2018-01-22, 06:41
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Hennes kompost var det enda som var bra denna vecka.

Hon gjorde väl knappt något på den? Civilingenjören mätte allt åt henne, sen var resten av hennes gäng där och byggde och dabbade och grejer.
Tyckte personligen att den såg fördjävlig ut.
Citera
2018-01-22, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Hon gjorde väl knappt något på den? Civilingenjören mätte allt åt henne, sen var resten av hennes gäng där och byggde och dabbade och grejer.
Tyckte personligen att den såg fördjävlig ut.

Ändå kul att det behövdes en civilingenjör för att lyckas göra en kompost. Precis som dig är jag ju måttligt imponerad av resultatet. Det är ju inte direkt någon prestation att lyckas göra en kompost av lite grenar även om de andra misslyckats med sina uppdrag heller. För mig är det faktiskt obegripligt hur ett gäng vuxna människor kan göra sådana vedervärdiga byggen rakt igenom. Inte en endaste grej har ju sett okej ut. Dasset, växthuset, kohagen, röken... Hur kan ingen ens reagera på hur det ser ut.

Kanske kan skicka dit arga snickaren för att få lite fason på det hela.

Gustav var ju faktiskt okej detta avsnitt, han resonerar ju fortfarande märkligt men det gör ju hela bunten men ändå lite plus för att han lyckades "gräva ner stridsyxan"..

Kul att höra hur smarta de tycker de är när de har sina olika taktiker vid val av första/andrakämpe, storbonde mm. Det mest är väl rätt logiskt, man väljer den man vill ha ut till förstakämpe, förstakämpen (borde) välja den man har störst chans att slå ut. De får det att låta som värsta spiondramat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in