2018-01-17, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Vad har han gjort för något då ?

Statist i Efterlyst eller

mupparna skulle jag tippa på
Citera
2018-01-17, 22:21
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
mupparna skulle jag tippa på

Fucking lågt mannen att dissa ett kultprogram som Mupparna ba

Ey bruschan !!
Citera
2018-01-17, 22:24
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Gustav bor hemma med mamma !!!!

Vilken fucking jävla pajas mannen är .. 28 år

https://www.hitta.se/charlotte+anest...son/VdgMjZw-4v
Senast redigerad av MASSAGATTI 2018-01-17 kl. 22:30.
Citera
2018-01-17, 22:29
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Att kalla Gustav för skådespelare vore som att titulera mig som läkare för att jag satte ett plåster på min dotters knä

http://www.imdb.com/name/nm5284790/
Citera
2018-01-17, 22:32
Medlem
Citat:
Att kalla Gustav för skådespelare vore som att titulera mig som läkare för att jag satte ett plåster på min dotters knä

http://www.imdb.com/name/nm5284790/

ey bruschan gustav spelar fucking garys polare
Citera
2018-01-17, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ey bruschan gustav spelar fucking garys polare

Jag kände direkt igen honom från rollen som Garys polare i Kenny starfighter, trots att det var åtta år sedan. Vilken prestation han gjorde, förmodligen har han levt på pengarna från denna insats sedan dess. Bi-roller i svenska storbudgetfilmer brukar ju vara väldigt välbetalda och prestigefyllda. Har ju även gått en del rykten om att ha ska ta över huvudrollen efter DC i nya James Bond filmerna.

Vilket gäng denna säsong alltså, finns inte ens någon man kan heja på längre. Stella försöker ju i alla fall. Mitt hopp står till torpet. Ett annat hopp är att Wincent skäller ut deltagarna efter deras misserabla insatser och tar tillbaka både hästarna och hönsen som straff.
Citera
2018-01-17, 23:12
Lite googlande på Gustav Anestam ger vid handen att han var tillsammans med Marie Plosjö en gång i tiden minsann. Han var en rodnande 18-åring o hon över 30. Var det gangstastilen hon föll för? Han fick hänga på kändisfester och vara med på ett hörn på intervjuer en kort tid. Känns som att han peakade i livet där, stackarn, det var hans 15 min i rampljuset. Om nu inte hela Sverige faller för hans "fucking pajas"-konster.
Citera
2018-01-17, 23:13
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Gustav är ett sådant skämt "Mannen" "Fucking" "Jiddra" "Jävla"

Verkar som han har någon slags alfahane-komplex.
Största tomten ever.
Citera
2018-01-17, 23:15
Medlem
Hoppas inte det finns en enda person i denna tråd som gillar Gustav.

Gravt störd, säger "mannen och fucking" i vartannat ord minst (har kollat). Säger emot sig själv konstant och verkar tillhöra begåvningsreserven.

VILKEN JÄVLA IDIOT!!!
Citera
2018-01-17, 23:16
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
JP:s hackande på andra, t ex Daniella är alltså okej, men när någon säger ifrån så är andra hemska mot JP och hans känsliga själ .... eller vad menar du?

JP är en liten skvallerpojke som försöker smita från arbete och ställa sig in hos andra, genom att skapa antipatier för andra i gruppen ... Helt okej att någon säger ifrån till honom.
Såg du att han hackade på Daniella? De hade olika versioner av händelsen. Enligt JP var hon grinig o otrevlig mot honom. Vet du att det inte var så?
Citera
2018-01-17, 23:17
Medlem
Stella överraskar. Fina mänskliga sidor. Dock svårt för diverse operationer men fint sätt har hon. JP slö intrig men innerst inne godhjärtad tror jag. Mandel e va faan han heter e som menlös långfil. Lilltjejen helt jäkla osynlig profillös. Kirsi kaninkokerskavarning. Gustav har mindervärdskomplex. Börja gå in i folk. Va tufft skäggtomte.
Citera
2018-01-17, 23:18
Medlem
Citat:
Gustav bor hemma med mamma !!!!

Vilken fucking jävla pajas mannen är .. 28 år

https://www.hitta.se/charlotte+anest...son/VdgMjZw-4v
Hahahahahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera