2018-01-21, 23:01
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Underbart hur Daniella lyckas glida igenom program efter program utan att säga nånting.
Samma gäller även Alexandra som också lyckas glida med på en räkmacka, vad har hon bidragit med på gården?

ja hon har mindre tv tid än Krisi klarade i grinden mot Alexandra.
Citera
2018-01-21, 23:15
Medlem
orrecrists avatar
TV4 & produktions bolaget får verkligen alla deltagare att framstå som helt dumma i huvudet, dom måste ju ha fattat när dom ’castat’ deltagarna att det skulle bli typ såhär? Tycker nästan synd om deltagarna som nu sitter & ser detta, hade jag varit dom hade jag dragit täcket över huvudet.
Citera
2018-01-21, 23:17
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
En sådan i sängen hade fått snorren att slakna direkt
Hon påstår på sin Instagram att hon egentligen är smal och sexig men att hon hade ingått ett vad om att hon skulle klara av att gå upp 20 kg.
Så nu är hon smal igen.
Citera
2018-01-21, 23:18
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag fattar inte varför farmarna fick oxfilé och grejer, på slutet? Ska de få belöningar fast de skiter helt i uppdragen? Programmet förlorar sin idé.
Dom tyckte väl att det var synd att köttet dom köpt in skulle förstöras.
Citera
2018-01-21, 23:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
"När man ser det man har byggt med sina egna händer det är liksom shit det här är mitt barn[sic!]"

Hoppas innerligt att han är steril...

Instämmer - det tänkte jag också... och jag kan inte mura, men bättre jobb än det där hade jag gjort...
Citera
2018-01-21, 23:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Hon måste ju väga över 100 kilo, mycket fegt att välja den grenen

Vad gjorde hon under fysik-lektionerna?
Hon vann ju den fysiska grenen - så varför klaga på och börja babbla om hennes fysiklektioner ...

"Fegt" att välja den gren man tror sig ha bäst möjlighet i ... Jösses -- brukar du välja tävlingar där du vet att du skall förlora???

I så fall - varför???
Citera
2018-01-21, 23:22
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Ingen i gruppen KAN bygga. Det går inte att förvänta sig att de ska förstå hur de ska göra från ingenstans. De kommer inte klara ett uppdrag.
Nä just det produktionen hade antagligen tänkt att Norsken skulle stå för byggandet.
Men vi har ju redan sett i alla år när dom klarar dom flesta uppdragen perfekt så nu är det roligt att se när dom inte gör det.
Citera
2018-01-21, 23:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Hon påstår på sin Instagram att hon egentligen är smal och sexig men att hon hade ingått ett vad om att hon skulle klara av att gå upp 20 kg.
Så nu är hon smal igen.
Ok .. bär själv en del extra och kan lugnt säga att det krävs mer än 20 kilo bort på Alexandra innan hon blir smal ....

Sexig däremot .. det beror väl på vem som får bedöma det. Finns en hel del män/killar som tycker Alexandra är sexig just som hon är i Farmen och att en viktminskning skulle förta det...
Citera
2018-01-21, 23:26
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Är bondepraktikan uppeldad?
Tändpapper när huset brann?
Eller kommer den in senare?

Ska inte den vara Farmers motsvarighet till "Gröngölingarnas handbok" från Kalle Anka, boken där lösningar på praktiska problem finns?

Det verkar allt som om dom fortfarande har bondepraktikan men det har ju varit en del skandaler med den genom åren så dom nämner den inte längre men Mansoor Ashrati och nån mer sa ju att dom läst på till sent på kvällarna så.
Citera
2018-01-21, 23:28
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ok .. bär själv en del extra och kan lugnt säga att det krävs mer än 20 kilo bort på Alexandra innan hon blir smal ....

Sexig däremot .. det beror väl på vem som får bedöma det. Finns en hel del män/killar som tycker Alexandra är sexig just som hon är i Farmen och att en viktminskning skulle förta det...

Bedöm själv. https://www.instagram.com/louthander/
Citera
2018-01-21, 23:33
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Någon som vet vad Mulle suttit inne för?

Skällde ut Paolo Roberto på gymmet – fick plats på ”Farmen”
Robert ”Mulle” Dahlgren: ”Han stod som en fågelholk”

Mulle har suttit totalt 22 månader i fängelse. Han berättar själv att han dömts för narkotikabrott efter att ha missbrukat och sålt amfetamin.
– Jag blev häktad och dömd för narkotikabrott. Jag sålde mycket knark och var knarkade liksom.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...lats-pa-farmen
Citera
2018-01-21, 23:37
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
5 snubbar på farmen och inte en jävel är händig. Ugnen var helt klart det värsta jag någonsin sett.

Patetiskt

Det är inte lätt att mura ihop en sån ugn i tidigare säsonger så har det varit någon som är bra på att mura som bara koncentrat sig på den och jobbat längre än alla andra och ändå blivit klara i sista sekunden med den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in