2018-01-23, 01:35
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eiinnd
Jag är rätt nyfiken på hur många dagisbyggen som krävs för att Vincent ska flippa sönder.

Tror det krävs en del för att det ska rinna över för han men när det väl gör de
då skulle inte jag vilja stå i hans väg!! iaf inte utan Mannen som fucking backup..

Vad äckel JP tjötar om fjäska hela tiden, som det vore ett element, vatten eld och fjäsk
visst är man ju trevligare både i farmen & utan för farmen när det gynnar än sj men
det är inget men tjötar om & lutar på sitt neger-nylle och ler, Hatar fjollan

"Stella kolla nu ska jag lära dig hur man fjäskar laaadidaaa" 2 avsnitt senare
jag hatar folk som fjäskar" JP.. Är lätt team Aladin pawel V6 & gustav & Rocco ofc

Vart är katterna btw det brukar ju vara en av höjdpunkterna!?
Senast redigerad av Michael-ScarN 2018-01-23 kl. 02:01.
Citera
2018-01-23, 01:51
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Vart är katterna btw det brukar ju vara en av höjdpunkterna!?

Nu när du säger det. Men på torpet har dom ju "Bästis."
Citera
2018-01-23, 02:03
Medlem
Bajjamannen87s avatar
När de fick oxfilén så tillagades den så att den var helt grå. Synd kan jag tycka. Men så går det när inte "mamma" lagar maten
Citera
2018-01-23, 02:09
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortmos
Självklart är Gustavs prat om att den som arbetar minst kommer att bli utsedd till förstekämpe. Han väljer såklart någon från "det andra laget". Eftersom Daniella verkar vara helt oduglig så måste Gustav välja antingen Jean-Pierre eller Mulle.

Tror ni att JP eller Mulle har någon chans mot Pawel eller Mansour? Jag kan se att JP slår Pawel i grinden och möjligen att han klarar av Mansour i sågen. Husförhöret känns som en relativt osäker historia, jag har fått för mig att Pawel har de kunskaper som krävs därför att ge JP respass. Osäker hur Mansour fixar ett förhör.

Mulle kan väl omöjligen slå ut varken Pawel eller Mansour i någon av grenarna? Att ha knarkat i så många år som han har gjort förstör ju såväl muskelstyrka som hjärnceller.
Tveksam till att Pawel besitter några större kunskaper om Farmen-livet faktiskt. Det är ingenting som han har gett sken av iallafall och kollar man hur uppdragen slutat så verkar det faktiskt som ingen annan har det heller.
Jag tror att Gustav väljer JP eller Mulle för att rädda Daniella.

Hur som helst så kommer nästa deltagare som blir utslagen få åka till torpet
Citera
2018-01-23, 02:55
Medlem
Ingen mer än jag som tycker att det var tur att de hann kristna katten(Bästis) innan häxan kom?
Citera
2018-01-23, 02:58
Medlem
Ja, det här verkar vara en djurovänlig tråd. Jag kan gissa att när det skall slaktas så blir hyllningsutropen desto fler!
Citera
2018-01-23, 03:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ortmos
Självklart är Gustavs prat om att den som arbetar minst kommer att bli utsedd till förstekämpe. Han väljer såklart någon från "det andra laget". Eftersom Daniella verkar vara helt oduglig så måste Gustav välja antingen Jean-Pierre eller Mulle.

Tror ni att JP eller Mulle har någon chans mot Pawel eller Mansour? Jag kan se att JP slår Pawel i grinden och möjligen att han klarar av Mansour i sågen. Husförhöret känns som en relativt osäker historia, jag har fått för mig att Pawel har de kunskaper som krävs därför att ge JP respass. Osäker hur Mansour fixar ett förhör.

Mulle kan väl omöjligen slå ut varken Pawel eller Mansour i någon av grenarna? Att ha knarkat i så många år som han har gjort förstör ju såväl muskelstyrka som hjärnceller.

Tror araben är klenast. Titta på honom. Är nog en munsbit i styrka även för en överårig knarkare. Svårt att säga något om husförhöret. Han borde ju rimligen klara sig OK där iom att han tydligen läser till ingenjör (kunskaperna används ju redan på gården till att förklara skillnaden mellan radie och diameter ) men det är ju så snävt att även en idiot kan ha en rimlig chans att läsa på och fixa det OK.

Tror på JP om det skulle bli som du säger. Knarkaren är gammal och...tja...knarkad. Han har underläge i både husförhör och grind. JP är farligare och verkar inte ha stött sig med V6 på samma sätt heller(?).

Citat:
Ursprungligen postat av Celtico
Gustav har fått fucka, det är därför han blivit lugn.

Får se om Pawel går lite konstigt...

Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
Nu har jag kollat Torpet del 2. Har för mig någon på Farmen kallade Kristi brud djävulens avkomma. Kan bara instämma.

Japp Louise gjorde så efter diskningen.
Senast redigerad av wazzobazzo 2018-01-23 kl. 03:37.
Citera
2018-01-23, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Tror araben är klenast. Titta på honom. Är nog en munsbit i styrka även för en överårig knarkare. Svårt att säga något om husförhöret. Han borde ju rimligen klara sig OK där iom att han tydligen läser till ingenjör (kunskaperna används ju redan på gården till att förklara skillnaden mellan radie och diameter ) men det är ju så snävt att även en idiot kan ha en rimlig chans att läsa på och fixa det OK.

Tror på JP om det skulle bli som du säger. Knarkaren är gammal och...tja...knarkad. Han har underläge i både husförhör och grind. JP är farligare och verkar inte ha stött sig med V6 på samma sätt heller(?).

Får se om Pawel går lite konstigt...

Japp Louise gjorde så efter diskningen.

Att veta vad diameter och radie är ju allmänbildning som man lär sig i grundskolan...

För att vara en kille som tom. läser till ingenjör så är han inget vidare på att bygga och konstruera, åtminstone inte vad man fått se än så länge.
Citera
2018-01-23, 09:14
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Så är det nog.

Haha, skulle ju passar rätt bra in här: https://www.youtube.com/watch?v=Rt0G0fyziT4
Va det klippet jag tänkte på😂
R.i.p kung Svullo
Citera
2018-01-23, 10:47
Medlem
Wheatstacks avatar
Robin, riktig norsk helyllekille. Jag hade kunnat se en serie som bara följde han och Rocco fortsätta bygga upp sitt lilla torp i några månader.

Robin hade passat perfekt i Bear Grylls-serien "The Island" också.
Citera
2018-01-23, 10:55
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheatstack
Robin, riktig norsk helyllekille. Jag hade kunnat se en serie som bara följde han och Rocco fortsätta bygga upp sitt lilla torp i några månader.

Robin hade passat perfekt i Bear Grylls-serien "The Island" också.

Verkar vara en reko, manlig ung kille det där!
Citera
2018-01-23, 11:06
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Ja, det här verkar vara en djurovänlig tråd. Jag kan gissa att när det skall slaktas så blir hyllningsutropen desto fler!

På vilket sätt menar du ?

Är det ett allmänt hat mot kreaturen eller katterna på farmen i tråden ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in