2018-01-21, 22:13
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det var till och med ännu värre! Han pratade väl om att cementera? Det går inte i regn, enligt Pawel. Men det gör det.

Nej, han får låta bli att försöka vara uppstudsig!
Vet inte varför men jag har fått för mig att Pawel är homosexuell.
Citera
2018-01-21, 22:13
Medlem
Wandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Kanske alternativ piercing?

Fy fan, hur går det till?

Verkar ju lite "okristligt" att ha kluven tunga.
Citera
2018-01-21, 22:14
Medlem
Masscentrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Han måste ju vara bög på sättet han pratar och beter sig.
Citera
2018-01-21, 22:14
Medlem
Wandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash

Är benägen att hålla med, ser och beter sig lite småbögigt.
Citera
2018-01-21, 22:17
Medlem
Citat:
Det var till och med ännu värre! Han pratade väl om att cementera? Det går inte i regn, enligt Pawel. Men det gör det.

Han försökte ju också vara en hård jävel vid spisen på morgonen. Sa något i stil med "Det räcker inte till alla så vi tar vårat så får de fixa själva" eller ngt sånt...
Det märks så tydligt att han inte är van att vara i "ett gäng " och desperat försöker passa in och vara likadan som de andra. Pinsamt.
Citera
2018-01-21, 22:20
Medlem
Citat:

Fast när man såg senaste murningsförsöket så verkade dom inte ha kompenserat för häftig nederbörd när dom blandade murbruk.
Citera
2018-01-21, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eiinnd
Vet du om han är här inne och läser?

HAN ÄR EN FUCKING LUFFARE
Citera
2018-01-21, 22:21
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocelynn
Han försökte ju också vara en hård jävel vid spisen på morgonen. Sa något i stil med "Det räcker inte till alla så vi tar vårat så får de fixa själva" eller ngt sånt...
Det märks så tydligt att han inte är van att vara i "ett gäng " och desperat försöker passa in och vara likadan som de andra. Pinsamt.
Så är det, han är stursk när det passar sig. När gruppen redan tycker något så sparkar han in öppna dörrar. Han skulle aldrig stå upp för något han tycker på egen hand.
Citera
2018-01-21, 22:21
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
De ska ju inte ha något då de vägrar att sköta farmen samt att de också är för inkompetenta. INGEN mat alls. Men sticker tv-teamet till dem mat för de är rädda för att de klena deltagarna ska åka hem då?
Jag tror de är rädda dför att årets farmare är så värdelösa att de ska behöva avbryta inspelningen och skicka hem alla. De klararju inga uppdrag - vad ska de leva på?
Citera
2018-01-21, 22:23
Medlem
kl4sseKocks avatar
Underbart hur Daniella lyckas glida igenom program efter program utan att säga nånting.
Samma gäller även Alexandra som också lyckas glida med på en räkmacka, vad har hon bidragit med på gården?
Citera
2018-01-21, 22:24
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Underbart hur Daniella lyckas glida igenom program efter program utan att säga nånting

Hon pratade i ett avsnitt.
Citera
2018-01-21, 22:25
Medlem
Visst vill man ha lite drama, men jag tycker ändå att det var roligare att se Niklas mfl förra året (?) som byggde sjukt fina grejer. Finns ju ändå alltid någon dumjävel att reta sig på. Att måsta se dessa styggelser de försöker bygga gör ont i ögonen.
Min 9-åriga dotter bygger kaninburar som är mer avancerade och håller högre kvalitet än samtliga av årets farmares byggprojekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in