2018-01-21, 20:43
Medlem
Personligen tycker jag det skulle vara kul om Alexandra får spö.
Citera
2018-01-21, 20:45
Medlem
Citera
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saften83
Får se om det kommer vara blött på golvet nu när det blir grinden.

De har väl byggt ett tak i år just av den anledningen.
Citera
Kirsi tror, på fråga från Paolo, att Alex är med på en plan som går ut på att Alex ska åka ut och göra Mulle till storbonde.

Citera
2018-01-21, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Fast om Kirsi är väl sammansatt med senor, muskler och taktiskt tänkande medan Alexandra är impulsiv, halvknubbig och dåligt tränad så kan Kirsi faktiskt överraska även i grinden.
Jag hoppas på det men, klippet innan reklamen tyder på sågen eller kunskap.
Så vem har läst bondepraktikan mest (och förstått vad som står där)?
Jag blev lurad där....
Eller lurade mig själv på klippet med Paolos "Är du säker på det?", trodde att han ifrågasatte Alexandras val.
Citera
Medlem
Paolo Roberto lackar ur mot deltagarna:

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...r-bli-helvetet

Inte undra på att uppdragen går åt helvete när deltagarna bara bråkar och tramsar hela tiden. Vad är det för idioter i programmet egentligen?
Citera
Medlem
bombaccis avatar
Kör ut falska kristna kishti som är noll ödmjuk. Osäker på vem som kommer vinna faktiskt. Trodde först 100% på unga tjocka tjejen men tanten argumenterar bra för sin sak. Tror inte heller unga tjejen har någon bra uthållighet. Men många gånger är ju de där matcherna över på fem sekunder med. Kisshi har ju en viss övertro på sig själv. Så tror fortfarande på tjocka tjejen men inte lika övertygad längre. Tror gruppen skulle må bra av att slippa en sur tant tillbaka.
Citera
2018-01-21, 20:48
Medlem
Loppan312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Kirsi tror, på fråga från Paolo, att Alex är med på en plan som går ut på att Alex ska åka ut och göra Mulle till storbonde.

Att tänka är inte deltagarnas grej direkt
Citera
2018-01-21, 20:48
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Trodde Pawel var en Örjan-typ i början men allt eftersom så blir det klart att pojken är sopslut i pallet och har noll skills.

Sen att han blir uppfintad på läktaren av Alexandra är ju klockrent. Farmens bimbo den där Pawel
Citera
2018-01-21, 20:49
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Personligen tycker jag det skulle vara kul om Alexandra får spö.
Kan bli så, blir själv mer och mer osäker. I teasern inför tinget såg det ut att börja rätt jämnt! Man behöver rätt teknik, till exempel inte göra det klassiska misstaget att hålla för långt in på grinden alternativt halka till från början.

Gillar inte Kirsi, men Alexandra är allt för kaxig just nu.
Citera
2018-01-21, 20:50
Medlem
Configurations avatar
Haha Gustav älskar att jobba med händerna😂
Klåpare! Bästa säsongen på länge😁
Citera
2018-01-21, 20:50
Medlem
Repeatzs avatar
Faktumet att kirsi har gjort ett namnbyte gör mig osäker på om Alexandra vinner, kirsi har ju skämt ut sig men inte så pass så det motiverar ett namnbyte, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in