2018-01-22, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Rocco har ju på riktigt nån skada på kontoret,asså man kan fan inte tro så jävla gott om sig själv. Skapliga vanföreställningar men man måste ju iofs gilla hans pundiga uttryck och egenkärlek
Rocco är förjävla skön, underbar tv skapar han.
Citera
2018-01-22, 20:42
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eiinnd
Kristi bruds brev måste varit ironi.

Jag tror faktiskt att hon menar det hon skriver. Därför var det inte så svårt att förutse det storbondevalet.
Citera
2018-01-22, 20:45
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Tror också han väljer en kille. Pawel och Manne känns som du säger betydligt bättre än JP eller Mulle.

Speciellt som de får välja gren. Allt kan hända innan valet.
Citera
2018-01-22, 20:45
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Därför var det inte så svårt att förutse det storbondevalet

Han var den sista jag gissade på med den beskrivningen. Håller med JP. Katastrofvecka.
Citera
2018-01-22, 20:49
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Farmens själ är väl att det ska vara lite äldre och mer exentriska personer med. Får du som du vill kommer det bli ett mördande tråkigt program. De personer du nämner är ju helt ointressanta i grund och botten, vanliga ungdomar ungefär.

Ja det stämmer visserligen..är olikt mig att bli så irriterad på ett jävla tv-program . Antar att det krävs några original för att det ska bli intressant.

Men får jag inget medhåll om att Dee och Daniella är sexiga?
Citera
2018-01-22, 20:50
Medlem
Kosacks avatar
Är årets farmare sämsta farmengänget genom alla tider? De är ju värdelösa på precis allting, misslyckas med nästan alla uppdrag. Som inte det vore nog, så är det mest intriger och skitsnack som gör att gruppen faller sönder inifrån!
Citera
2018-01-22, 20:57
Medlem
Skulle tippa på att JP blir vald till förstekämpe och vem han än väljer av Pawel och Manne så kommer han förlora mot denne, förhoppningsvis. De fyras gäng är ju bara för patetiska, falska uppviglare som inte har något på farmen att göra.
Citera
2018-01-22, 20:58
Medlem
ercys avatar
Det huset skogsfolket flyttade in i, var det inte den kåken som var torp förra året?

Har också gjort lite kalkyleringar när saker sker:
En farmen-vecka är 6 dagar. Två på söndagarna och en vardera måndag-torsdag. Den första branden skedde den 8:e juli/avsnitt 4-10:e januari. Pawel fyller år den 18:e juli/avsnitt 12-22 januari vilket också går i hop med mina beräkningar av tid. Den stora branden sker således i det avsnitt som sänds den 27:e februari enligt tidigare nämnda modell. Så nu kan jag lägga ner torpet tills dess.

Kalkyl angående Gustav:
Senast redigerad av ercy 2018-01-22 kl. 21:32.
Citera
2018-01-22, 21:02
Medlem
Orjisols avatar
Vad juggen kör med norrbaggen. Haha herregud! "Vad SMALA KREJOR DU HAR GRABBEN" Juggen står och försöker ta på sig hans tröja
Citera
2018-01-22, 21:07
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
Skulle tippa på att JP blir vald till förstekämpe och vem han än väljer av Pawel och Manne så kommer han förlora mot denne, förhoppningsvis. De fyras gäng är ju bara för patetiska, falska uppviglare som inte har något på farmen att göra.
Har hållit på "de fyras gäng" ända sedan de övriga tokjublade när Rocco åkte ut. Nu är det bara Stella som är vettig av de fyra men i alla fall.

Gillar man inte Rocco har man ingen humor eller distans till livet i huvud taget.
Citera
2018-01-22, 21:09
Medlem
bombaccis avatar
Rocco och kissi är två jobbiga människor. Måste vara frustrerande att behöva lyssna på dem. I dagens torpavsnitt försökte Rocco ta på sig något slags ledarskap, något som knappast gick speciellt bra. "du ska göra det här". Satt o skämdes lite åt hur dålig han är på att hantera människor. Inte så snyggt kanske att ignorera folk men för en gångs skull höll jag med kishi lite.

Så när torpet blir fyra personer starkt är det dags att tävla. Bra det. Norrmannen är sjukt trevlig. Verkar oerhört lätt att leva o jobba med han. Hade inte velat ta en fight med han så tidigt om jag var någon av de andra deltagarna. Han är helt enkelt för trevlig.
Citera
2018-01-22, 21:09
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ercy
Det huset skogsfolket flyttade in i, var det inte den kåken som var torp förra året?

Har också gjort lite kalkyleringar när saker sker:
En farmen-vecka är 6 dagar. Två på söndagarna och en vardera måndag-torsdag. Den första branden skedde den 8:e juli/avsnitt 4-10:e januari. Pawel fyller år den 18:e juli/avsnitt 12-22 januari vilket också går i hop med mina beräkningar av tid. Den stora branden sker således i det avsnitt som sänds den 27:e februari enligt tidigare nämnda modell. Så nu kan jag lägga ner torpet tills dess.

Kalkyl angående Gustav:

Tänkte också på att det såg ut som förra årets torp. Satan va selfies gustav hade på sin instagram haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in