2018-01-04, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schweinmund
Max är överskattat. Kanske funkade som en kvartershamburgare i slutet av 60-talet... men nu köper folk deras varor av ren chauvinism för att det är svenskt.

Tvivlar starkt på att folk ens bryr sig om ifall det är svenskt eller inte. Tvivlar ännu mer på att det finns folk som äter exklusivt på Max bara pga vart köttet kommer ifrån.

Folk äter där för att de tycker det är gott, så jävla komplicerat är det inte.
Citera
2018-01-04, 21:41
Medlem
rymdteleskops avatar
Tycker det känns som om Max har två burgare, en vanlig hamburgare, och kyckling burgaren "spicy chicken, typ", sen är alla andra nån variant av dom där wow! du får ett annat bröd eller en annan storlek eller kanske inte någon hackad lök, skillnaden mellan max burgare och orginal burgare är dressing vs majonäs, men såserna smakar lika dant, bröden smakar lika dant... och det kostar 92 kr

På donken så är det skillnad på burgarna! Dit kan jag gå en gång i veckan eller tre gånger i veckan utan att bli trött på smaken, för jag kan beställa olika saker och då har de inte bytt bara längden på pommesen
Citera
2018-01-10, 20:33
Medlem
CarteNoirs avatar
Instämmer med flera angående renligheten och då bristen på den. Svängde förbi Max för någon vecka sedan, det var en söndag sent på eftermiddagen och jävlar vad skitigt det var. Tog med maten i bilen till och med. Sen vad är grejen med att hamburgaren alltid är ljummen/kall på Max, jäkligt oklart.
Citera
2018-01-11, 09:02
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarteNoir
Instämmer med flera angående renligheten och då bristen på den. Svängde förbi Max för någon vecka sedan, det var en söndag sent på eftermiddagen och jävlar vad skitigt det var. Tog med maten i bilen till och med. Sen vad är grejen med att hamburgaren alltid är ljummen/kall på Max, jäkligt oklart.

Burgarna steks i förväg och förvaras i en låda, därför är dom ljumma.
Citera
2018-01-11, 09:46
Medlem
på ett plan vinner ju max allt - de har svenskt kött. glömde sibylla
som när de steker till beställning dänger till och med max.

förstår inte varför de andra inte klarar av att ha svenskt kött.
Citera
2018-01-13, 12:00
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n0entry
på ett plan vinner ju max allt - de har svenskt kött. glömde sibylla
som när de steker till beställning dänger till och med max.

förstår inte varför de andra inte klarar av att ha svenskt kött.
Enligt donken är det för att det inte finns tillräckligt svenskt nötkött.
Citera
2018-01-15, 11:07
Medlem
Cheese fries är rätt gott ! Dagens rabattkupong ...
Citera
2018-01-20, 23:13
Medlem
InflatableBoppos avatar
Umami är tilbaka hamburgare, halloumi eller kyckling. 95kr för alla tre mål och 75 för enbart burgaren.
Citera
2018-01-21, 13:33
Medlem
Frimurares avatar
Jag undrar om Max planerar att expandera och börja öppna restauranger i andra länder? Här på Malta så ska det ju bo runt 12.000 svenskar varför jag tror att en Max skulle bli väldigt poppis här.
Citera
2018-01-21, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frimurare
Jag undrar om Max planerar att expandera och börja öppna restauranger i andra länder? Här på Malta så ska det ju bo runt 12.000 svenskar varför jag tror att en Max skulle bli väldigt poppis här.

Max finns i Dubai vet jag. Har själv ätit där.
Citera
2018-01-21, 23:11
Medlem
Frimurares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Max finns i Dubai vet jag. Har själv ätit där.

Det var som fan. Dum fråga, men jag kan inte få den ur huvudet: smakade det likadant som i Sverige? Fanns det dessutom samma tillbehör som i Sverige?
Citera
2018-01-21, 23:23
Medlem
AndersM79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schweinmund
En skillnad mellan McDonalds och Max är att på McDonalds är de jävligt bra på att städa. På Max är de rätt slappa med sådant. Ofta ligger utdruckna pappersmuggar och brickor kvar flera timmar i sträck.

Beror på när man besöker ställena. Vid fyllekäk-dags på en lördagsnatt ser Donken ut som en sprängd sopstation, medans kebab-haket bredvid torkar borden innan man hunnit resa sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in