2017-11-19, 07:43
Medlem
Äter inte på Max. Tyckte det var OK förr men någonstans är de började med de där GranDeluxe så hände nått. Eller om jag kopplar det med pomme bytet. Tror det kan ha med vätskan i de större burgarna att göra. Aja skitsamma.

Jag vill nån stans minnas att det inte var lika salt förr. Och mindre vätska i burgarna.

Gillar faktiskt dock Delifresh kycklingen; så måste jag käka max tar jag en frisco burgare och bara swappsr in kycklingen.

Cheesyfries med jalapenos är helt OK med så länge de inte snålar med osten.

Pommern var bättre förr med.
Citera
2017-11-30, 03:43
Medlem
Henssons avatar
MAX stora torget (Uppsala)

Är nyfiken på era erfarenheter kring MAX på Stora torget i Uppsala.

Var där och käkade och har inget att klaga på vad gäller burgaren och personalen, dock lite lång väntetid för ett orginalmål och tyvärr mycket spring bland ungdomar inne på restaurangen.

Vill höra om era erfarenheter...
Citera
2017-11-30, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hensson

Var där och käkade och har inget att klaga på vad gäller burgaren och personalen, dock lite lång väntetid för ett orginalmål och tyvärr mycket spring bland ungdomar inne på restaurangen.

I Malmö, vis Stortorget kommer det in zigenare och ska ha pengar, det dyker upp uteligger dagtid och parkerar sig där och de muslimer som jobbar bakom disken är otrevliga. Det finns en iranier som är helt dum i huvudet. Att handla i snabbaskinen innebär att man får vänta längre än om man beställer i kassan. Man ska inte handla på MAX, utan lära sig laga mat själv. Då smakar det bättre och man vet vad det är i maten sedan slipper man sponsra muslimer som hatar vita.
Citera
2017-11-30, 03:52
Medlem
Henssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filthyfrank
I Malmö, vis Stortorget kommer det in zigenare och ska ha pengar, det dyker upp uteligger dagtid och parkerar sig där och de muslimer som jobbar bakom disken är otrevliga. Det finns en iranier som är helt dum i huvudet. Att handla i snabbaskinen innebär att man får vänta längre än om man beställer i kassan. Man ska inte handla på MAX, utan lära sig laga mat själv. Då smakar det bättre och man vet vad det är i maten sedan slipper man sponsra muslimer som hatar vita.

Jag vet inget om hur det är i Malmö men att det tog lång tid för att få sitt käk...där är vi överens, många tiggare var det i Uppsala också tyvärr
Citera
2017-11-30, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hensson

Det är en snabbmatsrestaurang. Vad förväntar du dig?

Sen att allmänt white trash tycker om att diskutera McDonalds vs Max är ju bara sorgligt. Båda tangerar skräp.
Citera
2017-11-30, 09:26
Medlem
Ska du till max i Uppsala så åk till de "4" mackarna... bättre service och burgare.. plus att du slipper "hängande" folk.
Citera
2017-11-30, 11:15
Medlem
Henssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Det är en snabbmatsrestaurang. Vad förväntar du dig?

Sen att allmänt white trash tycker om att diskutera McDonalds vs Max är ju bara sorgligt. Båda tangerar skräp.

Jag förväntar mig god service, god mat och ren servering.

De där med att det skulle vara sorgligt att diskutera ett specificerat ämne förstår jag mig inte på...även om jag kan hålla med om att vissa ämnen är rätt korkade, typ hur mycket protein det är i vissa grönsaker, ett ämne som du för övrigt skrivit rätt frekvent om...
Citera
2017-11-30, 14:01
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allvetaren79
Ska du till max i Uppsala så åk till de "4" mackarna... bättre service och burgare.. plus att du slipper "hängande" folk.

Nä håller inte med flera gånger jag fått dålig mat på 4 mackarna. Max 4 mackarna tycker jag är mycket sämre på alla fronter. Max i Boländerna har jag aldrig någonsin blivit missnöjd med, stora torget är man ju bara på när man är pissfull så svårt att ge ett riktigt betyg.

Men det är ju snabbmat så byts folk ofta
Citera
2017-11-30, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Nä håller inte med flera gånger jag fått dålig mat på 4 mackarna. Max 4 mackarna tycker jag är mycket sämre på alla fronter. Max i Boländerna har jag aldrig någonsin blivit missnöjd med, stora torget är man ju bara på när man är pissfull så svårt att ge ett riktigt betyg.

Men det är ju snabbmat så byts folk ofta

Som din sista kommentar säger ... har nog tyvärr med att det är nya hela tiden så vissa kan vara bra ena dagen och ät slut andra .😀
Citera
2017-12-30, 11:43
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yasinmughal
Undviker alla ställen där muslimer jobbar.

Då kan du överhuvudtaget inte äta hamburgare.
Citera
2018-01-04, 00:28
Medlem
Schweinmunds avatar
Max är överskattat. Kanske funkade som en kvartershamburgare i slutet av 60-talet... men nu köper folk deras varor av ren chauvinism för att det är svenskt.

En skillnad mellan McDonalds och Max är att på McDonalds är de jävligt bra på att städa. På Max är de rätt slappa med sådant. Ofta ligger utdruckna pappersmuggar och brickor kvar flera timmar i sträck.
Citera
2018-01-04, 02:00
Medlem
Forever Winters avatar
Inget slår Sibyllan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in