Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Det är från den 3/10. Jag tror nog polisen har bevis. Vi får hua oss till rättegången.
Men som GW sa-"Varför skulle han tortera henne efter döden? Det stämmer inte med skadebilden." Jag tycker också att det är svårt att tro att PM har gjort det här. Åtminstone har jag trott att han var allvarligt psykiskt sjuk under brottet. Men nu är alla undersökningar av hans mentala hälsa samt brottsundersökning,rättsmedicinsk undersökning klara. Då får du försöka att tänka om Merwinna.
Det finns ingen som har intresse av att konspirera mot PM och förfalska bevis osv. Vem och varför?
Ja, det var efter obduktionen. Resultaten ändrar sig inte för att det går två eller tre månader till efter den... OM man inte hyrt in en ny obducent.
Detta med skadebilden vill jag i så fall höra mer om. Det kan vara så att M passade på att hugga en redan död (av andra orsaker) kvinna i underlivet, för att detta var något han sett på film. Det är inte så bra att det finns sådana filmer, som lättpåverkade individer kan ta intryck av.
Tja, många verkar ju ha fattat agg till M. Det känns som att han inte kommer att få en rättvis rättegång...